Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingreneVeldig spent nå angående innsett, håper de ikke ringer fra Riksen... Skal sette inn to hvis begge har god nok kvalitet, og lurer på om de ringer og sier ifra på forhånd hvis det bare blir en inn, eller ringer de kun hvis det ikke blir noe innsett? De sjekker embryoene i 9-9.30-tida, så det er veldig spennende akkurat nå. Vokter over telefonen og synes at jeg er utrolig dum som ikke har planlagt bedre og må i dusjen nå siden vi skal dra snart.
Veldig spent nå angående innsett, håper de ikke ringer fra Riksen... Skal sette inn to hvis begge har god nok kvalitet, og lurer på om de ringer og sier ifra på forhånd hvis det bare blir en inn, eller ringer de kun hvis det ikke blir noe innsett? De sjekker embryoene i 9-9.30-tida, så det er veldig spennende akkurat nå. Vokter over telefonen og synes at jeg er utrolig dum som ikke har planlagt bedre og må i dusjen nå siden vi skal dra snart.
Testene dine er et nydelig syn! Blir så glad! [emoji173]️
Kanskje del var henne jeg leste om da. Fsh-nivået mitt er normalt, men amh er på 3. Letrozol hadde ingen effekt, altså? Hvordan skulle det hjelpe?
Jeg har helt sikkert lest det, men husker ikke nå. Hva ble antall ut/befruktede/overlevende til innsett hvert forsøk? Mener å huske at dette er ditt første innsett?
Lei testing? Med de nydeligste testene i verden!Takk[emoji7][emoji7] glad det er testdag imorra, for jeg klarer ikke å slutte med testing før testdag! Men jeg begynner å bli lei[emoji23][emoji23]
Jeg kjenner meg igjen i det å ikke ha troen på å lykkes på første forsøk. Tenker at så heldige er vi nok ikke. Jeg fortalte til noen venninner at jeg går og venter på første dump på veien, siden alt har gått så smertefritt frem til nå, og da lo de og sa at de syntes over 2.5 års prøving og en MA var dumper nok [emoji1] må vel nesten si meg enig i det..
Lei testing? Med de nydeligste testene i verden!
Kan se den altså, og gratulerer igjen som gravid!Hehe, helt enig i at de er meget fine! Men har testa i halvannen uke nå[emoji12] begynner å bli nok[emoji12] regner med jeg får 2-3 på digital imorra, men den må jeg prøve meg på igjen om en stund for å få 3+[emoji23][emoji23]
Når du først hadde så mange tester er det jo fint å kunne bruke de til noe så nydelig [emoji23] [emoji173] er noe med å se det skrevet, jeg har bestemt meg for at dersom billigtestene blir positive skal det kjøpes en dyr CB-test, bare for å få det svart på hvitt [emoji4]Hehe, helt enig i at de er meget fine! Men har testa i halvannen uke nå[emoji12] begynner å bli nok[emoji12] regner med jeg får 2-3 på digital imorra, men den må jeg prøve meg på igjen om en stund for å få 3+[emoji23][emoji23]
Kan se den altså, og gratulerer igjen som gravid!
Enig, det hjelper i hvert fall meg å prøve å holde fokus på neste forsøk, så får det heller bli en ekstremt gledelig overraskelse hvis det går [emoji4]Ja det er sant er vel bare vi som setter opp et forsvar for oss selv så vi ikke skal bli alt for skuffa
Når du først hadde så mange tester er det jo fint å kunne bruke de til noe så nydelig [emoji23] [emoji173] er noe med å se det skrevet, jeg har bestemt meg for at dersom billigtestene blir positive skal det kjøpes en dyr CB-test, bare for å få det svart på hvitt [emoji4]
Må følge med litt her inne. Så herlig at du er gravid [emoji173]gratulere. Og gratulere til alle dere andre også[emoji173]
Enig, det hjelper i hvert fall meg å prøve å holde fokus på neste forsøk, så får det heller bli en ekstremt gledelig overraskelse hvis det går [emoji4]
Må følge med litt her inne. Så herlig at du er gravid [emoji173]gratulere. Og gratulere til alle dere andre også[emoji173]
Krysser fingrene
Masse masse lykke til[emoji7][emoji7]
Både FSH og AMH nivået mitt er normalt også sier de. For er vel under 3 som er referanse område på AMH så da er ditt normalt også ... jeg blir litt sånn irritert på de referanseområdene for er jo DET som er problemet og er vel ikke normalt å må bruke så lang tid på å få en baby?[emoji13]
FSH er på 8-9. Vært litt forskjellig ved målinger.
1. Forsøk. Fikk eggløsning på synarela og måtte avbryte før sprøytestart.
2. IVF Kort protokoll- menopur 412,5 og letrozol tablett 1 om dagen. 4 egg ut- 2 ble befruktet.
Inneholdt mye fragmenteringer og delingen var sen. Ingen egg til innsett.
3. IVF Lang protokoll-menopur 412,5.
5 egg ut- 1 befruktet. Delte seg ikke rett.
4. ICSI lang protokoll - 150 menopur og 300 Bemfola. 4 egg ut - 3 befruktet- 2 helt normal celledeling og innsett på dag 3. 1 innsett[emoji173]️
Hvordan ser fine forsøk ut?