Spennende, lykke til!Tusen takk!
Tusen takk!
Ingen har ringt enda, så da regner jeg med at det blir innsett. Har reist nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, lykke til!Tusen takk!
Tusen takk!
Tusen takk!
Tusen takk!
Spennende, lykke til!
Masse lykke til!!!!
Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Etter å ha prøvd siden sommeren 2013 og aldri sett en positiv test, er det nesten ikke til å tro!
Jippi!!!!! Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk! Da kan vi kanskje følge over i samme termingruppe etter hvert
Fantastisk! ❤Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Etter å ha prøvd siden sommeren 2013 og aldri sett en positiv test, er det nesten ikke til å tro!
Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Tusen takk!
Tusen takk!
Gratulerer!!!Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Neida! Løpet er aldri kjørt før heksa kommerTok en test nå for å se om ovitrelle er gått ut. (Tok siste 14/2) Den var veldig svak nå.. jeg er 11dpo idag og hvis jeg får helt blenda hvit test i morgen så er jeg vell ikke gravid hadde jeg vært gravid nå hadde vell testen vært litt sterkere med tanke på at jeg og har ovitrelle i kroppen ?
Klarer ikke helt å se for meg at jeg får positiv test nå
Tok en test nå for å se om ovitrelle er gått ut. (Tok siste 14/2) Den var veldig svak nå.. jeg er 11dpo idag og hvis jeg får helt blenda hvit test i morgen så er jeg vell ikke gravid hadde jeg vært gravid nå hadde vell testen vært litt sterkere med tanke på at jeg og har ovitrelle i kroppen ?
Klarer ikke helt å se for meg at jeg får positiv test nå
Testdato i dag (14 dpo):
Vis vedlegget 244750
Håper det !Myye kan skje ennå[emoji173]️[emoji173]️
Neida, ikke uroe deg de er ikke laget for å bruke dem slik vi gjør!Testen i dag var ikke like sterk som i går... [emoji20]
Bør jeg være bekymret?
Imn86 har liksom såååå mye sterkere streker enn meg [emoji85][emoji15]
Vis vedlegget 244769