FEBRUAR 2018

Testdato i dag (14 dpo):

received_10159964538445364.jpeg

Etter å ha prøvd siden sommeren 2013 og aldri sett en positiv test, er det nesten ikke til å tro!

Tok en test nå for å se om ovitrelle er gått ut. (Tok siste 14/2) Den var veldig svak nå.. jeg er 11dpo idag og hvis jeg får helt blenda hvit test i morgen så er jeg vell ikke gravid :( hadde jeg vært gravid nå hadde vell testen vært litt sterkere med tanke på at jeg og har ovitrelle i kroppen ?
Klarer ikke helt å se for meg at jeg får positiv test nå :o

Tok en test nå for å se om ovitrelle er gått ut. (Tok siste 14/2) Den var veldig svak nå.. jeg er 11dpo idag og hvis jeg får helt blenda hvit test i morgen så er jeg vell ikke gravid :( hadde jeg vært gravid nå hadde vell testen vært litt sterkere med tanke på at jeg og har ovitrelle i kroppen ?
Klarer ikke helt å se for meg at jeg får positiv test nå :eek:
Neida! Løpet er aldri kjørt før heksa kommer :angel8
Sett flere som får sent positiv!

Klarer ikke helt å se for meg at jeg får positiv test nå :o

Myye kan skje ennå[emoji173]️[emoji173]️

Testen i dag var ikke like sterk som i går... [emoji20]
Bør jeg være bekymret?
Imn86 har liksom såååå mye sterkere streker enn meg [emoji85][emoji15]

IMG_0406.JPG

Testen i dag var ikke like sterk som i går... [emoji20]
Bør jeg være bekymret?
Imn86 har liksom såååå mye sterkere streker enn meg [emoji85][emoji15]

Vis vedlegget 244769
Neida, ikke uroe deg :Heartred de er ikke laget for å bruke dem slik vi gjør!:knegg:

Jeg kommer til å be om blodprøve hos legen når digital viser 2-3, og jeg vet at jeg får det pga exu sist gang.

Back
Topp