Takk! Testdato er 02.03 (men jeg begynner allerede imorgen slik at jeg kan se når Ovitrelle er ute/testen blir blank/teststreken er svakest).
Herlig[emoji7][emoji7] gleder meg til tester! Noen må ta over stafettpinnen her nå!![emoji173]️[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Testdato er 02.03 (men jeg begynner allerede imorgen slik at jeg kan se når Ovitrelle er ute/testen blir blank/teststreken er svakest).
Ikke gravid på første innsettet (fersk), kjemisk på fryseforsøket. Denne gangen har jeg vært hos Hausken. Jeg bare stoler på at dette har de gjort så mange ganger, at de vet hva de gjør. Vet det er litt naivt.. Har jo opplevd at man ikke kan stole blindt på dem også (i forhold til utredning og medisinering). Men tror du ikke de kan dette da?
Herlig[emoji7][emoji7] gleder meg til tester! Noen må ta over stafettpinnen her nå!![emoji173]️[emoji7]
Gjett om jeg er klar! Kanskje litt drøyt å begynne å legge ut testbilder 3 dpo bare, ikke like interessant med Ovitrellestrek som gravidstrek eller mulig gravidstrek...
Ferdig med innsett for noen timer siden og det ble to inn! Første gangen jeg har hatt to som var bra nok for innsett på innsettsdagen! Blir noen veldig spennende uker framover nå... Først om jeg får positiv test, deretter om jeg beholder og hvis ja på de to første, om det er en eller to der inne... De ser det på den tidlige ultralyden, ikke sant?
Er så glad, lettet og optimistisk nå! Skikkelig godfølelse!
Begynte plutselig å tenke på at legen ikke brukte ultralyd ved innsett. Hvordan i alle dager kan man da vite at embryoene havner i livmoren og ikke livmorhalsen? Ble bittelitt bekymret når jeg kom på det. Flere som har opplevd innsett uten ultralyd?
Hvordan sletter man innlegg?
Noe har tenkt på.. En venninne av meg testet hver dag fra den dagen tr skulle kommet, fikk ikke positiv test før en uke over tiden. Dette var ikke ivf, helt på naturligvis.. Hvordan blir det med ded
Så bra! Gratulerer som ruger på to
Fy søren!! Du følte virkelig på deg at det skulle to inn, og det ble det! ❤ jeg var på TUL 7+1 og fant da to bankende hjerter gleder meg til å følge deg videre . Masse lykke tilFerdig med innsett for noen timer siden og det ble to inn! Første gangen jeg har hatt to som var bra nok for innsett på innsettsdagen! Blir noen veldig spennende uker framover nå... Først om jeg får positiv test, deretter om jeg beholder og hvis ja på de to første, om det er en eller to der inne... De ser det på den tidlige ultralyden, ikke sant?
Er så glad, lettet og optimistisk nå! Skikkelig godfølelse!
Jo, jeg tror og håper at de kan det. På forsøkene mine privat har de derimot brukt ul og det har vært veldig beroligende å se innsettskateter og plassering av embryoet i livmoren
I Porsgrunn har de brukt UL på mine 3 innsett.Jo, jeg tror og håper at de kan det. På forsøkene mine privat har de derimot brukt ul og det har vært veldig beroligende å se innsettskateter og plassering av embryoet i livmoren
Tusen takk! Synes det er helt fantastisk! (Regner med det øverst var noe som hang igjen fra et annet innlegg?)
Legen brukte ikke ultralyd ved innsettet mitt på Riksen.
Er det normalt at de gjør det egentlig?
Så fin stigning og knall fine tester [emoji7]
Blir det digital test i morgen eller?
Tenkte å ta en selv men er så redd det står 1-2 uker... vil veldig gjerne ha 2-3 [emoji23][emoji85] huff... med dine tester så får du nok det i morgen[emoji16]
Fy søren!! Du følte virkelig på deg at det skulle to inn, og det ble det! ❤ jeg var på TUL 7+1 og fant da to bankende hjerter gleder meg til å følge deg videre . Masse lykke til
hvor gamle var egga du satte inn forresten? Hvor mye delt?
I Porsgrunn har de brukt UL på mine 3 innsett.
Høres veldig bra ut at du har Så god følelse! Det hadde jeg også nå, ifht null godfølelse innsettet før. Så kanskje det er noe i detJa, det er så herlig! (Jeg tør nesten ikke å si det, men på begge de to forsøkene jeg har hatt tidligere, har jeg hatt en litt sånn følelse av at "Å nei, det ble bare en inn, da går det ikke denne gangen" rett etter innsettet. Har nemlig hatt en sånn rar følelse av at mannen og jeg skal få tvillinger. Da følelsen oppsto lenge før vi begynte å prøve på barn, syntes jeg egentlig at det var en helt latterlig følelse, for sjansen for tvillinger er jo så forsvinnende liten. Nå har jeg derimot begynt å lure på om det er noe i den følelsen, for nå er jo sjansen for tvillinger betraktelig økt... Blir spennende om testen blir positiv og så eventuelt ultralyd om 4-5 uker hvis positiv test).
Så flott å høre at de så begge dine på tidlig ultralyd! Det er fint å få det avklart tidlig, for det blir jo en del ting som blir annerledes hvis det blir to istedenfor en... Tusen takk for lykkeønskninger! Trenger all mulig lykke nå! Egentlig føler jeg meg skikkelig oppstemt nå og har mer tro på at nå skal det gå enn mange av gangene jeg har fått svakt positiv graviditetstester tidligere. Rart egentlig siden jeg ikke har noen positiv test en gang, men får håpe at følelsen stemmer!
Embryoene var to dager gamle, hadde uttak på fredag. De sa ikke noe om deling, dessverre, og det glemte jeg å spørre om. Hadde vært gøy å vite. Jeg spurte derimot om kvalitet, og det var god kvalitet med litt fragmentering. Skulle gjerne ha fått sett dem på skjerm slik vi gjorde privat, for det var veldig gøy, men nå er det for sent, for nå er de forhåpentligvis godt plassert og der skal de bli til oktober/november.
Hvordan har svangerskapet ditt forløpt hittil, forresten? Har du hatt mye plager og dårlig form eller går det greit? Hvor langt er du kommet nå?