Lykke til.
Håper det er to gullegg
Takk, håper så inderlig på det jeg også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til.
Håper det er to gullegg
Holder dere dere unna alt av godteri i ruge tiden også?
Jeg kommer til å unngå alt unntatt mørk sjokolade, men det er fordi jeg har en historie med mange aborter og sterkt mistenker at det kan skyldes immunforsvar/ugunstige forhold i livmoren og sukker øker betennelsestendensen i kroppen, har jeg forstått.
Åja det visste jeg ikke.. Kanskje lurt for meg med endo å holde meg unna det også da
Sånn føler jeg det og, haha. Men sånn kan vi ikke tenke.Er det rart at jeg tenker at for hver positive test jeg ser, så føler jeg at det blir mindre og mindre sannsynlig at jeg får en selv?[emoji85] haha! Akkurat som kvoten kan brukes opp[emoji23][emoji28]
Sånn føler jeg det og, haha. Men sånn kan vi ikke tenke.
Samtidig tenker jeg at, shit alle de her får positive tester til slutt, da vil nok jeg det og <3
Hvordan går det med deg? Hatt uttak/innsett?SÅNN tenker jeg også! Prøver iallefall [emoji6][emoji28]
Usikker fester egget seg fortere med blasto? Er så redd for å teste for tidlig når startet du på dine fryseforsøk?
Sånn føler jeg det og, haha. Men sånn kan vi ikke tenke.
Samtidig tenker jeg at, shit alle de her får positive tester til slutt, da vil nok jeg det og <3
Det ville jeg nok gjort, ja, hvis du skal gjøre det helt optimalt. Betyr sikkert ikke noe for de allerfleste, men hvis man har utfordringer i den retningen, kan man jo prøve å optimalisere det man klarer.
I Porsgrunn er det tørke fra sprøytestart (grunnet dette med spontant el) til 9 dager etter innsett grunnet infeksjonsfare vi syndet litt på sprøytedag 5, en uke før uttak daEhm, har lest flere ganger at orgasme kan føre til spontan eggløsning. Gjelder dette når man bruker orgalutran/Cetrotide osv også?[emoji85][emoji28] Mannen er gira, da han vet det blir tørke etter uttak og innsett, men jeg tør ikke[emoji85][emoji87]
Hvordan går det med deg? Hatt uttak/innsett?
Litt forskjellig! Første (hvor jeg ble gravid, men mista), tok jeg første 12 dpo og den var knallpositiv!! Så har jeg testa fra 9 dpo, fra 12 dpo og 8 dpo på siste fryseforsøk[emoji12]
Okei prøver å holde meg så lenge jeg klarer tenker jeg men har du hatt litt sterke mens smerter etter innsett? Gjør ekstra vondt å reise seg
I Porsgrunn er det tørke fra sprøytestart (grunnet dette med spontant el) til 9 dager etter innsett grunnet infeksjonsfare vi syndet litt på sprøytedag 5, en uke før uttak da
Sier du det ja! Så kjedelig med overstimuleringTakk som spør! [emoji8]
Jeg hadde innsett 09.02, testdato 28.02 - samme som deg tror jeg? Rugedag 8 i dag.
Er overstimulert, så jeg er sykemeldt - gir meg altfor mye tid til å telle rugedager...
Men, jeg kjenner mer og mer menssmerter. Helt likt som jeg vanligvis gjør.. Prøver å forbedre meg på at tante rød kommer over helga.
Hva med deg, får du rugedagene til å gå? [emoji173]️
Sier du det ja! Så kjedelig med overstimulering
Etter at smertene etter uttaket ga seg, føler jeg meg veldig som normalt egentlig utenom de symptomene lutinus gir meg - så jeg jobber 12 timer om dagen og trives med at dagene/ukene går fort.
Det å skulle får en positiv test virker så sinnsykt usannsynlig for meg, da jeg aldri har sett to streker i hele mitt lov før, så forbereder meg på tr og nyt forsøk selv tenker å teste neste fredag da, 11dpo, rugedag 9 så er jeg forberedt når skal du teste?
Ja, jeg får alltid menssmerter! Både ved positive og negative forsøk! Så tipper egentlig at det er mest cyclogesten!
Har redigert på svaret du quotet, testet knallpositivt 11 dpo på første fryseforsøk! Ikke 12[emoji12][emoji12] men du er jo supergod om du klarer p holde deg lengst mulig!!
Jeg har liksom ikke lyst på mat, mistet matlysten men tvinger i meg mat og spiser normalt. Men er like sulten rett etterpå. Irriterende. Men det går vell over snartDet er en kjent bivirkning sv prednisolon, dessverre. Vanlig med mye vektoppgang ved høye doser. Jeg har pleid å prøve å spise like mye som vanlig, og så drikke mye vann og har klarte unngå noen særlig vektoppgang. Brukte da 20-10-20-10 mg to uker av hver dosering i totalt to måneder.