Spennende, krysser fingrene for at begge utvikler seg som de skal og to egg inn [emoji4]
Tusen takk! Håper veldig selv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, krysser fingrene for at begge utvikler seg som de skal og to egg inn [emoji4]
Morgenkvalmen er her i dag også
Og i natt drømte jeg om datteren min, så her tror jeg faktisk kvalmen blir i 9 uker til
Skal ikke ta blodprøve kun test den 22.
5 dpo, 7 dager siden ovitrelle..Så spennende! Hvilken dpo er du? Du har vel ikke testet enda, har du? Jeg har også flere ganger opplevd å bli småkvalm før positiv test.
5 dpo, 7 dager siden ovitrelle..
Sist visste jeg det samme dag som befruktning, men det var naturlig exu.
Så blir spennende å se om magefølelsen min stemmer igjen
Aner ikke håper det. Skal teste hver dag nå fremover og se jaa jeg og ❤Ok, er det når hcg-en fra sprøytene skal være ute av kroppen det da? Ikke så mange dager igjen til 22. heldigvis! Kjempespennende, håper at du har blitt gravid!
Oi, det var jo kjempeforskjell! Har mannen også dårlig sædkvalitet siden de valgte ICSI, eller var det fordi det kan gi bedre resultater uansett? Interessant for legen nevnte ICSI for oss på første samtale selv om mannen har god kvalitet, men så gikk han bort i fra det igjen.
Jeg har så sterke menssmerter og ligamentsmerter kjenner det skikkelig godt om jeg reiser meg litt for fort..
Håper ikke det er ovitrellen som gir disse symptomene. Blir gal av dette..haha
Jeg har så sterke menssmerter og ligamentsmerter kjenner det skikkelig godt om jeg reiser meg litt for fort..
Håper det bare er positivt med menssmerter ❤ haha Ja, dagene går alt for seint!Uff! Jeg har det på samme måte. Menssmertene blir bare sterkere og sterkere.
Godt vi er fler som blir gal! [emoji28] Haha.
Haha, jeg kjenner meg litt igjen altsåKjenner at jeg er redd for å bevege meg redd egget detter ut igjen men har ikke store forhåpninger at det går på første forsøk, så driver alt å finner ut når jeg vet kan starte på neste forsøk
Jupp, som legen sa; "vi kan putte dem på plass, men det er ikke alltid de vet hva de skal gjøre"...Får håpe TESA gir bedre resultater! Er det dårlig sædkvalitet som er problemet hos dere da?
Haha, jeg kjenner meg litt igjen altså
Nå er jeg så sikker på at det har festet seg uansett da..
Aner ikke håper det. Skal teste hver dag nå fremover og se jaa jeg og ❤
Hvordan går det med deg?
Mannen har helt normal kvalitet. Jeg ba om ICSI selv. De var ikke helt overbevist og jeg måtte faktisk overtale de. Men når de overtalt var de veldig enige om at det var lurt. Pga dårlig befrukting. Vi fikk hvertfall MYE bedre resultater med ICSI selvom mannen har helt normal kvalitet! Har dere hatt dårlig befrukting?
Jupp, som legen sa; "vi kan putte dem på plass, men det er ikke alltid de vet hva de skal gjøre"...
Forskning har vist at de kan bli litt slitne av modningsprosessen fra testikkelen og ut, og at de er i bedre form rett fra kilden. Det gjenstår jo å se, resultat ringer de om på tirsdag!
Hvor høy dose tar du?