FEBRUAR 2018

Morgenkvalmen er her i dag også :yuck:
Og i natt drømte jeg om datteren min, så her tror jeg faktisk kvalmen blir i 9 uker til o_O

Så spennende! Hvilken dpo er du? Du har vel ikke testet enda, har du? Jeg har også flere ganger opplevd å bli småkvalm før positiv test. :-)

Så spennende! Hvilken dpo er du? Du har vel ikke testet enda, har du? Jeg har også flere ganger opplevd å bli småkvalm før positiv test. :)
5 dpo, 7 dager siden ovitrelle..
Sist visste jeg det samme dag som befruktning, men det var naturlig exu.
Så blir spennende å se om magefølelsen min stemmer igjen

5 dpo, 7 dager siden ovitrelle..
Sist visste jeg det samme dag som befruktning, men det var naturlig exu.
Så blir spennende å se om magefølelsen min stemmer igjen

Håper den stemmer denne gangen også! :-) Jeg har også følt på meg at jeg har vært gravid noen av gangene veldig tidlig.

Oi, det var jo kjempeforskjell! Har mannen også dårlig sædkvalitet siden de valgte ICSI, eller var det fordi det kan gi bedre resultater uansett? Interessant for legen nevnte ICSI for oss på første samtale selv om mannen har god kvalitet, men så gikk han bort i fra det igjen.

Mannen har helt normal kvalitet. Jeg ba om ICSI selv. De var ikke helt overbevist og jeg måtte faktisk overtale de. Men når de overtalt var de veldig enige om at det var lurt. Pga dårlig befrukting. Vi fikk hvertfall MYE bedre resultater med ICSI selvom mannen har helt normal kvalitet! Har dere hatt dårlig befrukting?

Jeg har så sterke menssmerter og ligamentsmerter :eek: kjenner det skikkelig godt om jeg reiser meg litt for fort..

Håper ikke det er ovitrellen som gir disse symptomene. Blir gal av dette..haha :D

Jeg har så sterke menssmerter og ligamentsmerter :eek: kjenner det skikkelig godt om jeg reiser meg litt for fort..

Håper ikke det er ovitrellen som gir disse symptomene. Blir gal av dette..haha :D

Uff! Jeg har det på samme måte. Menssmertene blir bare sterkere og sterkere.

Godt vi er fler som blir gal! [emoji28] Haha.

Såå spennende symptomer[emoji7][emoji7]

Kjenner at jeg er redd for å bevege meg:wacky: redd egget detter ut igjen:hilarious: men har ikke store forhåpninger at det går på første forsøk, så driver alt å finner ut når jeg vet kan starte på neste forsøk:rolleyes:

Kjenner at jeg er redd for å bevege meg:wacky: redd egget detter ut igjen:hilarious: men har ikke store forhåpninger at det går på første forsøk, så driver alt å finner ut når jeg vet kan starte på neste forsøk:rolleyes:
Haha, jeg kjenner meg litt igjen altså :hilarious:
Nå er jeg så sikker på at det har festet seg uansett da..

Får håpe TESA gir bedre resultater! Er det dårlig sædkvalitet som er problemet hos dere da?
Jupp, som legen sa; "vi kan putte dem på plass, men det er ikke alltid de vet hva de skal gjøre"...

Forskning har vist at de kan bli litt slitne av modningsprosessen fra testikkelen og ut, og at de er i bedre form rett fra kilden. Det gjenstår jo å se, resultat ringer de om på tirsdag!

Aner ikke:) håper det. Skal teste hver dag nå fremover og se:) jaa jeg og ❤

Hvordan går det med deg?

Det går bra! :-) Smertene etter uttaket igår har avtatt, men jeg tar det veldig med ro idag, har ligget masse og slappet av. Klarer faktisk til og med å tenke litt på andre ting enn om de to embryoene våre overlever til imorgen og om jeg får begge inn. Har jo litt trening etter to forsøk, sikkert derfor jeg klarer å tenke bittelitt på noe annet innimellom. :-)

Mannen har helt normal kvalitet. Jeg ba om ICSI selv. De var ikke helt overbevist og jeg måtte faktisk overtale de. Men når de overtalt var de veldig enige om at det var lurt. Pga dårlig befrukting. Vi fikk hvertfall MYE bedre resultater med ICSI selvom mannen har helt normal kvalitet! Har dere hatt dårlig befrukting?

Dette var spennende! Vi har nok hatt befruktning på linje med dere. Har hatt tre uttak og på de to første fått ut fire egg og to ble befruktet, mens vi nå på det siste fikk ut fem og fikk to befruktet. Etter uttaket igår fikk vi beskjed om at de som ikke ble befruktet var ett umodent + to tomme skall, så med dette forsøket ville vi vel ikke ha fått noe bedre resultat uansett. På de to andre forsøkene har vi ikke fått vite noe om årsak.

Før vi gikk inn for vårt første forsøk privat, snakket legen vi var hos om at ICSI kunne være lurt slik at det (sitat) "ikke var en tulling av en sædcelle som befruktet egget". På neste samtale gikk han helt bort ifra det, og det var som om han aldri hadde sagt det. Når jeg presset han litt i forhold til om ICSI kunne være lurt, sa han at det var det ikke når mannen hadde normal kvalitet og ved ICSI risikerte man at eggene sprakk også. Det gjorde meg såpass skremt at jeg ikke maste mer om det...

Godt tegn! :-) Har aldri fått ligamentsmerter av Ovitrellen. :-)

Jupp, som legen sa; "vi kan putte dem på plass, men det er ikke alltid de vet hva de skal gjøre"...

Forskning har vist at de kan bli litt slitne av modningsprosessen fra testikkelen og ut, og at de er i bedre form rett fra kilden. Det gjenstår jo å se, resultat ringer de om på tirsdag!

Spennende! :-)

Back
Topp