FEBRUAR 2018

Jeg satt en halv sprøyte på onsdag og :)

Ok, da er det jo ikke mulig å si utifra tester om du er gravid. Du kan jo prøve å teste morgenen etter sprøyta to ganger på rad og se om den blir sterkere. Eller så er det vel bare å vente på blodprøven. Når skal du ta den?

Jeg blødde mye under det ene uttaket mitt. Når jeg skulle reise meg begynte det å blø igjen så måtte opp i stolen igjen sånn at de fikk stoppet blødningen igjen.

Huff, så ekkelt, stakkars deg! Samtidig godt å høre at jeg ikke er den eneste som har blødd (etter mitt syn) enorme mengder.

Jeg har dårlig eggkvalitet .... [emoji15]
Og det gjør jo også at det er litt skummelt å bli gravid med egne egg. Vi skulle egentlig til Spania for eggdonasjon i mai. Men valgte å ta siste forsøket i Porsgrunn for å gjøre oss «ferdige». Har aldri fått innsett før fordi eggene har hatt fragmenter.
Men nå, fikk vi plutselig 2 egg uten fragmenter som delte seg normalt!![emoji15][emoji15][emoji33] nesten så jeg tror på høyere makter[emoji85]

Vi hadde ICSI på eggene nå, og det gjorde at vi fikk mye bedre befrukting også. Før har vi hatt max 1 av 5 og 2 av 4. Nå hadde vi 3 av 4 egg [emoji16]

Så bra at dere valgte å gjøre det!! :D skjønner at det er vanskelig å tro at det faktisk har gått men med de testene så tror jeg du bare kan slappe av og nyte det:D ekstra glad på dine vegne med de sjansene! Helt fantastisk!! Gratulerer igjen:Heartbigred

Jeg har dårlig eggkvalitet .... [emoji15]
Og det gjør jo også at det er litt skummelt å bli gravid med egne egg. Vi skulle egentlig til Spania for eggdonasjon i mai. Men valgte å ta siste forsøket i Porsgrunn for å gjøre oss «ferdige». Har aldri fått innsett før fordi eggene har hatt fragmenter.
Men nå, fikk vi plutselig 2 egg uten fragmenter som delte seg normalt!![emoji15][emoji15][emoji33] nesten så jeg tror på høyere makter[emoji85]

Vi hadde ICSI på eggene nå, og det gjorde at vi fikk mye bedre befrukting også. Før har vi hatt max 1 av 5 og 2 av 4. Nå hadde vi 3 av 4 egg [emoji16]

Oi, det var jo kjempeforskjell! Har mannen også dårlig sædkvalitet siden de valgte ICSI, eller var det fordi det kan gi bedre resultater uansett? Interessant for legen nevnte ICSI for oss på første samtale selv om mannen har god kvalitet, men så gikk han bort i fra det igjen.

Da har jeg fått telefon fra Riksen og av de fem eggene de fikk ut igår, var det to som bare var tomme skall (hvorfor skjer det?), ett var umodent og så var det to som som var modne og lot seg befrukte. Håper inderlig at begge to overlever til imorgen og ser fine ut, for da får vi sette inn begge. Av en eller annen grunn har jeg en voldsom tro på at vi vil lykkes hvis vi setter inn to. Kanskje er det fordi jeg fikk en merkelig følelse av at vi skulle få tvillinger rett etter at vi ble sammen (mange år siden nå). Vi får nå se etter hvert om det stemmer...

Da har jeg fått telefon fra Riksen og av de fem eggene de fikk ut igår, var det to som bare var tomme skall (hvorfor skjer det?), ett var umodent og så var det to som som var modne og lot seg befrukte. Håper inderlig at begge to overlever til imorgen og ser fine ut, for da får vi sette inn begge. Av en eller annen grunn har jeg en voldsom tro på at vi vil lykkes hvis vi setter inn to. Kanskje er det fordi jeg fikk en merkelig følelse av at vi skulle få tvillinger rett etter at vi ble sammen (mange år siden nå). Vi får nå se etter hvert om det stemmer...

Åh.
Spennende. Krysser fingrene for at de blir befruktet!

2 egg er håpet mitt også! Men aldri vært mer enn 1 som var vært fint nok til å settes inn..

2 egg er håpet mitt også! Men aldri vært mer enn 1 som var vært fint nok til å settes inn..

Slik har det vært på mine tidligere forsøk også. Har fått fire ut, to befruktet og ett egnet for innsett hver gang. Får virkelig håpe at dette forsøket skiller seg ut med to som er egnet til innsetting imorgen. :-)

Så spennende[emoji7] håper begge to henger med imorra og at du kan få inn to[emoji173]️

Slik har det vært på mine tidligere forsøk også. Har fått fire ut, to befruktet og ett egnet for innsett hver gang. Får virkelig håpe at dette forsøket skiller seg ut med to som er egnet til innsetting imorgen. :-)
Har hatt 8 og 11 ut, men kun 1 inn.. Men de skal prøve TESA nå for å se om det gir bedre befruktning.

Spennende, krysser fingrene for at begge utvikler seg som de skal og to egg inn [emoji4]

Morgenkvalmen er her i dag også :yuck:
Og i natt drømte jeg om datteren min, så her tror jeg faktisk kvalmen blir i 9 uker til o_O

Back
Topp