Ok. Jeg fikk først beskjed om å ta det til evt. positiv grav.test. Men legen sa senere frem til uke 7 (TUL)
Dt er litt forskjellig det der! Samme som det er forskjell på hvor store doser man tar[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Jeg fikk først beskjed om å ta det til evt. positiv grav.test. Men legen sa senere frem til uke 7 (TUL)
Hadde kjemisk i sommer, og når jeg ringte inn graviditeten så sa de uke 12.Ok. Jeg fikk først beskjed om å ta det til evt. positiv grav.test. Men legen sa senere frem til uke 7 (TUL)
Er vel lettere å tenke på hva du ikke skal spise[emoji1303][emoji1303] spekemat, myke oster, passe på sukke, ikke blodig kjøtt!
satt inn 2-dagers 14/2, da regnes vel det som 2 dpo. Er det tidlig å teste 23/2 (11dpo) 9 dager etter innsett? Da er det 13 dager siden ovitrelle har testdag 2/3!! Det er jo en evighet til...
Fortsatt gravid jeg også! [emoji16] jeg har sen økning men jeg har hvertfall økning[emoji7] håper det holder og ikke er negativt med sen økning[emoji1317]
Vis vedlegget 244592
Fortsatt gravid jeg også! [emoji16] jeg har sen økning men jeg har hvertfall økning[emoji7] håper det holder og ikke er negativt med sen økning[emoji1317]
Vis vedlegget 244592
Venter du til testdag, eller kjører du gang før?Har samme testdag vi
Vis vedlegget 244592
Vis vedlegget 244592
Venter du til testdag, eller kjører du gang før?
Hadde kjemisk i sommer, og når jeg ringte inn graviditeten så sa de uke 12.
Jippiiiii!! [emoji173]️
Vis vedlegget 244592
Så fin stigning også
Jiiiippi[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ du har jo kjempefin stigning!!! Og nå har vi jo nesten like sterke streker[emoji7]
Herlige tester, spesielt den siste der!!
Jeg ligger et par dager etter deg, håper mine tester også får samme utvikling
Det viktigste er AT det øker og her er det flott stigning [emoji2] Dagens test er jo superfin [emoji2] Har troen på dette altså [emoji1317][emoji1317][emoji177]
Jeg vil og ta test for å se om jeg er gravid er 10 dpo idag....men den blir bare positiv pga ovitrelle..
Men om jeg er gravid, da vil vel testen vær positiv hele tiden? Eller vil den fortsatt bli svakere når ovitrelle går utav kroppen ?