FEBRUAR 2018

Spennende!! Jeg tror ikke TR kommer til deg[emoji8][emoji8]

Jeg tar prednisolon ja, på eget inititativ! Ordna meg pp egenhånd! Så St.Olavs vet ikke noe! Tatt lavdose 5 mg hele veien, og tar vel til og med uke 9 tror jeg! Skal trappe ned til halve dose de 4 siste dagene!

Har akkurat tatt en ny test. Leste av etter et par minutter og så veldig lite til noen rosa strek, fikk skikkelig noia!! Men i løpet av et-to min til ble den tydeligere, men streken er absolutt ikke sterkere enn i går (ca lik). Hadde forventet sterkere strek. Er dette et dårlig tegn? Heldigvis er ikke TR her

Har akkurat tatt en ny test. Leste av etter et par minutter og så veldig lite til noen rosa strek, fikk skikkelig noia!! Men i løpet av et-to min til ble den tydeligere, men streken er absolutt ikke sterkere enn i går (ca lik). Hadde forventet sterkere strek. Er dette et dårlig tegn? Heldigvis er ikke TR her

Det kan være forskjell på fargestoff i testene, og urinkonsentrasjonen kan påvirke! Og den må ikke nødvendigvis bli sterkere hver dag, for hcg dobler seg jo hvert andre døgn![emoji5] tok du den igår på morgenurin eller ettermiddag??

Fortsatt gravid![emoji7] ganske lik den igår!

432239B0-663B-41F3-A93D-51649C33B785.jpg

IMG_3372.JPG

Det kan være forskjell på fargestoff i testene, og urinkonsentrasjonen kan påvirke! Og den må ikke nødvendigvis bli sterkere hver dag, for hcg dobler seg jo hvert andre døgn![emoji5] tok du den igår på morgenurin eller ettermiddag??

Jeg har holdt meg til morgenurin (bortsett fra one step 10 dpo som ikke gav utslag) de siste dagene. Syns det er vanskelig å holde seg i flere timer om kvelden, så derfor ble det sånn. Helt ærlig er teststreken øøørlite svakere enn i går Ser at kontrollstreken på dagens test har glidd litt utover. Håper det bare er forskjell i testene.

Fy søren så nervepirrende dette er!!! Og så bra man har noen å drøfte med!

Jeg har holdt meg til morgenurin (bortsett fra one step 10 dpo som ikke gav utslag) de siste dagene. Syns det er vanskelig å holde seg i flere timer om kvelden, så derfor ble det sånn. Helt ærlig er teststreken øøørlite svakere enn i går Ser at kontrollstreken på dagens test har glidd litt utover. Håper det bare er forskjell i testene.

Jeg har skrevet det tidligere, men gjentar det nå: Jeg har opplevd at streken var svakere etter to dager, selv om hcg i blod hadde økt fra 21 til 44. Ikke sikkert at testene klarer å fange opp økning når det er snakk om lavere mengder hcg, og det kan i tillegg være ulike mengder fargestoff i testene. Krysser fingrene for deg! :-)

Jeg har skrevet det tidligere, men gjentar det nå: Jeg har opplevd at streken var svakere etter to dager, selv om hcg i blod hadde økt fra 21 til 44. Ikke sikkert at testene klarer å fange opp økning når det er snakk om lavere mengder hcg, og det kan i tillegg være ulike mengder fargestoff i testene. Krysser fingrene for deg! :)

Takk for beroligende ord!! :Heartred Fy søren for en emosjonell reise vi ivf'ere må gjennom, det tar på!

Gratulerer! Så gøy å se :D disse testen slo svakt ut hos meg ganske lenge imens tidligtestene (de helt rosa ) var klare å tydelige! Så dette lover veldig bra!! :) ❤ krysser fingrene for deg

Ble det naturlig syklus?

Takk for det! :Heartred

Akkurat nå syns jeg det er litt mer spennende enn jeg kunne ønske. Dagens test var uendret fra i går, hadde forventet sterkere strek. Er glad jeg har dette forumet å drøfte med, er gull verdt!

Ble naturlig syklus uten progesteronstøtte ja. Håper så inderlig at det går veien denne gangen! Hvordan går det med deg og de to små i magen? :)

Det er lurt å hvertfall holde seg til enten morgenurin eller ettermiddagsurin! Håååper din kommer seg og blir sterkere imorra[emoji173]️[emoji173]️

Og ja, sykt nervepirrende!!!

Sykepleieren sa "spist mat som om du er gravid" hva skal jeg spise da? :joyful:

Er vel lettere å tenke på hva du ikke skal spise[emoji1303][emoji1303] spekemat, myke oster, passe på sukke, ikke blodig kjøtt!

Jeg tenker å ta en digital på søndag når det er testdato. Har IKM i dag eller i morgen, er skikkelig nervøs for at TR kommer..

Du går også på Prednisolon, gjør du ikke? Hvor lenge har du fått beskjed om å ta det?
Jeg skal ta til uke 12 hvis jeg blir gravid.

satt inn 2-dagers 14/2, da regnes vel det som 2 dpo. Er det tidlig å teste 23/2 (11dpo) 9 dager etter innsett? Da er det 13 dager siden ovitrelle :) har testdag 2/3!! Det er jo en evighet til... o_Oo_O

satt inn 2-dagers 14/2, da regnes vel det som 2 dpo. Er det tidlig å teste 23/2 (11dpo) 9 dager etter innsett? Da er det 13 dager siden ovitrelle :) har testdag 2/3!! Det er jo en evighet til... o_Oo_O
Gratulerer som ruger :)

Back
Topp