FEBRUAR 2018

10mg oxynorm (morfin)
1,5gram Paracet
Og 400mg Ibux, visstnok[emoji28]

Jeg ble super-rusa på dette! I tillegg tar du sobril kvelden før, og to kvalmetabletter! Men de fikk jeg på kontroll, det har sikkert ikke du fått siden du ikke ha kontrollen på St.Olavs?

Og det er viktig at det er ibux kapsler!

Dobbelt opp av morfinen? Får du det? Altså, jeg blir kvalm nå liksom, bare jeg tenker på uttaket. Kommer ikke til å få sove før det er overstått. Har tenkt på uttaket i hele dag siden vi fikk vite dato og klokkeslett[emoji85]
De er nødt til å gi meg det, enkelt og greit. Har tramadol, som er nesten det samme, i store (!) doser for å i det hele tatt kunne puste når jeg har mens pga smerter. De ville ikke høre på meg da jeg sa det, blir det en neste gang så skal de få høre det ang at de ikke trodde meg og jeg hadde vondt.

De er nødt til å gi meg det, enkelt og greit. Har tramadol, som er nesten det samme, i store (!) doser for å i det hele tatt kunne puste når jeg har mens pga smerter. De ville ikke høre på meg da jeg sa det, blir det en neste gang så skal de få høre det ang at de ikke trodde meg og jeg hadde vondt.
Men dukan jo fint ta en stor dose tramadol i tillegg.. hadde jeg gjort. Jeg skal ha med meg ekstra smertestillende selv..

Jeg ble super-rusa på dette! I tillegg tar du sobril kvelden før, og to kvalmetabletter! Men de fikk jeg på kontroll, det har sikkert ikke du fått siden du ikke ha kontrollen på St.Olavs?

Hvorfor Ibux kapsler?
Jeg får ikke Ibux i det hele tatt..

De er helt HÅPLØSE på å ta individuelle vurderinger[emoji849][emoji849][emoji849] kjører det samme på alle, uansett!! Ved innsett til meg så må de bruke et stivere kateter, det første de bruker funker ikke! Ved 5(!!!) innsett har jeg gitt beskjed om at de må gå rett på det stive! Men vil de høre!? NEI! Og hva skjer? De innser at det ikke går og må bytte til de jeg sa til dem[emoji849][emoji849][emoji849]

Håper jeg sovner[emoji23][emoji85] Nei, fått resept bare! På oxy, spbril og kvalmestillende. Skal hente ut over helga!
Fikk ikke noe beskjed ang Ibux[emoji15] Hvorfor kapsel?
Får man kjøpt det på apoteket uten resept da?
Sobril har jeg null virkning av på uttak om jeg tar den dagen før[emoji85]

Åfy[emoji15][emoji173]️ Jeg pleier å ta to Ibux, å det pleier å hjelpe[emoji28] Har ofte ganske sterke mens smerter! Håper det betyr at jeg tåler lite[emoji23]

Hvorfor Ibux kapsler?
Jeg får ikke Ibux i det hele tatt..
Ikke jeg heller :p da havner jeg heller på intensiven på lungeavdelingen pga astma :smiley-ashamed004

De er helt HÅPLØSE på å ta individuelle vurderinger[emoji849][emoji849][emoji849] kjører det samme på alle, uansett!! Ved innsett til meg så må de bruke et stivere kateter, det første de bruker funker ikke! Ved 5(!!!) innsett har jeg gitt beskjed om at de må gå rett på det stive! Men vil de høre!? NEI! Og hva skjer? De innser at det ikke går og må bytte til de jeg sa til dem[emoji849][emoji849][emoji849]
Jeg skjønte nesten det når de nektet å høre på meg ang smertestillende, men jeg tenkte det skulle gå fint, jeg tåler mye smerter før jeg knekker og egentlig føler behov for noe :confused: men jeg var helt ødelagt av det der

Håper jeg sovner[emoji23][emoji85] Nei, fått resept bare! På oxy, spbril og kvalmestillende. Skal hente ut over helga!
Resept på en eske av hver?!?

Åfy[emoji15][emoji173]️ Jeg pleier å ta to Ibux, å det pleier å hjelpe[emoji28] Har ofte ganske sterke mens smerter! Håper det betyr at jeg tåler lite[emoji23]
Haha, jeg ligger og hyler non-stop og spyr av smerter fra første krampe til tramadolen begynner å funke..

Uten resept på apoteket ja! Sykepleier på St.Olavs sa det var viktig at det var kapsel! Tror det er pga raskere virkning!

Dere som er sykemeldt i rugetiden ; kommer dere til å fortsette å vær sykemeldt om dere får positiv test ?
Ble sykemeldt i dag som jeg hadde UL, avtalte det med fastlegen og er sykemeldt i minimum to uker. Og det er formen videre som avgjør om jeg er videre sykemeldt. Tar meg nesten to uker før magen er tilbake til normalen, og mest sannsynlig enda lenger ved en graviditet.. så aner ikke hvor lenge jeg blir sykemeldt..

Gratulerer med vel overstått uttak, men synd det ble en vond og ekkel opplevelse for deg!! Håper du kommer deg raskt, og at det er gullegg som er henta ut[emoji173]️[emoji173]️

Takk! :-) Ja, hvis det er et gullegg (eller flere) blir jeg kjempefornøyd. Håper på det!

Back
Topp