FEBRUAR 2018

Da er jeg offesielt en ruger på en fin liten blasto:Heartred fortsatt 2 igjen på frys:Heartred testdato 2/3, men aldri verden om jeg venter så lenge :smiley-bounce012

Hurra[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer som ruger! Må skal du ruge leeeenge!!!!

Øke dosen til 150 IE tom søndag, siste Cetrotide mandag, og ovitrelle mandag kveld. Egguttak onsdag 08.45. Innsett forhåpentligvis fredag

Så bra du endelig har fått dato for uttak[emoji7][emoji7]

Kjemisk er at man er under 5 uker på vei! At det er for tidlig å noe på UL! De sier at abort over uke 5 er klinisk abort, for da ser man det på UL! Man får streker, som gjerne øker! Og så snur de og blir svakere! Og så får man blødning, ofte som litt forsinket TR!

Hva du vet altså! :happy: Klarer ikke la være å tenke tanken selv om det er tidlig, så må bare spørre: Hvor langt er jeg egentlig på vei? Hadde mens 18/1, insett 9/2 (blasto i naturlig syklus). Og hvordan regner jeg ut termin? Vet bare at hvis dette går veien skal jeg på TUL om tre uker, i følge legen

Hva du vet altså! :happy: Klarer ikke la være å tenke tanken selv om det er tidlig, så må bare spørre: Hvor langt er jeg egentlig på vei? Hadde mens 18/1, insett 9/2 (blasto i naturlig syklus). Og hvordan regner jeg ut termin? Vet bare at hvis dette går veien skal jeg på TUL om tre uker, i følge legen
Hvor gammel blasto? Hvis det er 2dagers regner du to dager før innsett som befruktning

Lært en del det siste året! Når du hadde innsett av blasto 09.02 så var «unnfangelse» i terminkalkulator den 04.02! De vil si at du er 12 dpo/3+5 og har termin 31.10.18[emoji173]️

Hvor gammel blasto? Hvis det er 2dagers regner du to dager før innsett som befruktning
Lært en del det siste året! Når du hadde innsett av blasto 09.02 så var «unnfangelse» i terminkalkulator den 04.02! De vil si at du er 12 dpo/3+5 og har termin 31.10.18[emoji173]️

Blastocyst er vel alltid 5-dagers, er det ikke?

Litt artig å vite, selv om det er veldig tidlig :) Har du Imn86 termin tre dager før meg eller noe du da?

Litt artig å vite, selv om det er veldig tidlig :) Har du Imn86 termin tre dager før meg eller noe du da?
Hvis det blir jente og hun kommer på termin er du pliktet til å kalle henne opp etter meg :angel8
Jeg har bursdag 31.10 :excited001

To dager før[emoji5] jeg hadde befruktningsdag 02.02[emoji5][emoji5]

Back
Topp