Skal på besøk og de skal ha biff. Får ta den godt stekt daJeg klarer ikke godt stekt biff hadde funnet meg noe annet om jeg var redd for å spise den medium liker dem helst nesten rå når de er ordentlig møre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på besøk og de skal ha biff. Får ta den godt stekt daJeg klarer ikke godt stekt biff hadde funnet meg noe annet om jeg var redd for å spise den medium liker dem helst nesten rå når de er ordentlig møre
Da er jeg offesielt en ruger på en fin liten blasto fortsatt 2 igjen på frys testdato 2/3, men aldri verden om jeg venter så lenge
Hipp hurra! Måtte den sitte i 9 mnd[emoji173]️
Da er jeg offesielt en ruger på en fin liten blasto fortsatt 2 igjen på frys testdato 2/3, men aldri verden om jeg venter så lenge
Øke dosen til 150 IE tom søndag, siste Cetrotide mandag, og ovitrelle mandag kveld. Egguttak onsdag 08.45. Innsett forhåpentligvis fredag
Hurra[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer som ruger! Må skal du ruge leeeenge!!!!
Så bra du endelig har fått dato for uttak[emoji7][emoji7]
Øke dosen til 150 IE tom søndag, siste Cetrotide mandag, og ovitrelle mandag kveld. Egguttak onsdag 08.45. Innsett forhåpentligvis fredag
Kjemisk er at man er under 5 uker på vei! At det er for tidlig å noe på UL! De sier at abort over uke 5 er klinisk abort, for da ser man det på UL! Man får streker, som gjerne øker! Og så snur de og blir svakere! Og så får man blødning, ofte som litt forsinket TR!
Nydelig stigning dette, drister meg til å si gratulerer
Åh så gøy! Gratulerer så mye
Så herlig! Gratulerer!
Gratulerer !!❤❤
Hvor gammel blasto? Hvis det er 2dagers regner du to dager før innsett som befruktningHva du vet altså! Klarer ikke la være å tenke tanken selv om det er tidlig, så må bare spørre: Hvor langt er jeg egentlig på vei? Hadde mens 18/1, insett 9/2 (blasto i naturlig syklus). Og hvordan regner jeg ut termin? Vet bare at hvis dette går veien skal jeg på TUL om tre uker, i følge legen
Tusen takkGratulerer så ruger!!
Hva du vet altså! Klarer ikke la være å tenke tanken selv om det er tidlig, så må bare spørre: Hvor langt er jeg egentlig på vei? Hadde mens 18/1, insett 9/2 (blasto i naturlig syklus). Og hvordan regner jeg ut termin? Vet bare at hvis dette går veien skal jeg på TUL om tre uker, i følge legen
Hvor gammel blasto? Hvis det er 2dagers regner du to dager før innsett som befruktning
Lært en del det siste året! Når du hadde innsett av blasto 09.02 så var «unnfangelse» i terminkalkulator den 04.02! De vil si at du er 12 dpo/3+5 og har termin 31.10.18[emoji173]️
Hvis det blir jente og hun kommer på termin er du pliktet til å kalle henne opp etter megBlastocyst er vel alltid 5-dagers, er det ikke?
Litt artig å vite, selv om det er veldig tidlig Har du Imn86 termin tre dager før meg eller noe du da?
Blastocyst er vel alltid 5-dagers, er det ikke?
Litt artig å vite, selv om det er veldig tidlig Har du Imn86 termin tre dager før meg eller noe du da?