FEBRUAR 2018

Oi det var lenge ? Hvorfor det ? Når vi er på samme rugedag...
Jeg må sikkert vente noen dager ekstra pga jeg tok ovitrelle på onsdag.:)

Aner ikke [emoji85] Legen sa det kunne ta tid for Otrivellen gikk ut av kroppen.. Og før kroppen begynte å produsere HCG.
Tok Otrivelle søndag 4/2. Åh!

Ventetid! [emoji28]

Uttak blir mandag! Gleder meg til å få det overstått men samtidig gruer meg til uttaket..

Masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Aner ikke [emoji85] Legen sa det kunne ta tid for Otrivellen gikk ut av kroppen.. Og før kroppen begynte å produsere HCG.
Tok Otrivelle søndag 4/2. Åh!

Ventetid! [emoji28]

Du kan jo teste den ut[emoji1303][emoji5] min Ovitrelle var ute etter 8 dager[emoji5]

Jeg er 6 dager siden ovitrelle nå og hadde skikkelig kvalmebølge imorges, noen andre som har opplevd det? :confused:

Kan jeg spise biff som er medium stekt i rugetiden,? Eller bør den ver godt stekt ? Heheh:p
Jeg klarer ikke godt stekt biff :eek: hadde funnet meg noe annet om jeg var redd for å spise den medium :( liker dem helst nesten rå når de er ordentlig møre

Øke dosen til 150 IE tom søndag, siste Cetrotide mandag, og ovitrelle mandag kveld. Egguttak onsdag 08.45. Innsett forhåpentligvis fredag

Øke dosen til 150 IE tom søndag, siste Cetrotide mandag, og ovitrelle mandag kveld. Egguttak tirsdag 08.45. Innsett forhåpentligvis fredag
Hææ? Ovitrelle mandag kveld? Jeg tok den på lørdag når jeg hadde uttak på mandag

Haha[emoji38] Gikk litt kjapt i svingene på tastaturet her. Fortsatt sur fordi det var så lite store eggposer i dag
Samme med meg sist, hadde UL på fredag og uttak onsdag. De hadde kommet seg fint til da :)

Håper jeg er like heldig[emoji1374] fikk du mange egg ut?
Håper litt at det vil være to egg i en av disse posene også jeg da[emoji28]
Sist fikk jeg ut 11, første gang var det 8.

Back
Topp