FEBRUAR 2018

Hei alle [emoji173]️

Så koselig å se så mange positive tester. Blir ordentlig glad i magen og smiler fra øre til øre for dere!

Jeg var selv på undersøkelse for overstimuleringen i går, men de kunne dessverre ikke si noe om jeg var gravid eller ikke.
Skal tilbake neste uke, de vil overvåke eggstokkene da de er veldig store. For om jeg blir gravid (som hun sa), så produserer jeg mer hormoner og de kan bli større..

Er på rugedag 7 i dag..
Og menssmertene kommer og går.

Phew! For en ventetid..!
Jeg og har menssmerter! Veldig ofte og vondt ! Håper bare det er positivt! Vil ikke ha mensen :(

Jeg og har menssmerter! Veldig ofte og vondt ! Håper bare det er positivt! Vil ikke ha mensen :(

Menssmerter er et veeldig vanlig graviditetssymptom[emoji1303][emoji1303][emoji1317][emoji1317][emoji1317]

Ikke vet jeg:cool: vet du hvor lenge før innsett et dem tiner opp eller? Time kl 14

Jeg har hatt timer fra 12.30-14.00, og de har aldri ringt senere enn 10.30! Så de har nok tatt opp til deg! Spennende!! Hvor mange har du??

Æsj. Deppa etter kontrollen nå :( kun en på 18 og en på 17. Noen få på 14/15 (var flere på 14/15 tirsdag, men annen lege som målte i dag) så skjønner ikke hvor de har blitt av?!?
Var helt sikker på at jeg så flere store på venstre side nå en det hun telte dog.. Regner ikke med St Olavs avbryter selv om det er bare to egg per nå, eller? Har jo gått på sprøyter i 14 dager nå.
Men to egg er jo ingenting :(

Aner ikke hvor mange eggposer det var totalt i dag, men mange mindre en det hun telte i alle fall. Spent på hva St Olavs sier :/

Uttak blir mandag! Gleder meg til å få det overstått men samtidig gruer meg til uttaket..

Uttak blir mandag! Gleder meg til å få det overstått men samtidig gruer meg til uttaket..

Spennende!
Ikke gru deg så mye, da går det pittelitt lettere.

Lykke til [emoji173]️

Æsj. Deppa etter kontrollen nå :( kun en på 18 og en på 17. Noen få på 14/15 (var flere på 14/15 tirsdag, men annen lege som målte i dag) så skjønner ikke hvor de har blitt av?!?
Var helt sikker på at jeg så flere store på venstre side nå en det hun telte dog.. Regner ikke med St Olavs avbryter selv om det er bare to egg per nå, eller? Har jo gått på sprøyter i 14 dager nå.
Men to egg er jo ingenting :(

Aner ikke hvor mange eggposer det var totalt i dag, men mange mindre en det hun telte i alle fall. Spent på hva St Olavs sier :/

Usj, så kjedelig beskjed da[emoji20][emoji20] de minste har vel stoppa opp da[emoji848][emoji848] håper du kan få ut noen få, men BRA, egg i det minste da[emoji173]️[emoji173]️ skal jo ikke mer til[emoji8][emoji8]

Det er spennende! Hvor tilhører du?
Går sikkert bra! Hvis det gjør vondt så fokuser på pusten. Pust inn mens du teller sakte til 7, hold pusten mens du teller sakte til 7, pust ut mens du teller sakte til 7.
Det var det som reddet meg fra å hylgråte siden jeg har så høy toleranse for smertestillende som de ikke hørte på når jeg fortalte :p
Og hvis du er utrolig redd så ber du om mer smertestillende før de begynner!

Back
Topp