FEBRUAR 2018

Får ikke sove, kun sovet litt i natt. :-( Prøver å unngå å tenke på hva jeg skal gjennom, men tror kroppen "vet" det. Dessuten er magen min stor og vond (håper det betyr mange modne egg) og jeg har vært kvalm i en del dager. Er kvalme vanlig? Minner om svangerskapskvalme, faktisk, og den kom noen dager før jeg satte Ovitrelle, så er ikke den. Har ikke matlyst og blir ikke ordentlig sulten og har avsmak for fet mat og kjøtt akkurat som når jeg er gravid. I natt er jeg faktisk så kvalm at jeg har begynt å bekymre meg for å kaste opp hvis noen av medisinene eller smertene ved uttaket gjør meg mer kvalm. :-( Hva hvis jeg kaster opp når nåla er langt inni der? Redd de skal stikke hull på noe galt... Bekymret nå!

Må stå opp om mindre enn to timer og skulle gjerne ha sovet litt til, men stresser sånn med at jeg snart har uttak. :-(

Får ikke sove, kun sovet litt i natt. :-( Prøver å unngå å tenke på hva jeg skal gjennom, men tror kroppen "vet" det. Dessuten er magen min stor og vond (håper det betyr mange modne egg) og jeg har vært kvalm i en del dager. Er kvalme vanlig? Minner om svangerskapskvalme, faktisk, og den kom noen dager før jeg satte Ovitrelle, så er ikke den. Har ikke matlyst og blir ikke ordentlig sulten og har avsmak for fet mat og kjøtt akkurat som når jeg er gravid. I natt er jeg faktisk så kvalm at jeg har begynt å bekymre meg for å kaste opp hvis noen av medisinene eller smertene ved uttaket gjør meg mer kvalm. :-( Hva hvis jeg kaster opp når nåla er langt inni der? Redd de skal stikke hull på noe galt... Bekymret nå!

Må stå opp om mindre enn to timer og skulle gjerne ha sovet litt til, men stresser sånn med at jeg snart har uttak. :-(

Jeg har heller ikke sovet så mye..
Vondt å være så redd og grue seg.. Håper du har fått sovet litt nå og at nervene har gitt seg litt, det kommer til å gå kjempe fint!!! :) Blir nok mere rolig når du får medisinene også:) jeg var også oppblåst og kvalm, men uttaket gikk veldig fint uansett, det er nok mange gode og fine egg der:) masse lykke til! :Heartred

Æsj, litt rosa på papiret i dag morges [emoji53] er alt håp ute nå? Noen andre som har opplevd det, men allikevel fått positiv test? Vet at lutinus kan gi skjøre slimhinner, men mistet litt troen nå..

Æsj, litt rosa på papiret i dag morges [emoji53] er alt håp ute nå? Noen andre som har opplevd det, men allikevel fått positiv test? Vet at lutinus kan gi skjøre slimhinner, men mistet litt troen nå..

Krysser fingrene for at det bare er lutinusen[emoji173]️[emoji173]️ er litt blod trenger uansett ikke være farlig! Så vil ikke si at alt håp er ute nei!!

Den øverste er gårsdagens test (11 dpo) og den nederste er dagens test (12 dpo)! :happy:
Snapchat-209058926.jpg

Jeg ønsker samtidig alle som skal ut i ilden i dag, enten det er uttak eller innsett, masse masse lykke til!! :Heartred

Den øverste er gårsdagens test (11 dpo) og den nederste er dagens test (12 dpo)! :happy:Vis vedlegget 244342

Jeg ønsker samtidig alle som skal ut i ilden i dag, enten det er uttak eller innsett, masse masse lykke til!! :Heartred

Stiiigning[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️[emoji173]️

Stiiigning[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️[emoji173]️

Tuuusen takk!! :Heartred Har aldri fått i nærheten av en positiv test før. Men som alle andre tar jeg mine forhåndsregler, er fortsatt litt tidlig. Hva er egentlig kjemisk og når passerer man faren for dette? Klarer liksom ikke slippe jubelen helt løs enda

Tuuusen takk!! :Heartred Har aldri fått i nærheten av en positiv test før. Men som alle andre tar jeg mine forhåndsregler, er fortsatt litt tidlig. Hva er egentlig kjemisk og når passerer man faren for dette? Klarer liksom ikke slippe jubelen helt løs enda

Kjemisk er at man er under 5 uker på vei! At det er for tidlig å noe på UL! De sier at abort over uke 5 er klinisk abort, for da ser man det på UL! Man får streker, som gjerne øker! Og så snur de og blir svakere! Og så får man blødning, ofte som litt forsinket TR!

Jeg har heller ikke sovet så mye..
Vondt å være så redd og grue seg.. Håper du har fått sovet litt nå og at nervene har gitt seg litt, det kommer til å gå kjempe fint!!! :) Blir nok mere rolig når du får medisinene også:) jeg var også oppblåst og kvalm, men uttaket gikk veldig fint uansett, det er nok mange gode og fine egg der:) masse lykke til! :Heartred

Tusen takk! :-) Godt å høre at flere har vært kvalme. Håper det gir seg når eggene er ute. Jeg føler meg faktisk overraskende rolig nå når det er litt over en time igjen. Har vært mye mer bekymret og livredd de andre gangene. Prøver å unngå å tenke på hva som skal skje og sier til meg selv at det bare er smerte, ikke farlig. Ca 1/2 time til medisiner nå. Veldig spent på antall egg, får prøve å fokusere på det...

Tusen takk! :) Godt å høre at flere har vært kvalme. Håper det gir seg når eggene er ute. Jeg føler meg faktisk overraskende rolig nå når det er litt over en time igjen. Har vært mye mer bekymret og livredd de andre gangene. Prøver å unngå å tenke på hva som skal skje og sier til meg selv at det bare er smerte, ikke farlig. Ca 1/2 time til medisiner nå. Veldig spent på antall egg, får prøve å fokusere på det...

Ja det er nok best :) godt å høre at du føler deg bedre:) er så nervøs hver gang tlf ringer eller lager en lyd jeg nå så får helt vondt magen.. 5,5 time igjen å vente, føles som en evighet.

Første dagen med skikkelig EL-slim, håper det betyr godt resultat på UL om 10min!!

[emoji7][emoji7][emoji7][emoji1317][emoji1317][emoji1317][emoji1317]

8E58BC19-3E1B-47F5-ADF1-09405AEC5A24.jpg

Jeg har nesten vært uvel og kvalm på alle forsøkene mine. Tenk nå er du snart ferdig med uttak[emoji4] Masse lykke til[emoji173]️

Back
Topp