Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

åååh, nå er jeg i full gang med planleggingen også! :)
tenkte å scrappe bordkortene, noe lignende som min far hadde. Stiftet roser på en bjørke kvist. (Var penere enn det høres ut) og gravert inn navn med sånn penn man bruker på treverk. Ble fantastisk fint. Meeen, jeg kan jo ikke lage identiske, så jeg må finne på noe annet.

Invitasjoner har jeg også store fantasier om. Blomsterpiker og brudesvennene sine antrekk tar jeg helt av med. Så blir spennende å se hva jeg ender opp med... og det store og vanskelige valge om hvilke venner man skal ha med, og hvem man skal la være å inviterere...

Hvordan gjorde dere det, i forhold til gjester? Jeg tenker kun de aller nærmeste, siden jeg ikke har en halv mill å bruke
 
Vi har hele hans familie til middag, utenom søskenbarna for de kommer til kaffe og kake. (De har veldig liten familie så da har de tradisjon på dette)

Jeg har ekstremt få i min familie. Har aller nærmeste pluss en tantefamilie til middag. Og ei tante og samboern hennes til kaffe og kake.

Resten av vi venner :) Gidder ikke invitere folk bare fordi det er familie, når vi ikke har kontakt med de fra før av. Er ikke alltid blod er tykkere enn vann.
Vi har invitert folk som viv et er oppriktig glad på våre vegne og som vi har lyst å bruke penger på den dagen. Ingen er invitert av plikt. Jo okda, to på min side, men ja samma det..
 
[;)]vi skall innvitere 90 gjester til hele feiringa[:D][:D] foreldre, søsken,besteforeldre,tanter,onkler,søskenbarn og nære venner[;)]
 
http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v287/148/124/822780502/n822780502_3310256_8873.jpg

Her er buketten eg hadde.
Ville ha en rotete, avslappa sommerbukett[:)]

Korfor fikk eg opp link isteden for bilde forsten??
 
ORIGINAL: Klesklypa

http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v287/148/124/822780502/n822780502_3310256_8873.jpg

Her er buketten eg hadde.
Ville ha en rotete, avslappa sommerbukett[:)]

Korfor fikk eg opp link isteden for bilde forsten??


Herlige farger!! :) :)

Du har ikke kodet bildenettadressen ;) Bare satt inn selve linken :)
 
Her er bordkortene! Og endelig er jeg 99% fornøyd!! he he!! Har beholdt malen og utgangspunktet som på prototypen, men en del forandringer! :)

Det lyse hjertet har jeg preget med Quick kutz goosebumps (i to omganger for var ikke plass til hjertet i en omgang) og har brukt Glossy accent over pregingen. Ringene er satt sammen to og to. Rundt begge hjertene har jeg brukt Distress Ink walnut stain og det lyse hjertet har jeg også brukt gull glitterlim.
Båndet er festet på baksiden med dobbeltsidig tape.
Navnetagen skal vi skrive ut fra dataen i stedenfor håndskrift. Og på hver enda av navnetagen er det tre perle. To med blank og en med gull.

Mørke bilder, men var ikke noe ideelt med blitz nå, he he he!!
 
Linn; Takktakk!! Nå begynner det å likne noe! He he he!! Sitter her med glossyen og konsentrerer meg som bare det he he!! (den blanke væsken som er over på det lyse hjertet)

Crazy; Ja, jeg er mrs.pirk to be, ha ha ha ha!!!!

Ja, er jo kjempegøy at vi er en to-be-gjeng her inne nå!! :) :) :) Digger det!! :)
 
ORIGINAL: Trone

Vi har hele hans familie til middag, utenom søskenbarna for de kommer til kaffe og kake. (De har veldig liten familie så da har de tradisjon på dette)

Jeg har ekstremt få i min familie. Har aller nærmeste pluss en tantefamilie til middag. Og ei tante og samboern hennes til kaffe og kake.

Resten av vi venner :) Gidder ikke invitere folk bare fordi det er familie, når vi ikke har kontakt med de fra før av. Er ikke alltid blod er tykkere enn vann.
Vi har invitert folk som viv et er oppriktig glad på våre vegne og som vi har lyst å bruke penger på den dagen. Ingen er invitert av plikt. Jo okda, to på min side, men ja samma det..


Ja, blir noe slikt som jeg hadde tenkt. Foreldre, søskenene våre uten barn, tanter og onkler og våre besteforeldre til middag. Pluss forlovere og et par av over nærmeste venner.

Men det har seg slik at to av mine bedre venner er kusinene mine, så jeg vil invitere dem, men ikke resten av søskenbarn flokken, blir det helt feil? Jeg snakker jo aldri med dem, og ser dem kun når vi samles til familiemiddager eventuelt bursdager/jul. Så det blir unaturlig og invitere dem. Og jeg har 3 kusiner, men kun 2 av dem er venner av meg.. så da står det en kusine igjen som ikke får komme.. blir kanskje dumt det å? Redd noen skal reagere på det... jaja.
 
Vi er jo forlovet, hadde egentlig planer om å gifte oss i år, men så kom lillesnupp og da blei det lagt litt på is [:D]
Men skjønner ikke hvordan vi skal få råd jeg [&o] Hvor skal vi få 50-100 tusen fra liksom [8|] Må jeg jo selge et av husa mine [8D]
 
ORIGINAL: Una84

Vi er jo forlovet, hadde egentlig planer om å gifte oss i år, men så kom lillesnupp og da blei det lagt litt på is [:D]
Men skjønner ikke hvordan vi skal få råd jeg [&o] Hvor skal vi få 50-100 tusen fra liksom [8|] Må jeg jo selge et av husa mine [8D]

Et av husene? har du flere hus?[8D] *spare spare spare*[:D]
 
Usj, føler liksom jeg står stille nå.. Slier skikkeig med hvilke farger jeg vil ha, jeg får jo ikke planlagt så mye når jeg ikke engang vet det![&o] huff.. og gubben sitter bare å flirer, vi har jo såååå god tid![>:]
 
Eldorado; Hvis du kun ha tre kusiner og er venninne med to så hadde jeg invitert alle tre. Rett og slett, Hun siste vil nok føle seg utenfor pluss det kan lett bli snakk i korridorene og det er jo i grunn en uting å invitere 2 av 3. :S

una; Fordeler jo kostnadene underveis i planleggingen, så det er jo ikke snakk om 100 00 ut i løpet av en mnd, h he!!

linn; Bare si til han at dersom han skal få bryllupet til en grei pris, så får dere finne ut av fargetemaet. Du vet ;) ;);)
 
ORIGINAL: Chiapjusk

Åååh jeg vil ogsåå!! [:D][:D]

*kremt* .. Kanskje finne en brukbar fyr først ? [8|]


samme her!!
 
ORIGINAL: Trone

Eldorado; Hvis du kun ha tre kusiner og er venninne med to så hadde jeg invitert alle tre. Rett og slett, Hun siste vil nok føle seg utenfor pluss det kan lett bli snakk i korridorene og det er jo i grunn en uting å invitere 2 av 3. :S

una; Fordeler jo kostnadene underveis i planleggingen, så det er jo ikke snakk om 100 00 ut i løpet av en mnd, h he!!

linn; Bare si til han at dersom han skal få bryllupet til en grei pris, så får dere finne ut av fargetemaet. Du vet ;) ;);)

Hoho! Ja, I know![:D] *tenke tenke*
 
Ta ett kompromiss med han; Si at dere bestemmer dere for fargetema nå og så lover du at han skal slippe å måtte være med å finne servietter!

*dør av latter på innsiden* Men faktum er at de aller fleste mannfolk hater små detaljer og i alle fall servietter!!!
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

ORIGINAL: Una84

Vi er jo forlovet, hadde egentlig planer om å gifte oss i år, men så kom lillesnupp og da blei det lagt litt på is [:D]
Men skjønner ikke hvordan vi skal få råd jeg [&o] Hvor skal vi få 50-100 tusen fra liksom [8|] Må jeg jo selge et av husa mine [8D]

Et av husene? har du flere hus?[8D] *spare spare spare*[:D]


Hehe, ja, har 2 hus [8D] Huset vi bor i og en tomannsbolig som jeg leier ut [:)] Så har ikke akkurat veldig mange penger hver mnd til sparing [&o]
 
ORIGINAL: Trone

Eldorado; Hvis du kun ha tre kusiner og er venninne med to så hadde jeg invitert alle tre. Rett og slett, Hun siste vil nok føle seg utenfor pluss det kan lett bli snakk i korridorene og det er jo i grunn en uting å invitere 2 av 3. :S

una; Fordeler jo kostnadene underveis i planleggingen, så det er jo ikke snakk om 100 00 ut i løpet av en mnd, h he!!

linn; Bare si til han at dersom han skal få bryllupet til en grei pris, så får dere finne ut av fargetemaet. Du vet ;) ;);)


Hehe, nei, klarer vel kanskje 500 kr/mnd, så det vil da si 6000 kr året, som da vil si *tenke, tenke*, litt over 16 år til vi kan gifte oss! [:D][:(][8|]
 
Back
Topp