Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

Utrolig fine bordkort!!!! Du er alt for opptatt av detaljer vennen[:)] Nå gleder jeg meg til å se bordkortene mine når de er ferdige! [:D] Fantastisk bra jobba!
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Utrolig fine bordkort!!!! Du er alt for opptatt av detaljer vennen[:)] Nå gleder jeg meg til å se bordkortene mine når de er ferdige! [:D] Fantastisk bra jobba!


Du er skjønn du.. Tusen takk for fine ord! :)
Jeg føler bare de ser så halvgjorte ut, snufs.. Jeg vet jeg er ekstrem petimeter når det gjelder scrappingen min, så det er nok der det ligger.
Invitasjonene er jeg 98% fornøyd med da. Men.. Usj!

Dine skal jeg bli superfornøyd med snuppa!!!!!! [:D]
 
syns bordkortene ble fine jeg snuppa viste de til samboer og og han og likte de [:D]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Utrolig fine bordkort!!!! Du er alt for opptatt av detaljer vennen[:)] Nå gleder jeg meg til å se bordkortene mine når de er ferdige! [:D] Fantastisk bra jobba!


Du er skjønn du.. Tusen takk for fine ord! :)
Jeg føler bare de ser så halvgjorte ut, snufs.. Jeg vet jeg er ekstrem petimeter når det gjelder scrappingen min, så det er nok der det ligger.
Invitasjonene er jeg 98% fornøyd med da. Men.. Usj!

Dine skal jeg bli superfornøyd med snuppa!!!!!! [:D]

Jeg er sikker på at hvis du hadde vært 50% fornøyd med mine, så hadde jeg vært 200% fornøyd![8D] du fikk vel et lite inntrykk av hvor lite jeg vet om det.. 400-500 kr per kort HAHA! Tror du er den eneste som ser 'feilene' snuppa[:)]
 
ORIGINAL: lindkva

syns bordkortene ble fine jeg snuppa viste de til samboer og og han og likte de [:D]


Godt noen er fornøyd med de, he he he!! T er fornøyd uansett han, så.. He he he!! Ikke mye hjelp og få av han, he he!
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
ORIGINAL: Trone
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
Utrolig fine bordkort!!!! Du er alt for opptatt av detaljer vennen[:)] Nå gleder jeg meg til å se bordkortene mine når de er ferdige! [:D] Fantastisk bra jobba!

Du er skjønn du.. Tusen takk for fine ord! :)
Jeg føler bare de ser så halvgjorte ut, snufs.. Jeg vet jeg er ekstrem petimeter når det gjelder scrappingen min, så det er nok der det ligger.
Invitasjonene er jeg 98% fornøyd med da. Men.. Usj!
Dine skal jeg bli superfornøyd med snuppa!!!!!! [:D]

Jeg er sikker på at hvis du hadde vært 50% fornøyd med mine, så hadde jeg vært 200% fornøyd![8D] du fikk vel et lite inntrykk av hvor lite jeg vet om det.. 400-500 kr per kort HAHA! Tror du er den eneste som ser 'feilene' snuppa[:)]


HAHAHAHA!! Den kommentaren har jeg ledd mange ganger av he he he!! DA kunne jeg jo blitt rik på dette ha ha ha!!!!!
 
ORIGINAL: liv09

ORIGINAL: rachelmor

her er de kjolene eg faller for :




[:D] her er de kjolen eg ser på men får jo se ka eg ender opp med.. [;)] håper det blir en sånn en.. men vet ikkje kor eg kan kjøpe det[8|][:(]...

nb: beklager at eg ikkje får vekk skrifta på bildene.[:-]


Ramlet inn på denne linken for forsiden og der ser eg jammen meg min brudekjole!
Hvilken størrelse er du? Kunne muligens fått kjøpt min[;)]
 
[;)]ååååååååå trone.. nydelige bordkort.[:D]
 
Vi skal gifte oss 11.juni 2011 [:)]

Tror jeg må følge med på denne tråden altså, har såvidt begynt å planlegge nå, men føler at jeg er litt ute på tynn is [8D] Så bare kom med tips om hva det er viktig å tenke på! [;)] Har så vidt begynt å se på kjole, men må vel vente til jeg er ferdig med ammingen før jeg drister meg utpå prøving. Puppene forsvinner vel igjen da [:(]

Jeg syns bordkortene så kjempenydelige ut jeg Trone!! Superflink er du!!!
 
Nydelige bordkort!! så forseggjorte jo[:)] d[:)] synest eg du skal være kjempe fornøyd med! Men fytti til masse arbeid! Vertfall om du skal være så pirkete på alle[:)] blir du ferig på en mnd da??[:D]
Kjempe flink er du!
 
rachelmor; Tusen takk, he he he!!! Superpetimeteren Trone!! Huff he h!!

hamare; Altså jeg kjøpte jo kjolen min des 08 og ble jo gravid og har prøvd den to ganger etter fødselen. Kjolen har en C cup, jeg er heldigvis gått ned til G-cup. Men puppene forandrer seg etterhvert de også, og utrolig hva man kan fikse med bodytape altså :) Fantastisk oppfinnelse! :D Og husk forresten at noen salonger (hvis du kjøper på salong da) kan ha opp ti l6 mnd ventetid på kjolen ;)
Tusen takk du, jeg prøver å bli fornøyd, men.. :S

Klesklypa; Joa, jeg blir ferdig innen 27 dager, he he!! Eller 26? Nå surrer jeg litt her. Men 65 bordkort=tja.... 63 timer. Så det burde jeg jo klare. Er jo tross alt en del timer på natten jeg er våken og kan jobbe med de ha ha ha!!
Ser på de igjen nå og er fremdeles ikke ordentlig fornøyd altså.. Tror jeg må se om jeg finner noe gullpulver som jeg kan matte over ivoryen på. Skulle egentlig ha preget det lyse hjertet, men det var ikke plass i pregeformen :(

JuneLouise; Vet du, hadde det ikke vært for min bror og far, så hadde jaggu jeg også ville gjort det nå. Men det er pga noen i min fam som kødder til utrolig mye..
Men er jo mange som gjør det på den måten da! :) Bryllup og bryllupsreise sammen :) :)
 
åååå.. jeg sniker på dere! søøøøtingene!!![:D][:D] dere skal gifte dere! awwww.. er jo såååå koselig!!

sambo sa at eneste grunnen til at han ikke har fridd enda er p.g.a a mamma og mora hans.. di kommer til å klikke i vinkel! hahahhaha.. stressa 1 og 2[8D] hadde dåp igår.. og skulle sett dem.. hhehehe.. skal liksom ordne alt! og overgå hverandre[8D] hahahaha.. og det styra når vi dreiv å planla dåpen[8D] så han var litt redd for det styret en gang til[:D][8D]

men skal i bryllup til helgen! Kusina til samb skal gifte seg. også skal sambo ("klassens klovn" og alltid midtpunktet..) skal være toastmaster!! så kanskje han blir litt inspirert da[:D][:D][:D]
 
susa; Da håper jeg han blir inspirert til å fri da!! Du vet, dere kan jo ha hemmelig bryllup. Altså planlegge alt og invitere til middag i byen og når folkene ankommer så går dere til kirken eller rådhuset? Eller noe i den duren da, he he!!
Så får mødrene heller bare bli forbanna, ha ha ah!!!

JuneLouise; Jeg gleder meg til å høre mer om planene deres altså!!!! Varme, sol, sommer, romantisk, forelskelse, vielse, sukk! :)
 
Gubbenfleipa med at han ikkje vil gifte seg før 18 Juni 2020 [:(]
Forlova oss 16 Mai i fjor.
 
ORIGINAL: sjukesøster

Gubbenfleipa med at han ikkje vil gifte seg før 18 Juni 2020 [:(]
Forlova oss 16 Mai i fjor.


PHØ!!! Det skjer ikke! he he he!!! Hvis jeg kan tippe, ut ifra dine planer *fnis* så tror jeg bryllupet daaaaa står om 3 år :)
 
håpe på det [:D] he no allerede kjole og frisyre klar så de så [:D]
 
NÅ har jeg gjort om på bordkortene he he he!! Jeg holder på å prege de lyse hjertene og så skal jeg finne gullstempelputen min og stryke den over de pregede swirlsene!!! Så nå begynner det å likne på noe ja!!

Eneste er at jeg ikke har gullpute hjemme......[>:][>:]
 
ORIGINAL: Trone

NÅ har jeg gjort om på bordkortene he he he!! Jeg holder på å prege de lyse hjertene og så skal jeg finne gullstempelputen min og stryke den over de pregede swirlsene!!! Så nå begynner det å likne på noe ja!!

Eneste er at jeg ikke har gullpute hjemme......[>:][>:]

Du altså![8D] Bra du begynner å bli fornøyd ihvertfall[:D]
 
ORIGINAL: juliann

ORIGINAL: t0mmelise

Vi skal gifte oss til neste år.. vet ikke helt sikkert når det blir ennå men vi har ett lite ønske :-))
Blir ca 80 gjester tror jeg at jeg kom fram til.. Funnet ut hvilke farger tema skal gå i, åssen brudebuketten skal være, har ett bilde av kjolen i hodet mitt så jeg må bare saumfare internett for å finne den :) Funnet lokale, vet åssen mat vi skal ha.. hmm.. ja det er vel så langt jeg har kommet ennå.. jo også har jeg tegna bordplassering :))

Det er så gøy å planlegge bryllup.. [:D] Må snart sette igang igjen [:D]

Vi får sponset en del av bryllupet av våre foreldre også [;)]


Åhhhh, så gøy [:D][8D] Hvilke farger vil du ha Tommelise? Jeg tenker LAvendel, hvitt og sølv[8D] Hvordan ser buketten ut da`*trenger inspirasjon* og hvilke lokaler? Jeg har så smått begynt å kikke etter inspirasjon. Masse fint på ebay. åsså bryllupsbutikken.no og brudebutikken.no[8D] Åsså har de røykskadeutsalg på brudekjoler på aksdal senteret nå, de lukter ikke røyk altså. Men er visst etter en brann på stord. de har flytta de hit. 50% på alt[8D]


HAHAHAH:.. det der er ikke MUUUUUULIIIIIG.. hehe.. jeg har også tenkt på lavendel,hvitt og sølv [:D][:D] haha.. eller krem og gull :)) får se hva det blir men det er de to forslagene jeg har.. Jeg skal enten ha en bukett full av roser eller en som ei på mester grønn amanda har foreslått.. aaaaaner ikke åssen blomster det er i den [:D] kala vet jeg er i :D hehe.. også er det gull engle hår på en måte inni... blir kanskje den :-))
Ja jeg var å så på aksdal men jeg vil ikke kjøpe kjole ennå.. skal ned i vekt først [;)] så bestiller nok på weddingo eller på jkdress :)) vi skal ha det på uni k på kvala [:)]

Har du bestemt lokalet? funnet ut åssen jeg vil ha menyen skrevet også.. skal ta ett ark og rulle det sammen med ett bånd mitt på.. på den delen som er på toppen skal menyen stå med viner osv [;)]
 
Back
Topp