Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

ORIGINAL: marianne4

Kan eg spørra om sånn ca kor mykje de skal bruka på bryllaupa?? [:)]


vi rekna vell ut 90 tusen på budsjett.. eller vi ønsker og komme oss under det da[:D] men vi får se.. :P
 
ORIGINAL: rachelmor

ORIGINAL: marianne4

Kan eg spørra om sånn ca kor mykje de skal bruka på bryllaupa?? [:)]


vi rekna vell ut 90 tusen på budsjett.. eller vi ønsker og komme oss under det da[:D] men vi får se.. :P


Ja... blir nok noko av det samma her og:) er dyyrt me bryllaup ja..men det skal vera det og alt skal vera perfekt!![:D]
 
ORIGINAL: marianne4

ORIGINAL: Sl0th

jeg må bare spørre, noen som kunne tenkt seg å bruke en slik brudekjole ?! [8D]

http://www.brudekjole.net/proddetail.asp?prod=Selin-WDG220NR

:)
Hehe... trur ikkje det hadde vore propert for ein kyrkje vigelse:)hehe.. eg hadde ikkje sett noko bra ut iallefall[:D]
hadde du???[:D]


N E I : p Men så har jeg ikke kropp heller til det [;)] Ble litt inspirert her, måtte kikke litt på brudekjoler jeg også[;)] selv om jeg tviler på at det blir noe brudekjole og bryllup på denne frøkna :P
 
ORIGINAL: Sl0th

ORIGINAL: marianne4

ORIGINAL: Sl0th

jeg må bare spørre, noen som kunne tenkt seg å bruke en slik brudekjole ?! [8D]

http://www.brudekjole.net/proddetail.asp?prod=Selin-WDG220NR

:)
Hehe... trur ikkje det hadde vore propert for ein kyrkje vigelse:)hehe.. eg hadde ikkje sett noko bra ut iallefall[:D]
hadde du???[:D]


N E I : p Men så har jeg ikke kropp heller til det [;)] Ble litt inspirert her, måtte kikke litt på brudekjoler jeg også[;)] selv om jeg tviler på at det blir noe brudekjole og bryllup på denne frøkna :P


Å joda[:D] Alt til sin tid[:D]
 
Vi skal gifte oss til neste år.. vet ikke helt sikkert når det blir ennå men vi har ett lite ønske :-))
Blir ca 80 gjester tror jeg at jeg kom fram til.. Funnet ut hvilke farger tema skal gå i, åssen brudebuketten skal være, har ett bilde av kjolen i hodet mitt så jeg må bare saumfare internett for å finne den :) Funnet lokale, vet åssen mat vi skal ha.. hmm.. ja det er vel så langt jeg har kommet ennå.. jo også har jeg tegna bordplassering :))

Det er så gøy å planlegge bryllup.. [:D] Må snart sette igang igjen [:D]

Vi får sponset en del av bryllupet av våre foreldre også [;)]
 
Åååh jeg vil ogsåå!! [:D][:D]

*kremt* .. Kanskje finne en brukbar fyr først ? [8|]
 
denne er og en favoritt av meg :):)



har skrevet til de som har den om str og kostnader :D
 
ORIGINAL: rachelmor

denne er og en favoritt av meg :):)



har skrevet til de som har den om str og kostnader :D

Den er helt nydelig! ååh! jeg vil også finne kjole, eller kjøpe kjole da[:D]
 
ja håper eg får et POSITIVT svar fra de :) vill vill vill [;)][:D]

ellers blir det kanskje jkdress hos meg [:D]
 
ORIGINAL: Eldorado

Eldorado gifter seg 18.Juni 2011.
Har funnet meg kjole og slenger inn bilde så fort jeg får ut fingerern til å knipse ett :D



wow,,har du funne kjole alt :D:D ja vi vill se!!![:D][;)]
 
ORIGINAL: rachelmor

her er de kjolene eg faller for :




[:D] her er de kjolen eg ser på men får jo se ka eg ender opp med.. [;)] håper det blir en sånn en.. men vet ikkje kor eg kan kjøpe det[8|][:(]...

nb: beklager at eg ikkje får vekk skrifta på bildene.[:-]


Ramlet inn på denne linken for forsiden og der ser eg jammen meg min brudekjole!
Hvilken størrelse er du? Kunne muligens fått kjøpt min[;)]
 
Jippi, så gøy!![:D] Her kommer jeg til å følge med!! Ikke satt dato enda, venter på at mannen skal få rotasjons ordningen sin på jobb. Men det blir i mai, juni el aug neste år [;)]
 
eller weddingo.net..De er kjempeflinke, fra Kina. Koster fra 1000-2000kr og fri porto[:D] Har du bestilt din på nett Trone? Skal se på en veninne sin, men tror kaaansje jeg går for skreddersydd..Sparer jo mangfoldige tusener..[8D] Men også usikker på hva stil jeg vil ha....hmmmmmm
 
ORIGINAL: t0mmelise

Vi skal gifte oss til neste år.. vet ikke helt sikkert når det blir ennå men vi har ett lite ønske :-))
Blir ca 80 gjester tror jeg at jeg kom fram til.. Funnet ut hvilke farger tema skal gå i, åssen brudebuketten skal være, har ett bilde av kjolen i hodet mitt så jeg må bare saumfare internett for å finne den :) Funnet lokale, vet åssen mat vi skal ha.. hmm.. ja det er vel så langt jeg har kommet ennå.. jo også har jeg tegna bordplassering :))

Det er så gøy å planlegge bryllup.. [:D] Må snart sette igang igjen [:D]

Vi får sponset en del av bryllupet av våre foreldre også [;)]


Åhhhh, så gøy [:D][8D] Hvilke farger vil du ha Tommelise? Jeg tenker LAvendel, hvitt og sølv[8D] Hvordan ser buketten ut da`*trenger inspirasjon* og hvilke lokaler? Jeg har så smått begynt å kikke etter inspirasjon. Masse fint på ebay. åsså bryllupsbutikken.no og brudebutikken.no[8D] Åsså har de røykskadeutsalg på brudekjoler på aksdal senteret nå, de lukter ikke røyk altså. Men er visst etter en brann på stord. de har flytta de hit. 50% på alt[8D]
 
Åååååhhhhhh... Ej he lyst til å gifte mej igjen!!!

Men min kjære nekta å fornye løfta sine me mej... hehe... Kanskje ikkje so rart sida me snart berre he 2 års bryllupsdag [8D]

*følge spent me på tråden*
 
Her har jeg gått glipp av en del siden i går he h!!

ORIGINAL: rachelmor
åååå tenk.. det er bare noen uker til du står brur trone... weeeeeee[;)][:)]
og eg må vente et år... men trenger tida til å planlegge[;)]

Ja, iiiiik!! Er helt vilt!!! 27 dager igjen, fytti!!!!!!! [:-][:-][:-]


ORIGINAL: marianne4
Kan eg spørra om sånn ca kor mykje de skal bruka på bryllaupa?? [:)]

Jeg budsjeterte 100, men vi kommer rett under det.


ORIGINAL: Eldorado
Eldorado gifter seg 18.Juni 2011.
Har funnet meg kjole og slenger inn bilde så fort jeg får ut fingerern til å knipse ett :D

Skal slenge deg på listen! :)

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
Vi gifter oss 06.08.2011[:D]

Og deg på listen :)


ORIGINAL: RLD
Vi skal gifte oss 28. juli 2012.. Leeenge til, men søsteren til sambo skal gifte seg neste år så vi "må" vente ett år til.. 

Deg også! :)


ORIGINAL: juliann
eller weddingo.net..De er kjempeflinke, fra Kina. Koster fra 1000-2000kr og fri porto[:D] Har du bestilt din på nett Trone? Skal se på en veninne sin, men tror kaaansje jeg går for skreddersydd..Sparer jo mangfoldige tusener..[8D] Men også usikker på hva stil jeg vil ha....hmmmmmm

Jeg har bare brukt JKdress og er superfornøyd med de :) Brudekjolen kjøpte jeg privat, men hadde planer om å handle den på jk, men så fant jeg min kjole sykt billig, så :)
 
Back
Topp