Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

ORIGINAL: liv09

ORIGINAL: rachelmor

her er de kjolene eg faller for :




[:D] her er de kjolen eg ser på men får jo se ka eg ender opp med.. [;)] håper det blir en sånn en.. men vet ikkje kor eg kan kjøpe det[8|][:(]...

nb: beklager at eg ikkje får vekk skrifta på bildene.[:-]


Ramlet inn på denne linken for forsiden og der ser eg jammen meg min brudekjole!
Hvilken størrelse er du? Kunne muligens fått kjøpt min[;)]


så vanvittig nydelig!!!
Hadde eg gifta meg igjen skulle eg hatt en slik!
Var så opptatt av at alt skulle se enkelt ut.. sukk.. men eg skulle heller tatt en slik flott prinsesse kjole[:D]
 
Noen som vil sparke meg bak....?? Jeg MÅ få begynt på bordkortene altså!! Bruker mellom 45-55 minutt pr stk og jeg skal lage 65 stykker... På tide å få gjort noe her, argh!!!

Men det er så fint vær og sofaen er så god å ligge på.. Ikke at det gav noe mening sammen, men.... Jeg har lyst på softis!! He he he!!!

JA, jeg er edru altså, hehe!! Er bare for lat til å begynne på bordkortene! Gulp...
 
ORIGINAL: Trone

Noen som vil sparke meg bak....?? Jeg MÅ få begynt på bordkortene altså!! Bruker mellom 45-55 minutt pr stk og jeg skal lage 65 stykker... På tide å få gjort noe her, argh!!!

Men det er så fint vær og sofaen er så god å ligge på.. Ikke at det gav noe mening sammen, men.... Jeg har lyst på softis!! He he he!!!

JA, jeg er edru altså, hehe!! Er bare for lat til å begynne på bordkortene! Gulp...


OMG bruker du så lang tid på HVERT bordkort?! Hvordan ser de ut da? legg ut bilde da[8D] Gleder meg ihjel til å se bilder fra bryllupet ditt, og tenker det er myyye inspirasjon og hente hos deg[;) Hva farger skal det gå i da?
 
ORIGINAL: Trone

Noen som vil sparke meg bak....?? Jeg MÅ få begynt på bordkortene altså!! Bruker mellom 45-55 minutt pr stk og jeg skal lage 65 stykker... På tide å få gjort noe her, argh!!!

Men det er så fint vær og sofaen er så god å ligge på.. Ikke at det gav noe mening sammen, men.... Jeg har lyst på softis!! He he he!!!

JA, jeg er edru altså, hehe!! Er bare for lat til å begynne på bordkortene! Gulp...

NÅ Tone!!!! Hepp hepp! Bordkortene gjør seg ikke selv![8D] hihi! Det er ikke så lenge før det er min tur vettu[:D]
 
juliann; Ja, he he he!! Er veldig petimeter når det gjelder bryllupet, he he h!!!!

linn; Ha ha ha ha!! Jeg rekker å bli ferdig med våres før jeg begynner på deres, he he he!! Lover!! Ha ha ha!!!
 
ORIGINAL: Trone

juliann; Ja, he he he!! Er veldig petimeter når det gjelder bryllupet, he he h!!!!

linn; Ha ha ha ha!! Jeg rekker å bli ferdig med våres før jeg begynner på deres, he he he!! Lover!! Ha ha ha!!!

Hihi! det får jeg da håpe, hvis ikke får ikke dere bordkort i bryllupet [8D]
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
ORIGINAL: Trone
juliann; Ja, he he he!! Er veldig petimeter når det gjelder bryllupet, he he h!!!!
linn; Ha ha ha ha!! Jeg rekker å bli ferdig med våres før jeg begynner på deres, he he he!! Lover!! Ha ha ha!!!

Hihi! det får jeg da håpe, hvis ikke får ikke dere bordkort i bryllupet [8D]


Bank i bordet! Så tilfeldig hadde ikke vært mulig å hatt hos oss, ha ha ha ha!!!! No way!!! *fnis*

Jeg har skrevet inn litt i bryllupspermen og oppdatert listen min på dataen, så jeg skal begynne på bordkortene nå :D
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
ORIGINAL: Trone
juliann; Ja, he he he!! Er veldig petimeter når det gjelder bryllupet, he he h!!!!
linn; Ha ha ha ha!! Jeg rekker å bli ferdig med våres før jeg begynner på deres, he he he!! Lover!! Ha ha ha!!!

Hihi! det får jeg da håpe, hvis ikke får ikke dere bordkort i bryllupet [8D]


Bank i bordet! Så tilfeldig hadde ikke vært mulig å hatt hos oss, ha ha ha ha!!!! No way!!! *fnis*

Jeg har skrevet inn litt i bryllupspermen og oppdatert listen min på dataen, så jeg skal begynne på bordkortene nå :D

hihi! flinka! [:)] Fingrene unna pcen nå da![8D][:D][:D] tjihi!
 
Ikke klipp fingrene da[8D]
 
Trone: slutt å skriv! Fortsett å klippe!! *streng* [:D]

Ikkje lyst å gi et hint om kordan de skal se ut??

vi hadde en liten blomsterbukett med et par margaritter på kver serviett, som var bunde sammen med ei rosa sløyfe som det sto navnet på[:)] serviettene var bretta som hjerte..
 
ORIGINAL: Klesklypa

Trone: slutt å skriv! Fortsett å klippe!! *streng* [:D]

Ikkje lyst å gi et hint om kordan de skal se ut??

vi hadde en liten blomsterbukett med et par margaritter på kver serviett, som var bunde sammen med ei rosa sløyfe som det sto navnet på[:)] serviettene var bretta som hjerte..


Hørtes nydlig ut, har ikke bilde vel!? Need inspiration[8D]
 
ORIGINAL: rachelmor

ORIGINAL: Eldorado

Eldorado gifter seg 18.Juni 2011.
Har funnet meg kjole og slenger inn bilde så fort jeg får ut fingerern til å knipse ett :D



wow,,har du funne kjole alt :D:D ja vi vill se!!![:D][;)]


Jadda, har ordna meg kjole allerede. Hehe!! =)
Jeg slenger ut bilde jeg vettu :):)
 
Jobber på spreng for å få ett prøvekort ferdig jooohoo!! He eh he he!!

Men nå blir de ikke som jeg hadde planlagt :( :( Så myyyyyye bedre ut i hodet mitt og så var det noe som ikke gikk :( :( :(
 
ORIGINAL: juliann

ORIGINAL: Klesklypa

Trone: slutt å skriv! Fortsett å klippe!! *streng* [:D]

Ikkje lyst å gi et hint om kordan de skal se ut??

vi hadde en liten blomsterbukett med et par margaritter på kver serviett, som var bunde sammen med ei rosa sløyfe som det sto navnet på[:)] serviettene var bretta som hjerte..


Hørtes nydlig ut, har ikke bilde vel!? Need inspiration[8D]


Jo, det har eg! Men må koble til den eksterne hardisken. skal prøve å få lagt ut i morra.
Kan legge ut bilde av bukketen min og kjolen min da.

"temaet" vårt var Shabby-chek sommer bryllup. veldig avslappa stil. så bukettene var med masse forkjellige sommerblomster og sommerfugler på[:)]
 
poff

fikk ikkje til.. kordan la en ut bilder som låg på FB igjen??
 
Her er prototypen. Og jeg er IKKE fornøyd i det hele tatt!! [:'(] De ser rett og slett halvveis ut.. [:o]

Perlene er limt på for hånd og ringene er satt sammen og limt fast i den posituren de ligger i. Navnelappen skal ha printet navn på. Og servietten skal ha dobbel vifte, ikke enkel slik som på bildet.

Sorry rævva bilder.. [&:]IKKE quote! [&o]

 
Back
Topp