Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

Una; Investering er lurt!! :) :)
Men bare tenk, hvis man setter av litt hver mnd, trenger ikke være så veldig mye, eller kjøper inn litt etter litt hver mnd :)
 
ORIGINAL: Trone

Ta ett kompromiss med han; Si at dere bestemmer dere for fargetema nå og så lover du at han skal slippe å måtte være med å finne servietter!

*dør av latter på innsiden* Men faktum er at de aller fleste mannfolk hater små detaljer og i alle fall servietter!!!

Haha! Det er an avtale allerede [8D] Han hater når jeg begynner å prate om pynt og blomster[:D] " Må ikke spørre meg om sånt!" sier han alltid[8D] Men kanksje jeg kan skremme han med at han må være med hvis vi ikke snart finner farger.. Egentlig tror jeg ikke han bryr seg, han skjønner ingenting når jeg begynner å snakke om at ting må match og at det ikke må kræsje med kjolen. Og at det er fint om vi har noen like farger i antrekket vårt osv.. Skjønner ingenting gubben gitt[8|][:D] Tjihi!
 
He he he he!! Det jo ikke å skremme han i grunn heller, for du frigjør han jo fra andre oppgaver ;) ;) ;)
Er bare hvordan man velger å se på saken, mooohahahah!!!! [8D][8D]
 
ORIGINAL: Trone

He he he he!! Det jo ikke å skremme han i grunn heller, for du frigjør han jo fra andre oppgaver ;) ;) ;)
Er bare hvordan man velger å se på saken, mooohahahah!!!! [8D][8D]

Ja, du sier noe der gitt[8D]  hmmm.. må kanskje endre strategi[8|][:D]
 
Trone!!! Hvor mange middagsgjester/kaffigjester, og hvor lang tid er de mellom den?! Vi lurer på ca 70til middag og 30 til kaffi, men aaaner ikke hvor lenge vi skal sette mellom de..[8|] Hva mat skal dere ha da?! Tommelis; mannen driver å sjekker om en båt! faktisk så vi kan ha det på, men ender vel kansje med lokalet i grinde (det nye idrettshuset..)?!
 
Syntes det var så greit å få ta alle de avgjørelsene sjølv eg[:D]
Spurte mannen underveis heile tida da!
"ka synest du om disse serviettene??"
"Vil du ha den eller den duken?"

Han holdt på å bli gal[:D] og ville gladelig at eg skulle ta avgjørelsene!

Det mest traumatiske for han var nok å gå gjennom alt de hadde på tilbords for å sette opp ønskeliste[:D]
"Ka synest du om denne vasen da?"
"var det ikkje litt rart med den lille blå prikken på det fatet??"

hehe
 
ORIGINAL: Trone

Send han til meg, så skal jeg undervise han :)

Hva med meg da? need some coaching too[8D] haha! sender han med første fly/tog[:D]
 
UNA - du har så fin signatur! Fargerik og fin, blir glad hver gang jeg ser den! Og så ei nydelig jente [:D] *labber ut igjen*
 
ORIGINAL: juliann
Trone!!! Hvor mange middagsgjester/kaffigjester, og hvor lang tid er de mellom den?! Vi lurer på ca 70til middag og 30 til kaffi, men aaaner ikke hvor lenge vi skal sette mellom de..[8|]


Vi blir 62 til middag og 75 til kaffe og kake totalt.

Her er ett forkortet tidsskjema:
Mottakelse kl 16.30
Vi ankommer kl 16.45
Middag kl 17.15
Kaffegjestene kommer 20.30. (da skal lokalet ryddes for maten og ommøbleres med ekstra border med pynt pluss plass til dans)
Kaffe og kake kl 21.00
Kaken kuttes kl 21.30 ca
Første dans kl 22.00 ca

Forenklet meny:
Forrett: Fiskesuppe
Hovedrett: Bufeet av tapas og skalldyr
Dessert: Vaniljepannacotta med lime og friske bær

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
ORIGINAL: Trone
Send han til meg, så skal jeg undervise han :)

Hva med meg da? need some coaching too[8D] haha! sender han med første fly/tog[:D]

Du har meg jo bare ett par tastetrykk fra dataen og mobilen unna! :) :) :) :) Og vi er jo godt i gang der, he he!! :)
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
ORIGINAL: Trone
Send han til meg, så skal jeg undervise han :)

Hva med meg da? need some coaching too[8D] haha! sender han med første fly/tog[:D]

Du har meg jo bare ett par tastetrykk fra dataen og mobilen unna! :) :) :) :) Og vi er jo godt i gang der, he he!! :)

haha! så sant så sant![8D] [:D] må jo holde deg med selskap på natta[;)] øh, på pcen altså, kunne høres litt feil ut[8D] haha![:D]
 
Har dere tenkt på noe å servere gjestene mellom vielsen og middagen? Hva i såfall? vi har tenkt fruktfat, og noe enkel bakst, men er litt usikker på hva[&:]
 
Her er kjolen min... beklager at jeg er så treig:p Skal legge ut bedre bilder seinere!! :)

 
Eldorado : NYYYYDELIG kjole [:)][:)][:)]
 
Nydelige Eldorado!!!! *hjertehjertehjertehjerte*

*********************

Linn; Vi har mottakelsen kl 16.30. Så fra rundt kl 16.00 så blir det satt frem frukt, isvann, kaffe og brus til gjestene.
Vi ankommer kl 16.45, så litt før det blir velkomstdrinken satt frem for den vil vi jo ta sammen med gjestene :) :)
 
ORIGINAL: lille snegle

UNA - du har så fin signatur! Fargerik og fin, blir glad hver gang jeg ser den! Og så ei nydelig jente [:D] *labber ut igjen*


Så koselig sagt! Tusen takk [:D]
 
Eldorado: kjempefin kjole du har valgt deg!!

skal i bryllup den 24. juli og jeg har sag til samboer at han skal matche meg[:D][:D] så velger jeg rosa kjole f.eks så får han ha på rosa slips eller noe[:D][:D]
 
Tusen takk alle! :)
Jeg er veldig fornøyd med den selv altså! :) Synd et er så lenge til jeg får brukt den. Men tiden går nok veeeeeldig fort, fordi jeg ikke har tid til det[:-][:-][:-]
 
Back
Topp