Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

Linn; Jeg håper også de passer!!! Gud.... Sukk.. Hun andre brudepiken har noen sko hun kan bruke hvis vi ikke finner like sko til de, men bare til snuppa. Men vi har jo ikke funnet noen hun passer!! *dåhn*
Og jeg vil jo ha noen andre sko enn reserveløsningen jeg har funnet.. Snufs..! Det er ikke de skoene jeg føler meg vel i, men må jo bare ta de hvis jeg ikke finner noe..

Hun har hatt hull to ganger før. Har aldri hatt verk eller noe, men hun har mistet de, spes når hun har vært hos faren og han har ikke sett det.. Så da har det jo grodd igjen. Så nå vil hun ha igjen slik at hun har øredobber i bryllupet, he he!!

Nå har jeg pyntet 24 telysholdere med blondebånd. Jeg skal lime små blingbling på de etterpå. Har "bare" 24 igjen å pynte, he he! Måtte ha en pause fra bordkortene, he he!!

Og så må jeg finne blondebånd til de litt større telysholderene. Skulle jo egentlig ha gullwire med perler rundt de, men finner ikke noe fin måte å feste det på. Så da blir det ett litt bredere bånd på de heller.

Etter det er det de andre tingene som skal pyntes, he he!!
 
Phu!!!!!!!!!!! De passet begge to!!! Det vil si, de var litt trange bak på snuppa sine, men hun skal gå masse med de hjemme pluss jeg skal putte vått avispapir i skoene.
Så håper de vil utvide seg litt bak da.

De skal jo ha tynne strømper i skoene så håper det hjelper litt mot gnagsår. Og hvis det er plass, så skal de få på seg gnagsårplaster for sikkerhetsskyld.

Nå har jeg pyntet alle 48 små telysholdere! :) :) Mangler bare å lime bling-blingen på de. Så herlig!! :)
Og jeg hadde beregnet akkurat nok bånd til de, he he eh!! Var 10 cm ti overs. Jeg er goooood, ha ha!!! [:D][:D]
 
ORIGINAL: Trone

NRK3 nå. brura blei lura! :) Fantastisk program he he!!


fader å... gubben ser på film å nekter å skifte kanal.. hehe [:D] jaja..
 
ORIGINAL: rachelmor

eldoado : det var en super nydelig kjole


Takk takk <3<3 Morro at dere liker den, for da er det større sjangse for at jeg treffer blink hos gjestene våre =D Hehe!!!
 
ORIGINAL: rachelmor

ORIGINAL: Trone

NRK3 nå. brura blei lura! :) Fantastisk program he he!!


fader å... gubben ser på film å nekter å skifte kanal.. hehe [:D] jaja..


Det går i reprise på nattestid på nrk1, men husker ikke hvilke av dagene det går he he!!
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: rachelmor

ORIGINAL: Trone

NRK3 nå. brura blei lura! :) Fantastisk program he he!!


fader å... gubben ser på film å nekter å skifte kanal.. hehe [:D] jaja..


Det går i reprise på nattestid på nrk1, men husker ikke hvilke av dagene det går he he!!


å eg som ikkje er noe nattemenneske....[:-] sover på natta eg[:D]
 
da var eg i full sving med planlegginga igjenn.. har vore godt med noen dager fri :P har begynt på invitasjonene[:D] ååå det er så kjekt...

eg må innrømme eg bruker denne sida til tekst : http://www.temafest.no/invitasjoner_bryllup.htm

men lager no invitasjonene sjølve så da er eg vell tilgitt[;)][:D]

MEN i går når vi kom heim låg det en brevpakke om maldivene og ang bryllupsreiser eg har bestilt, bare info.. men begynner å frike ut på reisen..

så før vi bestemmer oss(har jo tid da men[8|][;)][8D]) så lure eg på om det er noen her inne som vet om bryllupsreier, romantiske reiser innlands eller i skandinavia???[;)][:)]
 
Har du begynt med invitasjoner alt altså!? Nemmeen.. burde man begynne såpass tidlig om man skal scrappe dem?
Kjempe fin side du hadde funnet Rachel! Kommer til å tyvtitte på den jeg også, når teksten skal komme på :)

Også skal jeg ha hjertebokser av tre, og skal også scrappe dem, legge hjertesjokolade oppi, og deretter bruke de som brod"kort", tenkte jeg.. burde kanksje begynne med det snart også da? Siden jeg skal lage 66 like. heheh!
 
ja eg har begynt nå.. koser meg med det, vill ikkje det skall bli noe stress. men skall ikkje sende dem ut før i januar ;)
skall lage en 55 invitasjoner, så like greit å bli ferdig med det tenker no eg... alt som er gjort er jo supert[:D][;)]

høres ut som noen supre bordkort.. blir nokk sikkert kjempe fine[:)] må få se bilder.. tihi..

eg har kjøpt gull hjerter som eg skall ha bordkorta i : http://www.bryllupsbutikken.no/ så må finne på noe stiligt til å scrappe navna på da ;)[;)]
 
Okay! Men da skal jeg jammen prøve meg frem litt jeg også. Greit at det ikke er noe stress som du sier ja.. Da blir jo bare en hel masse slurv liksom :) Men da skal jeg ta en titt.. bruker jo så lang tid før jeg blir fornøyd med det jeg lager også.. men har en liten tanke inni hodet mitt om hvordan jeg vil de skal se ut, men om jeg får det til gjenstår å se :) Vet ikke hvor mange invitasjoner jeg skal ha ennå.. men det blir noe lignende her også tenker jeg.. Huff[8D][8D][8D]

Ja håper bord kortene blir fine. Også får jeg håpe de ikke er så utrolig dyre. Men jeg ser liksom for meg at jeg vil ha noen som folk syns det er gøy å ta vare på, og som kanskje minner dem om bryllupet vårt senere ;-)

Det var jo også en fin side jo [:D] Kanskje jeg finner noe fint bordpynt der inne da.. =)
 
ja det er altid kjekt og begynne tidligt å se seg om ;) eg er ikkje så flink med scrapping å slik, så innvitasjonene her i hset blir bra.. men ikkje super flotte,, eg gjør no så godt eg kan og det blir jo personlige kort... så tenker positivt på det[;)]
 
ORIGINAL: Trone

Phu!!!!!!!!!!! De passet begge to!!! Det vil si, de var litt trange bak på snuppa sine, men hun skal gå masse med de hjemme pluss jeg skal putte vått avispapir i skoene.
Så håper de vil utvide seg litt bak da.

De skal jo ha tynne strømper i skoene så håper det hjelper litt mot gnagsår. Og hvis det er plass, så skal de få på seg gnagsårplaster for sikkerhetsskyld.

Nå har jeg pyntet alle 48 små telysholdere! :) :) Mangler bare å lime bling-blingen på de. Så herlig!! :)
Og jeg hadde beregnet akkurat nok bånd til de, he he eh!! Var 10 cm ti overs. Jeg er goooood, ha ha!!! [:D][:D]

Åh! Så bra![:D][:D] Djjisez, du er flink altså! Lurer på hvordan pynten vår vil se ut, blir nok MYE kjedligere enn din pynt ihvertfall[8|] Jeg gleder meg så masse til å se bilder fra den store dagen deres![:D] Blir nok den flotteste bursdagen ever[:D][:D][:D][:D]
 
desse skall eg bestille i dag.. til å pynte med utanfor lokale..

http://www.tilbryllupet.no/bryllup-bordpynt/lysholdere-tilbehoer/romantiske-bryllupslykter-12stk
 
rachel; Ja, lurt å begynne tidlig med invitasjonene :) Plutselig så løper tiden avgårde fortere enn svint ;) ;)
Og de lyktene MÅ dere fylle med noe, ellers kan de ta avgårde i vinden.

Linn; Ha ha ha!!! Nå legger du lista høyt her altså!! he he he!!!! Vi kunne jo ha kjøpt alt ferdiglagd, men det hadde ikke vært aktuelt for min del ha ha ha!!

****************

I natt lagde jeg 4 vers på sangen til samboern fra ungene! :)
 
hmm ja.. kanskje noen små stein i bån. men tenkte på noe.. gifter jo meg 1 juli.. da er det jo lyst ute til langt på natt... kanksje det ikkje blir så romantisk som eg har i tankene.[8|]
 
åååååååååååå eg har funne den perfekte kjolen,,, dere vet når dere leter etter kjolen og bare ser den.... dere er den og dere føler det dypt inn i dere, den følesen fekk eg når eg såg denne. og eg har sett på mangen kjoler til nå og lista for favoritt kjolene begynner å bli stor,, men denne var helt nydelig.[:)]

men finner ikkje ut av kor eg kan finne den. ei på bryllupsvenner som la den ut,, håper ho kan svare på kor ho fann den..[8|] så får no bare vente[&o]

http://www.bryllupsvenner.no/phpBB3/download/file.php?id=200

trur den hadde vore kjempe fin på meg,,[:)]
 
Den var nydelig!! :) : :) :) Ja, den hadde passet kjempebra til deg!! : :) :)

Og dere trenger jo ikke fyre på de lyktene etter middagen, for da er det jo enda lyst som du sier. men dere kan jo vente til kaffe og kake? Eler dansingen? Er jo ikke lyst hele døgnet he he!!
 
ho svarte

jkdress var det,, får lete litt der da [;)][:)]
 
På jkdress så trenger du ikke bare bestille det de har på de sidene altså! :) :) :)
Du kan finne bilde av en kjole som har bilde forfra og bakfra og sende til de :) :) :) :) :) :)

Det var det jeg gjorde med brudepikekjolene altså :)
 
Back
Topp