Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trone
NÅ er samboern i gang med å tre perler på gullwire, he he he!!
Han klarte å gjøre feil med FØRSTE perle etter jeg hadde vist han det, sukk. Men nå ser et ut som han har fått teken på det, he he!!
Prøver så godt jeg kan! :)
Gleder meg til dere også skal begynne heftig!!!! :) :)
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
Haha! Jeg også[:D] Har akkurat lest opp Må-gjøres-listen for gubben, han syns det er tullete av meg å begynne planlegging såå tidlig![>:] Når jeg prater om planlegging så tror jo han jeg mener at blomstene skal bestilles nå og at alt skal være ferdig akkurat NU![8|] Jaja! Hoho! Også vet du hva han sa? Jeg nevnte for han at han kunne jo være med å se på servietter o.l ( som du sa Trone[8D]) Han bare; Jamen, det er ikke noe vits å begynne å se på det nå... Det er jo sånt man kjøper 2 uker før bryllupet eller noe sånt.. .. .OMG!!!. [8D]
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
Haha! Jeg også[:D] Har akkurat lest opp Må-gjøres-listen for gubben, han syns det er tullete av meg å begynne planlegging såå tidlig![>:] Når jeg prater om planlegging så tror jo han jeg mener at blomstene skal bestilles nå og at alt skal være ferdig akkurat NU![8|] Jaja! Hoho! Også vet du hva han sa? Jeg nevnte for han at han kunne jo være med å se på servietter o.l ( som du sa Trone[8D]) Han bare; Jamen, det er ikke noe vits å begynne å se på det nå... Det er jo sånt man kjøper 2 uker før bryllupet eller noe sånt.. .. .OMG!!!. [8D]
Neineinei, jeg sa at du kan si at du kan ta deg av planleggingen nå så skal han få slippe å tenke på serviettene, ha ha ha!!!!
Eller lysene og hva høyde de skal være, hvor brede dukene skal være og alle de detaljene der ha ha ha!!
Er noen vi må ta hensyn til at ikke sitter i nærheten av hverandre av diverse årsaker og dermed så blir alt møkk!! Blandt annet!!
Jeg håper sååååååååååååååå vi får lokalet fra torsdagen av!! For da kan vi sette opp bordene på torsdagen og alt det andre på feradagen!! Nytter ikke å sette alt dette på plass fra ffredagen kl 14.00!!
Oh lord... Fikk telefon fra skobutikken...
"Ja, hei du. Du de skoene som du har lagt av, de har ikke kommet enda, så jeg drar kl 14.00 å henter de. Det er ikke så langt unna. Så du kan komme mellom kl 17 og 19."
Åååh så utrolig unødvendig å love oss at de skulle komme på butikken i formiddag da.. Enda godt jeg sa ettertryklig at hun skulle ringe meg i dag uansett på formiddagen!! Ellers hadde vi jo tatt nok en bomtur..
Og hvis de skoene ikke passer så er klokken for mye i dag til å dra videre til Mandal. Flott.. Så da må vi ta mandal, lyngdal og/eller kvindesdal i morgen. Snuppa skal vestover i morgen, så da tar jeg bare de plassene samtidig.
Og så skal snuppa få hull i ørene i dag igjen. Hvis de har ledig time. Skal ringe og sjekke nå.