Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

Jeppsi:D
Det er ordnet og bestilt begge deler! Skal vies i kirken jeg ble døpt i! :)
Lokalet ligger ca 3 km unna, så blir ikke lange veien for selskapet :D Kjempe fint!!
 
NÅ er samboern i gang med å tre perler på gullwire, he he he!!

Han klarte å gjøre feil med FØRSTE perle etter jeg hadde vist han det, sukk. Men nå ser et ut som han har fått teken på det, he he!!
 
ORIGINAL: Trone

NÅ er samboern i gang med å tre perler på gullwire, he he he!!

Han klarte å gjøre feil med FØRSTE perle etter jeg hadde vist han det, sukk. Men nå ser et ut som han har fått teken på det, he he!!

Neimen, T da[>:] Må ikke gjøre feil, Tone er veeeeeldig nøye så du slipper nok ikke unna med slurv..[8D] hihi! Neida[:D] Bra han hjelper til, eller sitter du meg hjertet i halsen og kontrollerer hele tiden?[:D] hiihi! Bordkortene blir bare såååå fine[:D][:D][:D][:D]
 
He he he! Han er ferdig med en remse nå og de ble veldig bra! :) :) Jeg skal bae ordne sluttstykkene på de, men ellers var han flink :)

Så nå begynner han på nr 2, hhihi!!

Dette er noe av pynten på noen vaser og kubbelys :)
 
ORIGINAL: Trone

He he he! Han er ferdig med en remse nå og de ble veldig bra! :) :) Jeg skal bae ordne sluttstykkene på de, men ellers var han flink :)

Så nå begynner han på nr 2, hhihi!!

Dette er noe av pynten på noen vaser og kubbelys :)

Flinke, keative Trone[:)]
 
Nå har jeg fått ordnet band også ;) Sambo til venninen min har tomannsband, og ville stille opp for 4000 i bryllupet vårt, og hun sa seg nettopp villig til å være bartender! Så da har jeg ordnet det også.. da har jeg bare igjen.... sånn ca 10001 ting til [:D][:D]

GLEDER meg til å begynne med de små detaljene jeg! Da jeg er på det stedet Trone er nå! Jaaa :D:D
 
ORIGINAL: Trone

Prøver så godt jeg kan! :)

Gleder meg til dere også skal begynne heftig!!!! :) :)

Haha! Jeg også[:D] Har akkurat lest opp Må-gjøres-listen for gubben, han syns det er tullete av meg å begynne planlegging såå tidlig![>:] Når jeg prater om planlegging så tror jo han jeg mener at blomstene skal bestilles nå og at alt skal være ferdig akkurat NU![8|] Jaja! Hoho! Også vet du hva han sa? Jeg nevnte for han at han kunne jo være med å se på servietter o.l ( som du sa Trone[8D]) Han bare; Jamen, det er ikke noe vits å begynne å se på det nå... Det er jo sånt man kjøper 2 uker før bryllupet eller noe sånt.. .. .OMG!!!.    [8D]
 
eldoado : det var en super nydelig kjole
 
Eldiss; Detaljer er gøy, hihihi!!!!! [:D][:D]

Linn; ååh det er mannfolk.. Bare lukk ørene og si at hvis han ikke vil være med å planlegge nå så får han heller ikke klage når det nærmer seg. Rett og slett!
Spør om du skal ta deg av planlegging fra nå av.
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
ORIGINAL: Trone
Prøver så godt jeg kan! :)
Gleder meg til dere også skal begynne heftig!!!! :) :)

Haha! Jeg også[:D] Har akkurat lest opp Må-gjøres-listen for gubben, han syns det er tullete av meg å begynne planlegging såå tidlig![>:] Når jeg prater om planlegging så tror jo han jeg mener at blomstene skal bestilles nå og at alt skal være ferdig akkurat NU![8|] Jaja! Hoho! Også vet du hva han sa? Jeg nevnte for han at han kunne jo være med å se på servietter o.l ( som du sa Trone[8D]) Han bare; Jamen, det er ikke noe vits å begynne å se på det nå... Det er jo sånt man kjøper 2 uker før bryllupet eller noe sånt.. .. .OMG!!!.    [8D]

Neineinei, jeg sa at du kan si at du kan ta deg av planleggingen nå så skal han få slippe å tenke på serviettene, ha ha ha!!!!
Eller lysene og hva høyde de skal være, hvor brede dukene skal være og alle de detaljene der ha ha ha!!
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
ORIGINAL: Trone
Prøver så godt jeg kan! :)
Gleder meg til dere også skal begynne heftig!!!! :) :)

Haha! Jeg også[:D] Har akkurat lest opp Må-gjøres-listen for gubben, han syns det er tullete av meg å begynne planlegging såå tidlig![>:] Når jeg prater om planlegging så tror jo han jeg mener at blomstene skal bestilles nå og at alt skal være ferdig akkurat NU![8|] Jaja! Hoho! Også vet du hva han sa? Jeg nevnte for han at han kunne jo være med å se på servietter o.l ( som du sa Trone[8D]) Han bare; Jamen, det er ikke noe vits å begynne å se på det nå... Det er jo sånt man kjøper 2 uker før bryllupet eller noe sånt.. .. .OMG!!!.    [8D]

Neineinei, jeg sa at du kan si at du kan ta deg av planleggingen nå så skal han få slippe å tenke på serviettene, ha ha ha!!!!
Eller lysene og hva høyde de skal være, hvor brede dukene skal være og alle de detaljene der ha ha ha!!

HAHA! Det var det du sa ja[:D]
 
ORIGINAL: Trone

ARGH!!!!!!!!!!!!!!!! teite teite teite bordoppsett!!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

[&o][&o][&o][&o] Håper det ordner seg!
 
Er noen vi må ta hensyn til at ikke sitter i nærheten av hverandre av diverse årsaker og dermed så blir alt møkk!! Blandt annet!!

Jeg håper sååååååååååååååå vi får lokalet fra torsdagen av!! For da kan vi sette opp bordene på torsdagen og alt det andre på feradagen!! Nytter ikke å sette alt dette på plass fra ffredagen kl 14.00!!
 
ORIGINAL: Trone

Er noen vi må ta hensyn til at ikke sitter i nærheten av hverandre av diverse årsaker og dermed så blir alt møkk!! Blandt annet!!

Jeg håper sååååååååååååååå vi får lokalet fra torsdagen av!! For da kan vi sette opp bordene på torsdagen og alt det andre på feradagen!! Nytter ikke å sette alt dette på plass fra ffredagen kl 14.00!!

Så kjedelig at det er sånn da! Får virkelig håpe dere får lokalet på torsdag, blir mye å gjøre på fredag isåfall[&o]
Men dere får sikkert masse hjelp så det ordner seg nok[:)] Ordner seg alltid for snille piker har jeg hørt[8|][:D]
 
Oh lord... Fikk telefon fra skobutikken...

"Ja, hei du. Du de skoene som du har lagt av, de har ikke kommet enda, så jeg drar kl 14.00 å henter de. Det er ikke så langt unna. Så du kan komme mellom kl 17 og 19."

Åååh så utrolig unødvendig å love oss at de skulle komme på butikken i formiddag da.. Enda godt jeg sa ettertryklig at hun skulle ringe meg i dag uansett på formiddagen!! Ellers hadde vi jo tatt nok en bomtur..

Og hvis de skoene ikke passer så er klokken for mye i dag til å dra videre til Mandal. Flott.. Så da må vi ta mandal, lyngdal og/eller kvindesdal i morgen. Snuppa skal vestover i morgen, så da tar jeg bare de plassene samtidig.

Og så skal snuppa få hull i ørene i dag igjen. Hvis de har ledig time. Skal ringe og sjekke nå.
 
ORIGINAL: Trone

Oh lord... Fikk telefon fra skobutikken...

"Ja, hei du. Du de skoene som du har lagt av, de har ikke kommet enda, så jeg drar kl 14.00 å henter de. Det er ikke så langt unna. Så du kan komme mellom kl 17 og 19."

Åååh så utrolig unødvendig å love oss at de skulle komme på butikken i formiddag da.. Enda godt jeg sa ettertryklig at hun skulle ringe meg i dag uansett på formiddagen!! Ellers hadde vi jo tatt nok en bomtur..

Og hvis de skoene ikke passer så er klokken for mye i dag til å dra videre til Mandal. Flott.. Så da må vi ta mandal, lyngdal og/eller kvindesdal i morgen. Snuppa skal vestover i morgen, så da tar jeg bare de plassene samtidig.

Og så skal snuppa få hull i ørene i dag igjen. Hvis de har ledig time. Skal ringe og sjekke nå.

Å herregud! Jeg tror jeg hadde tørna om jeg hadde hørt at skoene ikke var kommet når det er så kort tid til bryllupet! Men bra hun drar å henter dem da, viktig at skoene passer! Håper du slipper å dra til Mandal da, det beste er jo om dem passer[:)]

Hull i ørene igjen? Har hun hatt verk eller noe, siden hun ikke har hull nå lengre? Huff, mye stress for deg nå Tone[&o] Dere får glede dere til bryllupsreisen, da skal dere bare slappe av og nyte hverandre[:D]
 
Back
Topp