Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

Hallo jenter!
Jeg skal også gifte meg neste vår/sommer ! <3 Datoen blir bestemt nå i løpet av et par uker :)
Super tråd!!!!
 
[:D]heisann forglemmegei [;)]
 
ORIGINAL: Forglemmegei!

Hallo jenter!
Jeg skal også gifte meg neste vår/sommer ! <3 Datoen blir bestemt nå i løpet av et par uker :)
Super tråd!!!!


Gratulerer!!!! [:)][:)][:)]
 
Kordan var det eg la inn bilder fra nettet, og fikk inn bildene ikkje bare linken?? får det ikkje til[8|]
tenkte eg kunne vise bildr av vår bryllupsreise[:)]

Eg høyreklikker på bilder
kopierer bildeadressa
også??
 
For dokke som ikkje har råd til bryllupsreise til Maldivene eller Sceechellene og sont må eg komme med et forslag[:D] Vi fant ut at om vi skulle reise til maldivene måtte vi bare vert borte ei uke. 2 dager ville også gått bort til resising, og siden bare oppholdet koster rundt 30.000 hadde vi ikkje hatt råd til å stor kose oss der.

Derfor reiste vi til Bulgaria. sunny beach. Det har jo et frynsete rykte som festplass nr.1, "bloody beach" osv.. så eg var litt skeptisk. Men det endte opp med å være en fantastisk ferie! Om en vil ha total avslapping og luxus[:)]

Vi reiste etter at skolene hadde begynt igjen, fra onsdag til onsdag. Vi betalte 14.000 for to personer, på dette 5 stjernes hotellet som ligger på en egen flott starnd som bare hotellest gjester har tilgang til. Vi hadde også en suvitte med to bad, stor balkong og stue[:D] og fullpensjon selfølgelig!



Her er oversikts bildet av hotellet



Fantastiske mat salen! Vi hadde en egen servitør som sto ved bordet vårt heile tida. Drak eg en slurk, helte ho oppi en ny! litt rart og slitsomt første dagen, men jammen fort en blir vandt til luxusen[;)]
under forkosen sto den en mengde kokker, og stekte egg på forskjellige måter son at en fikk det slik en ville ha. de hadde russisk kaviar og sitrusmarinert andebryst til frokost[:D] og ALT! anna en kan tenke seg!
og en fikk selfølgelig Alltid et glass champangje.





Det var også et spah-hotell!!! eg tok herrlig massage, manikyr og pedikyr[;)]


Suitten vår!

Blei lang reklame dette[:D][:D][:D] Men var virkelig kjempe fornøyd!! SKAL tilbake der!!
 
ååå steike.... trur eg vill dit i stede [:D] når eg tenker økonomi[:-]

men fytti så deiligt det såg ut da :D [:D]
 
Ja det var virkelig HEILT FANTASTISK!!
Vi slappa totalt av og var skikkelig kjærester[:D]
Sov lenge, spiste laange gode frokoster. også låg vi som regel lenge ved det fantastiske bassenget! Eller for på stranda. Om kvelden satt vi på en av alle starnd resturangene og drakk paraplydrinker[:)]
Virkelig total avslapping der vi bare var sammen i overvelmande luxus[:D]
 
ORIGINAL: rachelmor

ååå steike.... trur eg vill dit i stede [:D] når eg tenker økonomi[:-]

men fytti så deiligt det såg ut da :D [:D]


Ja, vare veldig billig!! og er så billig å vere der oxo! type to paraplydrinker til 20 kr...
 
såpass ja.... hmm.... [:D][;)]
 
nei trone,, kom tilbake,,, [:D]

et lite spm ang jkdress,, klare de å sy kjolen nett lik bildene.. ?[8|]
 
Rachel; det kommer jo helt an på hvor gode bilder du har av kjolen det! [:D][:D]

Men de aller aller fleste kjolene jeg har sett har vært kjempelike!! Noen har det kanskje vært bittegrann forskjell på broderiene og sånn, men det er det jo helt ærlig KUN bruden som vet. De fleste andre vet jo ikke om det er en kopi eller hva det er, he he!
Så akkurat det hadde jeg ikke brydd meg noe særlig om, hvis det skilte bittegrann :)
 
hmm,,, er så vanslklig dette her [:D] hehe.. har no heldigvis god tid[;)]
 
guu når eg ser åpå ticeren din trone kan en se kor fort tida går[:)] ikkje fulle 3 uker igjenn engang[:D] ååå så du må glede deg..[:D] eg håper vi får mange bryllupsbilder[;)]

skall dere ha trompetspill i stede for orgel..?
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Jippi! Nå er gifteringen bestilt! Håper den passer[:D]


Hvor bestilte du? :) Jeg skal også begynne å se etter det snart!! :) Kjøpte smykkene mine som jeg skal bruke når jeg gifter meg på ebay i dag :)
 
Back
Topp