Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

ORIGINAL: Eldorado

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Jippi! Nå er gifteringen bestilt! Håper den passer[:D]


Hvor bestilte du? :) Jeg skal også begynne å se etter det snart!! :) Kjøpte smykkene mine som jeg skal bruke når jeg gifter meg på ebay i dag :)


Tar meg friheten å svare siden linn er offline :)

chanti.no [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: Eldorado

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Jippi! Nå er gifteringen bestilt! Håper den passer[:D]


Hvor bestilte du? :) Jeg skal også begynne å se etter det snart!! :) Kjøpte smykkene mine som jeg skal bruke når jeg gifter meg på ebay i dag :)


Tar meg friheten å svare siden linn er offline :)

chanti.no [:)][:)][:)]

Hihi! Takk Tone[:D]
 
Så fin den var! :) :) Romlemantisk! :) :) :)

***********

Noen som vil gi meg ett spark i rævva så jeg kan få gjort noe her?? Fant ut jeg har mer på listen min som må gjøres enn det jeg trodde var igjen, snufs!!!!!!!!!! Hyyyyyyyyyyyyl!!!
 
Den ringen var flott! [:)]
Har du prøvd ringer i vanlige butikker først? Internett er genialt...
 
Den var kjempe nydelig! :) Jeg vil også ha sånn!!! JAAAA! =D
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

http://flash.chanti.no/#pageName=productDetailedNew&id=4853&begin=0

Jeg falt pladask for denne[:)]


den var helt nydelig
 
ORIGINAL: Forglemmegei!

Heeeeeia heeeeia Troneeee!


Takk, jeg trenger det he he he!!! 19 dager igjen og jeg kjenner jeg er lei/gledermeg/stresset/oppgittovermannensomikkeharkjøptdress/trøtt.. Sukk!! [8|]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: Forglemmegei!

Heeeeeia heeeeia Troneeee!


Takk, jeg trenger det he he he!!! 19 dager igjen og jeg kjenner jeg er lei/gledermeg/stresset/oppgittovermannensomikkeharkjøptdress/trøtt.. Sukk!! [8|]


har du vurdert å bli wedding planner?
syns du er kjempe flink jeg, viss jeg skulle giftet meg hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle begynne og når dagen hadde nærmet seg så hadde jeg sikkert bare lagt i sengen og kaldsvettet og lurt på hva jeg har glemt og hva jeg må huske[&:]

nei, stor klapp på skulderen din altså
 
19 dager til den store dagen... Da er det vel på tide å bli litt BRIDEZILLA.... kan høres ut som det er det du lider av [;)]
Stå på og ta deg noen time-out´er... Du må jo ha litt overskudd på selve dagen også!!
hahah! han synes vel han har god tid han da...
 
tessa, Been there done that :) Og gjør det med glede igjen etter jeg har vært til pers, he he!
Takk takk! Håper du syntes det når dagen min nærmer seg også, ha ha!!

Forglemmegei; Vet ikke helt om du vet hva en bridezilla egentlig? *fnis* For det er jeg langt i fra, he he he! Jeg er ikke en bitchy kommende-brud som kjefter og smeller på alt og alle om alt mulig rart, ha ha ha ha!! Takk og lov!! [8D][8D]
God tid har vi ikke, så jeg har ikke tid til noe timeout akkurat nå i alle fall.
MEN, jeg vet at det er meg selv og takke som har gjort alt dette selv og alle detaljene og alt. Så.. men men!
 
Ja, ringen er så fiiiin[:D] den er ihvertfall 100% meg[:)]


TONE! Nå er det bare 19 dager igjen og må-gjøres-listen din må snart bli ferdig! *SPARK*

eller:             HAHA! Unnskyld, kunne ikke dy meg[8D] naughty me(er det sånn det skrives??)[:-] Men var det nærmeste 'spark meg bak' jeg kom[:D]
 
hehe![:)][:)] joda.... har møtt noen sånne... var mest ment på tull [;)] tror ikke du klarer å være bitchy, det virker du alt for blid til [8D] (ihvertfall etter å ha lest denne bryllupstråden ) Men når man er stressa over lengre tid kan det jo hende at lunten blir litt kortere...
Ja du har deg selv å takke når dagen kommer og ALT er slik som du og dere vil ha det... <3 Det må være en herlig følelse!
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Ja, ringen er så fiiiin[:D] den er ihvertfall 100% meg[:)]


TONE! Nå er det bare 19 dager igjen og må-gjøres-listen din må snart bli ferdig! *SPARK*

eller:             HAHA! Unnskyld, kunne ikke dy meg[8D] naughty me(er det sånn det skrives??)[:-] Men var det nærmeste 'spark meg bak' jeg kom[:D]


H aha ha ha!!! Ikke vel!! [8D][8D] Nå har jeg tegnet opp de resterende 45 lyse hjertene og skal klippe de ut. Så skal jeg prege de og sverte de. Etterpå skal jeg tegne opp de resterende 45 gullhjertene og sverte de. Herlig, ha ha ha!!!
 
ORIGINAL: Forglemmegei!

hehe![:)][:)] joda.... har møtt noen sånne... var mest ment på tull [;)] tror ikke du klarer å være bitchy, det virker du alt for blid til [8D] (ihvertfall etter å ha lest denne bryllupstråden ) Men når man er stressa over lengre tid kan det jo hende at lunten blir litt kortere...
Ja du har deg selv å takke når dagen kommer og ALT er slik som du og dere vil ha det... <3 Det må være en herlig følelse!


Åhhh du er vel herlig!!! TUsen takk!! Trengte noen gode ord nå he he he!! [:D]

På godt og vondt meg selv å takke ja.. Jeg kunne tatt noen lettvindte løsninger, men det hadde ikke vært aktuelt i det hele tatt for å si det sånn, ha ha ha!!!
 
VIL GIFTE MED EN GANG TIL!!!
skikkelig mesunelig på planlegginga dokkes!
Og det var en så kjekk dag[:D]
 
Trone: sier bare en ting, detaljefreak!!!!![8D][:D][:D][:D][:D][:D] Guuuuu, hvor mye du har å gjøre, MEN blir super bra når du endelig er ferdig!
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Trone: sier bare en ting, detaljefreak!!!!![8D][:D][:D][:D][:D][:D] Guuuuu, hvor mye du har å gjøre, MEN blir super bra når du endelig er ferdig!


Jupp, jeg er kontrollfreak, he he he he!! Ingenting skal overlates til tilfeldighetene, hihihi!! Men er likevel ikke bridezilla altså! ;)

Nå har jeg gjort ferdige de lyse hjertene, utenom å glosse de. Kjenner jeg må ha en pause nå for hendene mine er helt gåen nå.

Men JA, dette blir bra altså!! Ha ha ha ah!! Jeg er kledelig beskjeden moohahhah!!!
 
Back
Topp