naen
naen
Men fordelt over mange skjeer da...? Sånn bittelitt pr skje?1-2 ts får han her
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men fordelt over mange skjeer da...? Sånn bittelitt pr skje?1-2 ts får han her
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Men fordelt over mange skjeer da...? Sånn bittelitt pr skje?
Hm, kanskje vi skal prøve noen annet enn banan? Har prøvd fem dager på rad nå, men synes liksom ikke det er noen hit. Virker som om hun synes det er rart å ha det i munnen, men det kan jo hende jeg tar helt feil også.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hm, kanskje vi skal prøve noen annet enn banan? Har prøvd fem dager på rad nå, men synes liksom ikke det er noen hit. Virker som om hun synes det er rart å ha det i munnen, men det kan jo hende jeg tar helt feil også.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Trodde det var WHO som ville endre fra 6 til 4 mnd pga økende antall av barn med allergi? Jeg har i hvertfall tro på innføre fastføde så tidlig så mulig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Testa en sånn hipp smoothie idag vi også. Synes det er vanskelig å tolke om hun liker det. Men tenkte at hvis jeg fordeler restene i isbitformer kan jeg tine det opp i porsjoner så man slipper å kaste restene.Gav en Hipp smoothie med gulrot og noe annet greier i dag. DET likte hunfikk kanskje 1.5ts tilsammen. Gøy!
Sent from my iPhone using BV Forum
Lurt!Testa en sånn hipp smoothie idag vi også. Synes det er vanskelig å tolke om hun liker det. Men tenkte at hvis jeg fordeler restene i isbitformer kan jeg tine det opp i porsjoner så man slipper å kaste restene.
Testa en sånn hipp smoothie idag vi også. Synes det er vanskelig å tolke om hun liker det. Men tenkte at hvis jeg fordeler restene i isbitformer kan jeg tine det opp i porsjoner så man slipper å kaste restene.