Har mista tre ganger i år, hadde vært fint å se at det er liv.Tar alle tidlig ultralyd eller er det noen her som venter til den vanlige tidlige ultralyden? Kjenner meg såpass avslappa til det hele at jeg vurderer å vente.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mista tre ganger i år, hadde vært fint å se at det er liv.Tar alle tidlig ultralyd eller er det noen her som venter til den vanlige tidlige ultralyden? Kjenner meg såpass avslappa til det hele at jeg vurderer å vente.
Såå glad på dine vegne!Så et lite hjerte som slo idag![]()
Vanskelig å legge fra seg bekymringene når man før har mistet.. Jeg jobber selv med å prøve å glede meg over svangerskapet nå som vi faktisk har fått se at alt er bra akkurat nå. Utfordrende, men er nok også viktig å prøve å kjenne litt på de gode følelsene når man har grunn til detTok privat i dag for å roe ned hodet, det er i alle fall 0,6 cm og har hjerteslag (og ca 6+3 på vei). Så jeg skal prøve å overbevise meg selv om å slappe av litt mentalt i alle fall de neste dagene.
Så deilig!Så et lite hjerte som slo idag![]()
Absolutt grunn til jubel!Tror jeg jubla i jubeltråden for det bankende hjertet, men kan da juble litt her også og senke skuldrene litt![]()
TakkSåå glad på dine vegne!![]()
Gratulerer! Så deiligTidlig ul i dag, 7+6 og et hjerte som slo![]()
Beste følelsenTidlig ul idag. Ble målt til 7+6, hjertet slo å alt var fint![]()
Fikk det sist jeg ogJeg fikk tidlig ultralyd på sykehuset når jeg er 13+2, er det litt sent? Tror jeg hadde en legestudent, og hun var svensk, så det er ikke sikkert hun skjønte alt jeg sa![]()
Ja, det stemmer når du sier det. Fikk for meg det var mellom uke 10-13Fikk det sist jeg ogHelsenorge kaller det ultralyd mellom 11-14 uker