Første ultralyd

Fastlege henviste meg til sykehuse for tidlig ultralyd. Fikk egentlig time først 25 juli men er på ferie da så ringte sykehuset. Fikk time fredag 21 juli i stede (om 2dager :facepalm: ) spent å livredd for om det er noe galt. Håper hjerte banker å ting er på rett plass:Heartred

Tok privat i dag for å roe ned hodet, det er i alle fall 0,6 cm og har hjerteslag (og ca 6+3 på vei). Så jeg skal prøve å overbevise meg selv om å slappe av litt mentalt i alle fall de neste dagene.

Tok privat i dag for å roe ned hodet, det er i alle fall 0,6 cm og har hjerteslag (og ca 6+3 på vei). Så jeg skal prøve å overbevise meg selv om å slappe av litt mentalt i alle fall de neste dagene.
Vanskelig å legge fra seg bekymringene når man før har mistet.. Jeg jobber selv med å prøve å glede meg over svangerskapet nå som vi faktisk har fått se at alt er bra akkurat nå. Utfordrende, men er nok også viktig å prøve å kjenne litt på de gode følelsene når man har grunn til det :Heartred

Jeg fikk tidlig ultralyd på sykehuset når jeg er 13+2, er det litt sent? Tror jeg hadde en legestudent, og hun var svensk, så det er ikke sikkert hun skjønte alt jeg sa :smiley-ashamed008

Back
Topp