Har mista tre ganger i år, hadde vært fint å se at det er liv.Tar alle tidlig ultralyd eller er det noen her som venter til den vanlige tidlige ultralyden? Kjenner meg såpass avslappa til det hele at jeg vurderer å vente.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mista tre ganger i år, hadde vært fint å se at det er liv.Tar alle tidlig ultralyd eller er det noen her som venter til den vanlige tidlige ultralyden? Kjenner meg såpass avslappa til det hele at jeg vurderer å vente.
Såå glad på dine vegne!Så et lite hjerte som slo idag
Vanskelig å legge fra seg bekymringene når man før har mistet.. Jeg jobber selv med å prøve å glede meg over svangerskapet nå som vi faktisk har fått se at alt er bra akkurat nå. Utfordrende, men er nok også viktig å prøve å kjenne litt på de gode følelsene når man har grunn til detTok privat i dag for å roe ned hodet, det er i alle fall 0,6 cm og har hjerteslag (og ca 6+3 på vei). Så jeg skal prøve å overbevise meg selv om å slappe av litt mentalt i alle fall de neste dagene.
Så deilig!Så et lite hjerte som slo idag
Absolutt grunn til jubel!Tror jeg jubla i jubeltråden for det bankende hjertet, men kan da juble litt her også og senke skuldrene litt
TakkSåå glad på dine vegne!
Gratulerer! Så deiligTidlig ul i dag, 7+6 og et hjerte som slo
Beste følelsenTidlig ul idag. Ble målt til 7+6, hjertet slo å alt var fint
Fikk det sist jeg og Helsenorge kaller det ultralyd mellom 11-14 ukerJeg fikk tidlig ultralyd på sykehuset når jeg er 13+2, er det litt sent? Tror jeg hadde en legestudent, og hun var svensk, så det er ikke sikkert hun skjønte alt jeg sa
Ja, det stemmer når du sier det. Fikk for meg det var mellom uke 10-13Fikk det sist jeg og Helsenorge kaller det ultralyd mellom 11-14 uker