Tror ikke du er den førstebare 6 dager til TUL, lurer på hvordan jeg skal klare å komme meg opp tidsnok og holde ut, tenk om jeg kaster opp der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke du er den førstebare 6 dager til TUL, lurer på hvordan jeg skal klare å komme meg opp tidsnok og holde ut, tenk om jeg kaster opp der
Når er din tul?Takk kvalmen har iallfall satt igang her og, håper det er et bra tegn denne gangen sykt kjedelig å bruke de 3 ukene med ferie oå sofaligging, iallfall om det ikke går veien
Hahaha håper da ikke det, har ikke kasta opp enda, men hadde jo vært typisk om det begynner derTror ikke du er den første
synes det kjipeste er å bruke ferien på dette her, iallfall om det ikke går veien!Hahaha håper da ikke det, har ikke kasta opp enda, men hadde jo vært typisk om det begynner der
Samme her, i dag fikk jeg faktisk rydda litt på kjøkkenet! Anser det som en seiersynes det kjipeste er å bruke ferien på dette her, iallfall om det ikke går veien!
Mens samboer vasker og maler hus utvendig
Blir spennende med tul, dagen før meg! Hvor langt har du kommet da?
Åj ikke verst! Målet mitt er å få vaska soverom og lagt på nytt sengetrekk idag ja absolutt! Som jeg har skjønt det så burde man uansett være litt forsiktig med oljebasert maling og?Samme her, i dag fikk jeg faktisk rydda litt på kjøkkenet! Anser det som en seier
Godt samboer’n din kan gjøre det! Godt å slippe maling tenker jeg
Jeg er 7+4 når jeg skal på tul! Veldig spent enn du??
Håper du hvertfall får gjort noe ute over dagen jeg skulle nesten ønske ferien var nå. For det går sånn ut over jobbTakk kvalmen har iallfall satt igang her og, håper det er et bra tegn denne gangen sykt kjedelig å bruke de 3 ukene med ferie oå sofaligging, iallfall om det ikke går veien
Spør du meg? På mandagNår er din tul?
Opp til deg. Jeg har aldri tatt med mannen på ordinær svangerskapskontroll hos lege eller jordmor, men han har pleid å være med på ultralyd. Jeg har hatt litt ekstra oppfølging på sykehuset i begge svangerskapene (spesielt første). Da var han ikke med på alle UL.Hvor er det vanlig at man kan ta med samboer? Svangerskapskontroll? Ultralyd?
Kom meg på tur med dogsa iallfall, det er det store målet hver dagHåper du hvertfall får gjort noe ute over dagen jeg skulle nesten ønske ferien var nå. For det går sånn ut over jobb
Ja, åå så snartSpør du meg? På mandag
Det må være bra det og tenker jeg! Skal prøve å få satt på ei vaskemaskin også etterhvert!Åj ikke verst! Målet mitt er å få vaska soverom og lagt på nytt sengetrekk idag ja absolutt! Som jeg har skjønt det så burde man uansett være litt forsiktig med oljebasert maling og?
Å ja , det blir spennende! Er akkurat 7 uker
Ja ikke sant ikke sant, var sånn jeg og tolker det!Det må være bra det og tenker jeg! Skal prøve å få satt på ei vaskemaskin også etterhvert!
Oljebasert tror jeg man skal holde seg unna ja
Spennende! Håper og tror det går bra
Godt å høre Et godt mål vil jeg siKom meg på tur med dogsa iallfall, det er det store målet hver dag
Ja, er vel egentlig ultralyd jeg tenkte det kunne være hyggelig for begge. Men hva gjør man på første svangerskapskontroll? Det er kanskje ikke noe ultralyd da? Fikk bare beskjed om at det var satt av en time til megOpp til deg. Jeg har aldri tatt med mannen på ordinær svangerskapskontroll hos lege eller jordmor, men han har pleid å være med på ultralyd. Jeg har hatt litt ekstra oppfølging på sykehuset i begge svangerskapene (spesielt første). Da var han ikke med på alle UL.
Ultralyd gjøres vanligvis bare på sykehus etter henvisning. Det finnes noen fastleger som har ultralyd, men det er de færreste, og de har heller ikke samme kompetanse på ultralyd av gravide som gynekologer og ultralydjordmødre på sykehus.Ja, er vel egentlig ultralyd jeg tenkte det kunne være hyggelig for begge. Men hva gjør man på første svangerskapskontroll? Det er kanskje ikke noe ultralyd da? Fikk bare beskjed om at det var satt av en time til meg
Mener at mine var innvendig jordmor sa de så bedre da når det var så lite endaJeg lurer plutselig på.. tidlig ul, utføres den utvendig eller innvendig? Husker ikke fra sist jeg
Kommer an på hvor tidlig? I første trimester ser man som regel mer innvendig, men jo lenger man har kommet, desto mer kan man også se utvendig. Ved tidlig UL sist (uke 12/13) svangerskap begynte jordmor utvendig med beskjed om at hun ville bytte til innvendig dersom hun ikke så nok. Det ble ikke nødvendig da hun fikk tydelige bilder og så alt hun trengte utvendig.Jeg lurer plutselig på.. tidlig ul, utføres den utvendig eller innvendig? Husker ikke fra sist jeg