Første ultralyd

Bestilte time 25 juli nå. Er vel 9+4 da. Veldig spent på om det er liv

Hei, jeg har bestilt privat ultralyd når jeg er 6+2. Noen som har erfaring med hva man kan se?

Hei, jeg har bestilt privat ultralyd når jeg er 6+2. Noen som har erfaring med hva man kan se?
Jeg har vært på tidligtidlig ultralyd 5+4 begge gangene, og har kunnet se plommesekk og glimtet et blinkende hjerte. Det var enda klarere forrige gang ved 7 uker, da kunne man tydelig se hjertet blinke :)

Om du tar innvendig er det god sjanse for at du får se det du ønsker, men ha en liten knapp på at det kan være tidlig også. Det er veldig forskjellig fra person til person!

Jepp. En svart vannballong med en mye mindre ring inni, og et blinkende riskorn på toppen. Det ser svært ut på ultralyd, men når målene kommer på, er den store ballongen 2cm. Lykke til!!

Hvis du googler 6+2 får du nok opp noen bilder og videoer.

Jeg har vært på tidligtidlig ultralyd 5+4 begge gangene, og har kunnet se plommesekk og glimtet et blinkende hjerte. Det var enda klarere forrige gang ved 7 uker, da kunne man tydelig se hjertet blinke :)

Om du tar innvendig er det god sjanse for at du får se det du ønsker, men ha en liten knapp på at det kan være tidlig også. Det er veldig forskjellig fra person til person!
Var på ultralyd sist i uke 7-8, og da så vi helt klart en baby med bankende hjerte :Heartred Det var innvendig, og forventer det samme nå. Vi tar sjansen, og håper å se det vi ønsker.

Jepp. En svart vannballong med en mye mindre ring inni, og et blinkende riskorn på toppen. Det ser svært ut på ultralyd, men når målene kommer på, er den store ballongen 2cm. Lykke til!!

Hvis du googler 6+2 får du nok opp noen bilder og videoer.

Spennende! Håper så på å se et bankende hjerte! Vi skal på ferie med familie, og er på siste sjansen før vi reiser.. Skal fortelle dem om graviditeten, og har lyst til å vise bilde siden det er så tidlig. Egentlig ville jeg tatt en til to uker senere.

Var på ultralyd sist i uke 7-8, og da så vi helt klart en baby med bankende hjerte :Heartred Det var innvendig, og forventer det samme nå. Vi tar sjansen, og håper å se det vi ønsker.

Spennende! Håper så på å se et bankende hjerte! Vi skal på ferie med familie, og er på siste sjansen før vi reiser.. Skal fortelle dem om graviditeten, og har lyst til å vise bilde siden det er så tidlig. Egentlig ville jeg tatt en til to uker senere.
Det går nok veldig veldig bra! Spent!!

Kommer til å bestille privat siste uken av august, da skal det være 7+ 0 onsdagen.
Vet ikke hvordan jeg fikk dette til å stemme :hilarious: Siste uken av august er jeg 12 uker, så skreiv sikkert bare feil. Fikk time til ul første uka i august, da er det ca 8 uker. Kanskje like greit å ta i uke 8, sånn for å se skikkelig.

Skal vente over helga og bestille time til uke 7-8 klarer ikke gå til uke 12 . Sist fikk jeg time til otul uke 13. er så redd for MA så for å oppdage ny MA vil jeg ha tett ul fram til O tul.

Jeg har bestillt time til jeg eg 6+3, er ca midt i ferien min og ca akkuratt til at vi kan se liv, tørr ikke vente lenger enn det. Sist gikk jeg ikke på ul før i uke 10, da oppdaget vi MA..

Hvor er det vanlig at man kan ta med samboer? Svangerskapskontroll? Ultralyd? :happy:

Jeg har bestilt privat ul om 2 uker litt over 6 uker, åså har jeg fått en ekstra tidlig ul på sykehuset 16 august, da er jeg rett over 9 uker. Spennende…

Back
Topp