Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er sånn jeg føler det også!Tipper jeg er ca 5+5 og har fremdeles ingen symptomer. Synes det er litt rart siden jeg på samme tid i forrige svangerskap hadde flere tydelige symptomerMen prøver å sette pris på det også, de fleste symptomene er jo ikke akkurat behagelige
![]()
helt greit for meg altså! Står gjerne over bekkenløsning som pleier å komme rundt uke 12 denne gangen også 

Er bare 5+5, men har såvidt merkbare symptomer så langt, mens med første spydde jeg fra 9 DPOFlere som har opplevd ekstremt ulike svangerskap? Med de 3 første var jeg kjempedårlig fra uke 5.. nå er jeg 7+2 og eneste symptom er høyere puls og at jeg er litt mer trøtt og sur enn vanlighelt greit for meg altså! Står gjerne over bekkenløsning som pleier å komme rundt uke 12 denne gangen også
![]()

har vært forskånet for kvalme i de andre graviditetene, så kan ikke helt klage hvis denne graviditeten byr på litt mer kvalme. Men er jo ekstremt nysgjerrig på om det er en årsak - enten motsatt kjønn denne gangen, eller om det er mer enn én 
Er 9+1 i dag.Magnesium er magi for hodepineI dag har jeg hodepine og innimellom mild kvalme. Puppene er mindre ømme, men noen Google-søk gjør at jeg tenker at de nå er mer tilpasset hcg-nivået og derfor ikke like spente/ømme. Kjenner lite i livmor, og savner å kjenne litt murring, men magen har blitt større, så det skjer jo noe!Er 9+1 i dag.
Takk for tips!Magnesium er magi for hodepine![]()
Klarer du yoghurt med linfrø i, og å drikke masse? Linfrø har hjulpet meg en del i tidligere graviditeter, men må passe på nok væske også da.5+5 og har ville luftsmerter jevnt og trutt. Idag er første gang på 4 dager at jeg har fått av meg avf.
Har i dialog med lege besluttet å prøve laxoberal en liten periode. Håååååååper jeg får fordøyelsen på rett kjør igjen snart
Hvis noen har gode råd ang mat- og væskeinntak, please del!