Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har prøvd å spise sviske-yoghurt, men ikke med linfrø, (sendt samboer på butikken for det nå).Klarer du yoghurt med linfrø i, og å drikke masse? Linfrø har hjulpet meg en del i tidligere graviditeter, men må passe på nok væske også da.![]()
Jeg sliter med å få i meg nok væske, men siste 2 dagene har jeg vært veldig bevisst på å drikke lite og ofte.
Et mer uventet symptom er at jeg har begynt å hikke flere ganger for dagen. Pleier aldri å hikke til vanlig, men nå hikker jeg sånn at det føles ut som jeg må kaste opp. Er det en greie? 
Ååå så kjedelig!Ca 6 uker og har begynt å få vondt i nedre del av ryggen allerede.. sist sleit jeg med å gå hele graviditet, så kjenner at det blir godt å føde
føler med deg...Jeg slet også med bekkenløsning og låsning sist. Hjalp litt å gå til kiropraktor. Håååååper jeg slipper denne gangen, men det er vel lite sannsynlig 
Planlegger å gå til fysioterapeut, men kanskje kiropraktor passer bedre selv etter at jeg lest beskrivelsen av dem så er jeg forstatt usikker på hva som er forskjellen mellom demÅåå så kjedelig!føler med deg...Jeg slet også med bekkenløsning og låsning sist. Hjalp litt å gå til kiropraktor. Håååååper jeg slipper denne gangen, men det er vel lite sannsynlig
![]()
Ser at android emoji gjenspeiler seg ikke herPlanlegger å gå til fysioterapeut, men kanskje kiropraktor passer bedre selv etter at jeg lest beskrivelsen av dem så er jeg forstatt usikker på hva som er forskjellen mellom dem![]()

Erfaringsmessig så er fysio / manuellterapeut best ved symptomgivende bekkenløsning, og kiropraktor best hvis det kommer låsninger. Men velg en fysio som er god på bekkenløsning og kvinnehelse. Stor forskjell.Planlegger å gå til fysioterapeut, men kanskje kiropraktor passer bedre selv etter at jeg lest beskrivelsen av dem så er jeg forstatt usikker på hva som er forskjellen mellom dem![]()
Kiropraktor er nok bedre på låsninger og sånn. De knekker opp og løser mye "der og da", hos fysio får du vel mer øvelser og sånn. Jeg fikk mest ut av kiropraktor ihvertfallPlanlegger å gå til fysioterapeut, men kanskje kiropraktor passer bedre selv etter at jeg lest beskrivelsen av dem så er jeg forstatt usikker på hva som er forskjellen mellom dem![]()
Takk for tips!Erfaringsmessig så er fysio / manuellterapeut best ved symptomgivende bekkenløsning, og kiropraktor best hvis det kommer låsninger. Men velg en fysio som er god på bekkenløsning og kvinnehelse. Stor forskjell.![]()

Ja, veldig av og på. Kan spise nærmest ingenting en dag og så masse en annen dagHar dere dager hvor dere plutselig blir veldig sulten, føler meg så sulten i dag
Jaaaa! En dag orker eg nesten bare vann, og dagen etter spiser eg en hel pizza til middag.Har dere dager hvor dere plutselig blir veldig sulten, føler meg så sulten i dag