Første symptomer

Klarer du yoghurt med linfrø i, og å drikke masse? Linfrø har hjulpet meg en del i tidligere graviditeter, men må passe på nok væske også da. :)
Har prøvd å spise sviske-yoghurt, men ikke med linfrø, (sendt samboer på butikken for det nå). :happy: Jeg sliter med å få i meg nok væske, men siste 2 dagene har jeg vært veldig bevisst på å drikke lite og ofte.
Takk for godt råd! :happy:

Begynte å bli kvalm for ca en uke siden, og nå er jeg VELDIG kvalm, nesten hele tiden. :depressed: Et mer uventet symptom er at jeg har begynt å hikke flere ganger for dagen. Pleier aldri å hikke til vanlig, men nå hikker jeg sånn at det føles ut som jeg må kaste opp. Er det en greie? :think005

Sååååå trøtt, føler meg helt utmatta :rolleyes: Og kvalmen er uutholdelig, så kjøpte postafen som hjelper på kvalmen men gjør meg eeeenda mer trøtt o_O Nå er det ferie for store og små i 3 uker, så håper det blir bedre.. uka som har vært nå har vært beintøff

Ca 6 uker og har begynt å få vondt i nedre del av ryggen allerede.. sist sleit jeg med å gå hele graviditet, så kjenner at det blir godt å føde
Ååå så kjedelig! :Heartpinkføler med deg...Jeg slet også med bekkenløsning og låsning sist. Hjalp litt å gå til kiropraktor. Håååååper jeg slipper denne gangen, men det er vel lite sannsynlig :hilarious:

Ååå så kjedelig! :Heartpinkføler med deg...Jeg slet også med bekkenløsning og låsning sist. Hjalp litt å gå til kiropraktor. Håååååper jeg slipper denne gangen, men det er vel lite sannsynlig :hilarious:
Planlegger å gå til fysioterapeut, men kanskje kiropraktor passer bedre selv etter at jeg lest beskrivelsen av dem så er jeg forstatt usikker på hva som er forskjellen mellom dem‍♀️

Planlegger å gå til fysioterapeut, men kanskje kiropraktor passer bedre selv etter at jeg lest beskrivelsen av dem så er jeg forstatt usikker på hva som er forskjellen mellom dem‍♀️
Ser at android emoji gjenspeiler seg ikke her

Jeg er så ufattelig trøtt og går hele tiden og tenker på når jeg skal få sove igjen. Kjenner det er ekstra tøft denne gang med 2 små på 1,5 og 3 år. Jeg er i tillegg mer kvalm denne gangen (spesielt om kvelden) og jordmor mente det er på grunn av at jeg er mer sliten denne gang :smiley-ashamed004

Erfaringsmessig så er fysio / manuellterapeut best ved symptomgivende bekkenløsning, og kiropraktor best hvis det kommer låsninger. Men velg en fysio som er god på bekkenløsning og kvinnehelse. Stor forskjell. :)

Kiropraktor er nok bedre på låsninger og sånn. De knekker opp og løser mye "der og da", hos fysio får du vel mer øvelser og sånn. Jeg fikk mest ut av kiropraktor ihvertfall

7+1 og er oppblåst og treig i magen. Kvalmen kommer hvis jeg blir for sulten, og luktesansen er helt spinnvill. Stakkars kjæresten fikk beskjed om å finne en annen solkrem, den andre stiiinka.

Puppene er ømme og brystvortene står seriøst parat halve dagen. Litt awkward med store pupper som peker på folk, altså.

7+2 og allerede fått bekreftet bekkenbunnsdysfunksjon. :arghh::arghh::arghh:
Jeg driver egen frisørsalong, og legen sa idag at det kan bli vanskelig for meg å fortsette å jobbe ut i svangerskapet. Jeg kommer til å prøve meg litt etter ferien, jeg kommer til å bli knust om jeg ikke klarer jobben min.
Har allerede vært sykmeldt 100% i 2 uker nå, (ferie starter på mandag og skal ha 4 uker).
Allerede et massivt økonomisk tap, og jeg savner så ekstremt det sosiale ved jobben min. :sad010:Heartred
Skal ringe fysio idag! HÅPER det er hjelp å få!

Har dere dager hvor dere plutselig blir veldig sulten, føler meg så sulten i dag

Back
Topp