Første symptomer

Har noen ekstreme kvalme bølger, puppene er ikke så ømme lenger.

Har noen ekstreme kvalme bølger, puppene er ikke så ømme lenger.
Det hadde jeg også med første! Var igrunn kvalm til uke 14. Tror det går bedre med kvalmen nå pga ferie. Håper iallfall det er derfor og ikke det at det er noe galt. :dead:

Det hadde jeg også med første! Var igrunn kvalm til uke 14. Tror det går bedre med kvalmen nå pga ferie. Håper iallfall det er derfor og ikke det at det er noe galt. :dead:
Med første hadde jeg ingen symptomer, med dattera var jeg kvalm til uke 15, han minste til uke 22. nå er jeg ekstremt kvalm. Skulle tro jeg ble kvalmere for hver gang. Ja, det er veldig opp og ned det her. Nytter timene uten kvalme

10+5 i dag, konstant kvalm (med 4stk xonvea), med noen syke kvalme bølger. Mye lukt og mat eg ikkje takler. Helt utmattet og har bare lyst til å sove. Mindre stikking i brystene, men mye mer i livmoren, den strekker, stikker og mensmurring.

Hvordan er deres symptomer nå i uke 11/12?
11+2 i dag. Av og til noen kvalmebølger men de går fort over, fortsatt ømme pupper, må ofte tisse. Puppene har vokst litt også føler jeg at magen har poppet :laughing002

Jeg er sååååå trøtt! Trodde det var nå etter uker 12 at det skulle bli bedre, men er nå trettheten virkelig har kommet hit:dead:

Kjenner også jeg er mye trøtt. Sover hakket bedre om nettene (selv om jeg er oppe 1-2 ganger for å tisse), men dupper likevel gjerne to ganger ila dagen. Spent på hvordan det skal gå når jeg begynner å jobbe igjen. :dead:

Back
Topp