Første symptomer

Har ulmende kvalme som kjennes godt om jeg er i aktivitet. Tunge og ømme pupper. Kjempetrøtt om dagen, får ikke sove om natten. Tissetrengt hele dagen. Kjipe symptomer men det er jo samtidig beroligende :p

Tipper jeg er ca 5+5 og har fremdeles ingen symptomer. Synes det er litt rart siden jeg på samme tid i forrige svangerskap hadde flere tydelige symptomer o_O Men prøver å sette pris på det også, de fleste symptomene er jo ikke akkurat behagelige :angelic:

Trøtt, kviser, endret appetitt, stikker tidvis i brystene, og har en slags underliggende uggenhet som blir lett kvalme hvis jeg er sulten, når det jobbes i livmora eller når jeg pusser tenna. Ved sistnevnte får jeg nesten brekninger. Så kvalmen ligger litt latent på en måte

Tipper jeg er ca 5+5 og har fremdeles ingen symptomer. Synes det er litt rart siden jeg på samme tid i forrige svangerskap hadde flere tydelige symptomer o_O Men prøver å sette pris på det også, de fleste symptomene er jo ikke akkurat behagelige :angelic:
Ja er sånn jeg føler det også!

Flere som har opplevd ekstremt ulike svangerskap? Med de 3 første var jeg kjempedårlig fra uke 5.. nå er jeg 7+2 og eneste symptom er høyere puls og at jeg er litt mer trøtt og sur enn vanlig :facepalm: helt greit for meg altså! Står gjerne over bekkenløsning som pleier å komme rundt uke 12 denne gangen også :hilarious::signs003

Flere som har opplevd ekstremt ulike svangerskap? Med de 3 første var jeg kjempedårlig fra uke 5.. nå er jeg 7+2 og eneste symptom er høyere puls og at jeg er litt mer trøtt og sur enn vanlig :facepalm: helt greit for meg altså! Står gjerne over bekkenløsning som pleier å komme rundt uke 12 denne gangen også :hilarious::signs003
Er bare 5+5, men har såvidt merkbare symptomer så langt, mens med første spydde jeg fra 9 DPO :hilarious:

I dag har jeg noe som minner litt om leamus, bare ikke like ofte lsm, bak venstre lår / rumpe :wideyed:
Rett før positiv test hadde jeg leamus i øyet :hilarious:

Er i veke 6+ 2. Ikkje kvalm, men har ømme bryst og har veldig god luktesans. Syns tregolvet på loftet lukter for sterkt. Og er trøttere enn vanlig, men sliter med å sovne på kvelden likevel.

Bikker 6+0 (etter mens) om et par timer. Kjenner virkelig at i går og i dag så strekkes magen mer enn vanlig etter måltider! Leggings og strømpebukser strammer allerede. Føles litt teit å dra frem preggings allerede :wtf:

Er bare 6+2, men kjenner en del symptomer. Er trøtt/sliten på dagen, sover dårlig om natten, er uggen (blir kvalm om jeg er sulten), andpusten, oppblåst og forstoppa. Innimellom ser det ut som at jeg er fem-seks måneder gravid, og de stramme olabuksene er vonde ha på. Trodde ikke jeg skulle kjenne så mye så tidlig.

7+1 idag, og den ulmende kvalmen er til stede store deler av dagen nå. Akkurat som det har tiltatt, uten at jeg er direkte kvalm. Men kjenner at ting jeg vanligvis ikke blir kvalm av nå gjør at jeg blir småkvalm. Fx største jenta nøys så den store klysa hang dinglende - da kjente jeg at jeg måtte konsentrere meg litt :bag: har vært forskånet for kvalme i de andre graviditetene, så kan ikke helt klage hvis denne graviditeten byr på litt mer kvalme. Men er jo ekstremt nysgjerrig på om det er en årsak - enten motsatt kjønn denne gangen, eller om det er mer enn én :nailbiting:

I dag har jeg hodepine og innimellom mild kvalme. Puppene er mindre ømme, men noen Google-søk gjør at jeg tenker at de nå er mer tilpasset hcg-nivået og derfor ikke like spente/ømme. Kjenner lite i livmor, og savner å kjenne litt murring, men magen har blitt større, så det skjer jo noe! :laughing002 Er 9+1 i dag.

I dag har jeg hodepine og innimellom mild kvalme. Puppene er mindre ømme, men noen Google-søk gjør at jeg tenker at de nå er mer tilpasset hcg-nivået og derfor ikke like spente/ømme. Kjenner lite i livmor, og savner å kjenne litt murring, men magen har blitt større, så det skjer jo noe! :laughing002 Er 9+1 i dag.
Magnesium er magi for hodepine :)

5+5 og har ville luftsmerter jevnt og trutt. Idag er første gang på 4 dager at jeg har fått av meg avf.
Har i dialog med lege besluttet å prøve laxoberal en liten periode. Håååååååper jeg får fordøyelsen på rett kjør igjen snart
Hvis noen har gode råd ang mat- og væskeinntak, please del!

7+2, kjenner murringer, og er litt øm i livmor området. Noen flere som merker noe til det?

5+5 og har ville luftsmerter jevnt og trutt. Idag er første gang på 4 dager at jeg har fått av meg avf.
Har i dialog med lege besluttet å prøve laxoberal en liten periode. Håååååååper jeg får fordøyelsen på rett kjør igjen snart
Hvis noen har gode råd ang mat- og væskeinntak, please del!
Klarer du yoghurt med linfrø i, og å drikke masse? Linfrø har hjulpet meg en del i tidligere graviditeter, men må passe på nok væske også da. :)

7 + 6 og SINNSYKT oppblåst, spesielt på kvelden. Ser jo 6 mnd gravid ut. Småkvalm, men ikke verre enn at det går helt fint så lenge jeg spiser ofte nok.

6+5 i dag, ømme pupper og drittrøtt, har liksom bare ventet på at kvalmen skulle melde seg, men har ikke kommet i noen særlig grad, litt småkvalm hvis det er lenge siden jeg har spist. Er dog sulten stort sett hele tiden

Back
Topp