Første symptomer

«Heldigvis» regner det her i dag :D er helt utslitt jeg også, har mulighet å sove når jeg trenger det! Kan fint sove 2 timer midt på dagen, men det hjelper ikke så veldig.
Nei, man bare våkner og er 10000 ganger være :laughing002 Føler seg fyllesyk :laughing002

Fy faen! Beklager ordbruken, men så kvalm som jeg ble nå har jeg aldri vært får.. Måtte gjøre pusteøvelser i køen på butikken, hvis ikke hadde jeg spyd :fart005

Fy faen! Beklager ordbruken, men så kvalm som jeg ble nå har jeg aldri vært får.. Måtte gjøre pusteøvelser i køen på butikken, hvis ikke hadde jeg spyd :fart005
Man blir gjerne akutt kvalm på de dummeste stedene :hungover:

Litt småkvalm, men bare positivt egentlig. Det er jo kjekt med noen symptomer og. Ellers blir jo det en bekymring. Sist gang hadde jeg veldig ømme pupper og masse menssmerter tidlig, men det har jeg ikke nå.

Fortsatt veldig vagt hos meg. Kaanskje litt mer trøtt, sulten, utflod, emosjonell.. kjente jeg litt murring / ligamentsmerter der? Aldri noe konkret, så jeg forstår endelig de som ikke visste at de var gravide :p

Fortsatt veldig vagt hos meg. Kaanskje litt mer trøtt, sulten, utflod, emosjonell.. kjente jeg litt murring / ligamentsmerter der? Aldri noe konkret, så jeg forstår endelig de som ikke visste at de var gravide :p
Det har jeg også tenkt denne gangen, at jeg kan forstå de som ikke har skjønt det. :laughing002

Så at jeg har fått mørke brystvorter i dag, også er jeg jo veldig kvalm. Men, vet ikke om det er graviditeten eller cylogest.. Lest at man kan bli kvalm av det også, så det ødelegger egentlig litt fôr symptom jakten. Men, brystvortene har den ikke noe med da så ble glad av å se det..

Er 6+4, men stemmer på hva symptomene sier her :)

IMG_8243.jpeg

Vet ikke om det er helt tilfeldig, men føler jeg kan lukte alle på bussen :smiley-ashamed004

Edit: Jo, absolutt alt og alle lukter i dag. Selv isbitene av plast jeg har i glasset mitt nå lukter ekkelt, det har jeg aldri lagt merke til før

Last edited:
Jeg er ifølge Flo akkurat 5 uker på vei.
Jeg sliter MYE med luftsmerter. Det er så ille at jeg snart ikke tør å spise eller drikke.
Igår var jeg helt fin, frem til jeg tok en halv kiwi, det var nok til at jeg ble liggende å vri meg i smerte halve natta.
Jeg reagerer på alt av drikke, utenom varmt vann. Ellers går det i knekkebrød med makrell i tomat til frokost og lunsj, og kokt potet, gulrot og ren proteinkilde til middag.

Noen som har hatt lignende? Vil det roe seg etterhvert?
Jeg har et stort ønske om å fortsette å spise sunt og variert, men vanskelig med den magen her.

Last edited:
Jeg har fått et snev av den inderlige trøttheten som aldri blir bedre uansett hvor mye man sover. Gelder meg til ferie neste uke. Da skal jeg duppe sammen med 2 åringen hver dag!

Jeg er litt trøttere enn normalt og det hender jeg er litt småuggen om morgenen, og det skifter kjempefort. Det er bare så vidt jeg merker noe, så jeg håper nesten jeg merker mer.

Er så trøtt at jeg ikke helt vet av meg selv, men kvalmen er ikke så fremtredende, litt småuggen innimellom men ikke noe å skrive hjem om, er 6+0 i dag og spent på om kvalmen kommer iløpet av denne uka

5+4 og nå begynner det å ta seg opp litt! Kviser, trøtt og sliten, litt kvalme, og kjente et eller annet i puppene isted! Tisser oftere og luktesansen er definitivt mer sensitiv

Back
Topp