Ja, her virker det som om sommeren er over, regn og kaldt! Like greitBlir en spennende sommer...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, her virker det som om sommeren er over, regn og kaldt! Like greitBlir en spennende sommer...![]()

Nei, man bare våkner og er 10000 ganger være«Heldigvis» regner det her i dager helt utslitt jeg også, har mulighet å sove når jeg trenger det! Kan fint sove 2 timer midt på dagen, men det hjelper ikke så veldig.
Føler seg fyllesyk 
Man blir gjerne akutt kvalm på de dummeste stedeneFy faen! Beklager ordbruken, men så kvalm som jeg ble nå har jeg aldri vært får.. Måtte gjøre pusteøvelser i køen på butikken, hvis ikke hadde jeg spyd![]()

Ja, fy søren! Har vært helt utmattet i dag så ble noe timer søvn og det hjalp veldigMan blir gjerne akutt kvalm på de dummeste stedene![]()
Det har jeg også tenkt denne gangen, at jeg kan forstå de som ikke har skjønt det.Fortsatt veldig vagt hos meg. Kaanskje litt mer trøtt, sulten, utflod, emosjonell.. kjente jeg litt murring / ligamentsmerter der? Aldri noe konkret, så jeg forstår endelig de som ikke visste at de var gravide![]()

Jaa, så godt det er ferie i første trimester! Så kan vi kanskje være litt piggere igjen etter ferien.Jeg har fått et snev av den inderlige trøttheten som aldri blir bedre uansett hvor mye man sover. Gelder meg til ferie neste uke. Da skal jeg duppe sammen med 2 åringen hver dag!