Fødebag

En tråd i 'November 2020' startet av Kris093, 6 Aug 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Ser for meg at dere skal innom båthavnen på vei til sykehuset. :laughing025

• Morsom Morsom x 4
  2. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å pakke bagen i slutten av Oktober/starten av November, men nå vurderer jeg å starte såvidt med å pakke litt godteri i hvert fall, så har jeg starta :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  3. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

Diverse sjokolade og surt godis jeg har hatt lyst på. Ellers noen bixit-barer jeg liker godt, yt protein-pudding som jeg liker og er enkel å få ned og noen bananer eller annen frukt som jeg har liggende når det er dagen. Har bakt pizzahorn til mannen.

• Liker Liker x 2
  4. hmy Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Tenkte jeg skulle ta med storesøster og pappan på å pakke stellesekken til lillesøster i helgen. Har vært en forferdelig kjæreste og OK mamma den siste tiden med alle hormoner og slitenhet så de fortjener å bli inkludert :Heartred

Er i uke 38 til helgen så kanskje greit å begynne laughing6

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Ja, greit å begynne med det viktigste :laughing025

6. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Oh yes! :D Har ikke kunne spise godteri på grunn av kvalmen hele dette svangerskapet, så jeg leeeeengter etter godteri. I forrige svangerskap hadde jeg et enormt søtbehov etter fødselen, men hadde bare tatt med meg sunne greier, så dette gangen skal jeg sikre meg med begge deler :hilarious:

• Morsom Morsom x 2
  7. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

:hilarious::hilarious:

8. Jonemina Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Jeg må ta sånt til slutt.. Tror ikke jeg klarer å la det ligge i fred;)

9. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Her har det ligget i skapet i flere uker allerede. Hadde det ikke vært for at jeg ikke takler søte ting nå som gravid, hadde det vært tomt for lengst :hilarious::p

10. Jonemina Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Ja, sånn var jo jeg frem til uke 20-ish, så ser den. Sjokolade kunne ligge i fryseren i ukesvis!

11. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

Fryseren? Ikke kjøleskap? :eek:

12. Jonemina Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Jepp;) (Noe avhengig av hvilken type.)

• Enig Enig x 1
  13. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Med over to timers kjørevei til sykehuset er sjansen for at evt godis blir spist opp underveis. Vi får legge inn en stopp i en butikk rett før sykehuset :D

• Morsom Morsom x 6
  14. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

Jeg har sjokoladen i kjøleskapet, aldri prøvd fryseren :rolleyes:

15. s_91 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Noen som har gode tips til mat/snacks som man kan ha liggende i bagen?

16. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

Kanelgiffler, feks. Riskaker eller kjeks.

17. Monimo Flørter med forumet

Jeg begynner endelig å bli ferdi å pakke bagen/kofferten. Jeg valgte å ta en trille koffert siden det er ett stykke å gå fra inngangen på sykehuset til fødeavdelinga. Har pakka litt snacks :D :D pringles, bonty sjokolade og litt anna sjokolade :hilarious: kjæresten har låvet meg å bake kanelsnurra, han lager di beste kanelsnurran :cat: jeg har ikke kunne spise noe med sukker og karbohydrater pga insulinkrevd svangerskaps diabetes. Så jeg gleder meg til jeg kan nyte litt søtsaker :hilarious: ellers har jeg pakka klærne til babyen, babyteppe og nyfødt lua som svigermor har strikka. Ammetopper, sokker, truser og toalettsaker. Var innom Normal å kjøpte det jeg trengte av toalettsaker der. Blir også å ta med bbhugme puta, har hørt at det kan være lurt, tøffler. Ammeinnlegg i ull og bambus og ammeskjold og salve i tilfelle jeg trenger det. Man vet jo aldri :happy: også må jeg ta kosebuksene til slutt da di blir brukt til daglig hjemme.

• Liker Liker x 1
  18. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

Alt pakka og klart i baggen utenom kosebukser, tskjorter og hårbørste! Herlig å ha det klart :)

• Liker Liker x 3
  19. Jonemina Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Noen som har link til den Cubus-buksen det skrytes så av? Kanskje den får bli med hvis jeg får ordnet det i tide...

20. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Nå er nesten alt i bagen pakket, men jeg har ikke pakket noe klær til meg selv enda og jeg er rett og slett usikker på om jeg får plass til det :hilarious:

Del denne siden