Jeg hadde bare kofferter fra før og gikk derfor til innkjøp av en bag for flere uker siden. Kjøpte da også ny toalettveske, samt en tannbørste, tannkrem i reisestørrelse og en pakke scheriproct (?), dette ligger nå i baggen. Pluss isbind som jeg kjøpte på fødebagen.no. Tror jeg har resten av det jeg trenger, men lite av det har faktisk funnet veien opp i baggen... blir nok til at mannen må løpe rundt og samle alt etter instrukser fra meg!
Men instruksene han får vil være noe a la:
- sjokoladen i kjøleskapet, ja ALL sjokoladen!
- ammesingleter som har hengt til tørk på vaskerommet i minst en måned (satser på de er tørre mao)
- tøflene som ligger ved sofaen
- flip-flopsene som må hentes i båten som ligger i båthavnen (denne instruksen burde jeg kanskje gi en av de nærmeste dagene)
- posen fra Cubus som har stått i inngangspartiet i to uker med nyinnkjøpte løse bukser og en cardigan som jeg egentlig hadde planer om å få vasket først
- bodyer og bukser (bare ta noen, vet ikke hva som kommer til å passe) (men ta fra kleskurven som står på kjøkkenet, det er vasket men ikke lagt på plass enda!)
Så får far heldigvis komme på besøk to timer om dagen enn så lenge her, så alt som mangler vil han kunne ta med da.
Bilstolbasen er festet i bilen og en søppelsekk ligger klar i tilfelle vannavgang!
Skulle gjerne bare hatt alt helt klart, men jeg tror i hvert fall jeg har tenkt på det meste og skal klare meg fint selv om ikke alt er 100% på stell. Øver meg litt på å slippe kontrollen og bare slappe av til fødselen, vi bor bare 10 minutter fra sykehuset og forhåpentlig vil ikke fokuset mitt det første døgnet etter fødselen være på hvilke småting jeg føler jeg mangler
Føler mest på dette med mat, skulle gjerne pakket/planlagt mer av dette men hva jeg craver endrer seg sånn fra dag til dag. Og ordner jeg ting nå går det jo ut på dato
Ser for meg at dere skal innom båthavnen på vei til sykehuset.