Har hatt noen reale shoppingturer i sommer så alt sånt er på stell.. er så stress å kanskje måtte haste ivei og så glemmer man både ansiktsrens og kremer (avhengig)Hehe! Men er jo ikke verst å ha kjøpt inn småprodukter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt noen reale shoppingturer i sommer så alt sånt er på stell.. er så stress å kanskje måtte haste ivei og så glemmer man både ansiktsrens og kremer (avhengig)Hehe! Men er jo ikke verst å ha kjøpt inn småprodukter
Har hatt noen reale shoppingturer i sommer så alt sånt er på stell.. er så stress å kanskje måtte haste ivei og så glemmer man både ansiktsrens og kremer (avhengig)
Normal selger masse forskjellig i reisestørrelseSmart!
Normal selger masse forskjellig i reisestørrelse
Åh... da har du noe å glede deg tilBra tips Har aldri vært inne i den, faktisk! :O
Normal selger masse forskjellig i reisestørrelse
Jeg digga engangstrusene fra sykehuset, romslig og god, og kastes etter bruk, Gjør ingenting om de tilgrises med blod Brukte dem på hjemreisen også jeg, og tok med ei ekstra til de første par dagene hjemmeSatt å tenkte på innkjøp av bestemortruser fra andre tips, men mannnens boksere er jo helt geniaalt!
Jeg har bare et par bodyer i 50, mistenker at det ikke blir så nødvendig med flere for vår del, så har tatt med dem og resten er i 56.Tenkte å få pakket litt til baby snart, først og fremst klær til hjemtur. Vi bor ikke langt fra sykehuset og kan varme opp bilen, så må egentlig bare holde ham varm til og fra bil.
Plan:
Body x 2
Bukse x 2
Sokker x 2
Tynn lue
Tykk lue
Varm dress (ulldress eller liknende)
Tynt teppe
Tykt teppe
Neglsaks til baby
Kanskje en gulpeklut eller to?
Noen kommentarer? Er det en idé å ha både i 50 og 56? Husker ikke så mye fra første, da ble jeg satt i gang en stund før termin og hadde ikke pakket noe. Men var jo ingen restriksjoner og vi hadde ikke barn fra før, så mannen min kunne jo bare komme og gå med alt jeg/vi trengte (husker dere i gamledager! ).
Jeg har bare et par bodyer i 50, mistenker at det ikke blir så nødvendig med flere for vår del, så har tatt med dem og resten er i 56.
Et par bodyer, et par bukser og en pysj i tillegg til ulldress.Resten.. hvor mange tar du med totalt?
Putta en pakke multimam i en tom bag idag, telles det? Godt i gang med andre ord
Er så usikker på hva jeg skal pakke, både til meg selv og lille - selv om jeg egentlig vet. Skjønner ikke helt hvorfor jeg prokrastinerer sånn, men det er 39 dager til termin, ergo ingen hastDa er du jo i gang Mer enn jeg har gjort. Jeg fant frem bag’en i dag og sjekket om den kunne vaskes. Var egentlig stolt av det. Kunne ikke vaskes, forøvrig.
Det er en begynnelsePutta en pakke multimam i en tom bag idag, telles det? Godt i gang med andre ord