Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

4 dpo og FOR ein dag!:bag:
Altså, det er jo veldig tidlig, så eg legger IKKJE mykje i det. Men idag har eg hatt heilt sjuuukt mykje luft i magen, type illeluktende brekke meg av meg sjølv type fjert:laughing021 kan seriøst ikkje huska sist det skjedde liksom! Og eg har ikkje spist nåke særlig spesielt, trur eg :confused013 fekk meg til å tenke på @mammatil2prinsesser&3prinser , så om eg e gravid denne runden ska eg jaggu notera ned magestyr 4dpo:hilarious:

Murre godt i magen! Gjort av og på siden EL, veldig uvanlig. Har knapt murring under TR liksom. Men i graviditeten har det murra fra start til slutt:smiley-angelic001

Tempen leverte og, så eg er 99% sikker på at eg er 4dpo.
Vis vedlegget 403277

Dersom tempen synke i måro, kanskje det då er ein festedip, hadde det sist eg var gravid iallefall. Spennande å følge med på ❤️
Altså, 4dpo idag og magen gone cracy! Om det gir meg forhåpninger? Ohyes!❤️ FFt/tempen har vært litt tullite denna runden, sikkert pga at eg mista forrige runde, men er ganske sikker på at eg er 4dpo altså. Skal begynne å notere ned symptomer. Aldri brydd meg med det, men begge dei siste to gangene eg har blitt gravid har eg hatt tydelige symptomer, så gøy å se tilbake på :joyful:

Symptomer 4dpo:
Luft i magen og dårlig i magen.
Screenshot_20230524_105527_FF App.jpg
 
Note to self: idag har eg kjent på murringer i korsryggen, vært ein veldig travel dag, men likevell vært veldig tydelig! Såg sist at FF gav dropp på 5dpo, og det har skjedd kvar gong eg har vært gravid:cool: så må berre forutsei at komme det ein dropp i måro komme eg til å bli overbevist om at eg e gravid:laughing021:smiley-ashamed005
Screenshot_20230525_233752_FF App.jpg
 
Note to self: idag har eg kjent på murringer i korsryggen, vært ein veldig travel dag, men likevell vært veldig tydelig! Såg sist at FF gav dropp på 5dpo, og det har skjedd kvar gong eg har vært gravid:cool: så må berre forutsei at komme det ein dropp i måro komme eg til å bli overbevist om at eg e gravid:laughing021:smiley-ashamed005
Vis vedlegget 406241
Så spennende!❤️
Er selv 5 dpo i dag.
 
Innom å heier og håper masse for deg :smiley-angelic001❤️✨
 
Så spennende!❤️
Er selv 5 dpo i dag.
Ja dpo dagane e så deilige, berre mykje håp og forventning og ikkje noko mas og jag. Eg e dogg veldig usikker på når eg ska testa. Hadde ingen plan om å teste før rundt IKM, men så skal eg starte på blodfortynnende ved positiv test, så då bør eg igrunn starte litt tidlig. Men trur ikkje eg orke før 9-10dpo. Når tenke du å starta å testa? :happy:
 
8dpo❣️ (7 ifølge FF, uenige der)
Grafen e faktisk heilt lik som når eg var gravid med Romeo! Men utenom det så er det ikkje mykje symptomer i sving. Føle det e litt murring, men ikkje lika mykje som forrige runde. Eg e jo super var på hCG, så rekne med at eg merke symptomer kjapt egentlig. Bestemt meg for å testa i måro, så eg kan setta blodfortynnende på første tydelige test. Sitte langt inne :sorry: men skal stå i det!
Screenshot_20230528_104714_FF App.jpg
 
8dpo❣️ (7 ifølge FF, uenige der)
Grafen e faktisk heilt lik som når eg var gravid med Romeo! Men utenom det så er det ikkje mykje symptomer i sving. Føle det e litt murring, men ikkje lika mykje som forrige runde. Eg e jo super var på hCG, så rekne med at eg merke symptomer kjapt egentlig. Bestemt meg for å testa i måro, så eg kan setta blodfortynnende på første tydelige test. Sitte langt inne :sorry: men skal stå i det!
Vis vedlegget 406420

Håper veldig for deg ❤️
 
Idag har det murra godt i både mage og korsrygg, og så har eg fått slike snev av ekstrem luktesansen, som gjer at eg får skikkelig opp håpet her ❤ har aldri blitt gravid på første PP etter SA/MA, så det hadde vært SÅ fint å få oppleve det også:smiley-angelic001
Glømte forresten å nevna at progesteron prøven viste 29. Forstått det slik (etter mykje googling) at er den over 15 har du hatt EL. Og alt mellom 15-75 er normalt. Veit likevell ikkje om då 29 er lite på 4-5dpo:confused005 om eg starte å spotta på Tirsdag eller Onsdag ber eg om endo ein progesteron prøve, for har også lest meg fram til at den bør forbli høg for å holde på ein graviditet..? Usikker om ein då må være gravid :hilarious: kanskje, om eg blir gravid, så ligger papirene enda tilgjengelig at eg får tatt både hCG og progesteron på drop in:cool:
Time will tell.

Eg har absolutt ikkje lyst å testa i måro. Mulig eg berre utsette:hilarious: eg hate negative testar, og har begynt å hata skyggestrekar og, så fint lite lyst å måtte tyde og styre liksom. Iallefall om det vise seg at FF har rett og eg berre er 8dpo i måro..
Nei, får nok kjenne på symptomer ein dag til, mykje kjekkare det :smiley-ashamed005
 
Idag har det murra godt i både mage og korsrygg, og så har eg fått slike snev av ekstrem luktesansen, som gjer at eg får skikkelig opp håpet her ❤ har aldri blitt gravid på første PP etter SA/MA, så det hadde vært SÅ fint å få oppleve det også:smiley-angelic001
Glømte forresten å nevna at progesteron prøven viste 29. Forstått det slik (etter mykje googling) at er den over 15 har du hatt EL. Og alt mellom 15-75 er normalt. Veit likevell ikkje om då 29 er lite på 4-5dpo:confused005 om eg starte å spotta på Tirsdag eller Onsdag ber eg om endo ein progesteron prøve, for har også lest meg fram til at den bør forbli høg for å holde på ein graviditet..? Usikker om ein då må være gravid :hilarious: kanskje, om eg blir gravid, så ligger papirene enda tilgjengelig at eg får tatt både hCG og progesteron på drop in:cool:
Time will tell.

Eg har absolutt ikkje lyst å testa i måro. Mulig eg berre utsette:hilarious: eg hate negative testar, og har begynt å hata skyggestrekar og, så fint lite lyst å måtte tyde og styre liksom. Iallefall om det vise seg at FF har rett og eg berre er 8dpo i måro..
Nei, får nok kjenne på symptomer ein dag til, mykje kjekkare det :smiley-ashamed005

Kjenner meg igjen i det.. angrer dypt og inderlig på at jeg begynte 8-9 dpo nå :dead:
Har vært nervepirrende deluxe!
 
9dpo og testdag i måro?
Har igrunn ikkje tenkt på testing idag, kjenne eg har ikkje lyst å testa i måro heller, men så vil eg jo gi baby ein god sjans og om det virkelig står på blodet liksom. Kanskje eg berre sette ei sprøyta istedefor å testa :hilarious: kan vell ikkje gjer noko skade, så sleppe eg tyda test :hilarious: .... nei, det blir vell for domt å få heftig mensen berre av toskaskap. Får bita i det sura eple og tyda test! På andre urin. Definitivt. Wish me luck:hilarious:

Btw, har murring av og på (har eg aldri i dpo land egentlig) og innimellom komme det ein heftig luktesans, men alt e så diffused at eg liksom ikkje heilt kan sei bastant at det er graviditetstegn. Men sist så kom det mesta 11-12dpo, då hadde eg ikkje vært i tvil hadde eg ikkje allerede testa. Så kanskje det berre er defused hos meg før hCG får stiga. Gøy å følge med på kroppen, og kjenne eg blir ikkje skuffa om eg ikkje e gravid. Har liksom ingen tidsønsker nå, ingen hast, ingenting. Neste baby kan berre komma når tida er der liksom ❤️ blir perfekt uansett❤️
 
Nå har eg akkurat lagt meg ned i senga og ligger og planlegger oppi hodet mitt ka eg skal gjer med dei 85 frukttrærne eg spontant kjøpte i dag :hilarious: anyway, plutselig stikker det heilt sjukt oppi skjeden/livmortapp ish! Altså what, det har eg aldri opplevd utenom graviditet og det er noko av det VÆRSTE eg veit med graviditet. Det er jo som om nåken stikke ein strikkepinne opp i dåso og poker rundt der oppi! SÅ unødvendig vond smerte du absolutt ikkje kan gjer noko med :banghead::hilarious: altså, ein skjønner jo ikkje koffer det skjer når ein er gravid, men skal ein plutselig oppleve det utenom graviditet og nå så e det iallefall heilt uforståelig! :confused005
 
Nå har eg akkurat lagt meg ned i senga og ligger og planlegger oppi hodet mitt ka eg skal gjer med dei 85 frukttrærne eg spontant kjøpte i dag :hilarious: anyway, plutselig stikker det heilt sjukt oppi skjeden/livmortapp ish! Altså what, det har eg aldri opplevd utenom graviditet og det er noko av det VÆRSTE eg veit med graviditet. Det er jo som om nåken stikke ein strikkepinne opp i dåso og poker rundt der oppi! SÅ unødvendig vond smerte du absolutt ikkje kan gjer noko med :banghead::hilarious: altså, ein skjønner jo ikkje koffer det skjer når ein er gravid, men skal ein plutselig oppleve det utenom graviditet og nå så e det iallefall heilt uforståelig! :confused005
85 frukttrær, bruker dere dem til å lage cider eller noe annet gøy? :woot:
 
Håper det er symptomer på graviditet :Heartred
 
Håper du er preggy, kjære du :smiley-angelic001 ❤️
 
Back
Topp