Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Eg husker eg søkte mykje opp make sure og stigning når eg blei gravid med julekula og det var ein del som opplevde dei som treige rundt tida opp til ikm. Og dei første hcg målingane dine var jo veldig bra, så det tyder jo på at det blir ei ny julekule på deg :joyful::Heartred
Eg følger vertfall spent med:smiley-angelic003
Takk for at du dele :) Ja søkte opp eg også og fant ein del som la ut dårlige stigninger på dei. Domt eg gjekk tom for babyplan, men på dei to eg tok var det mykje meir stigning enn makesure.. men, får jo svaret på hCG prøve uansett ❤️
 
Krysser fingrene for deg :love2 Syns det ser ut som fin stigning på testene dine, men skjønner følelsen av å ville ha de sterkere:angelic:
 
15dpo, 4+1.
Ser dessverre ikkje lovande ut detta. Hadde håpa på ein godt tydelig sterkere strek, men nope. Testa på morgenurin kl 5, og så 3.urin kl 11 uten å drikka nåke særlig imellom. Tydelig sterkere som alle andre har poengtert her inne i det siste :happy:
Men,likevell alt for svake syns eg, så merke eg har sona litt ut av termingruppene og går litt inn i meg sjølv. Hatt mange runder ja, og merke at eg e meir gira og håpefull pga babyverden forumet då, vil liksom inn der og der, gå gravid samtidig med den og den osv, og når eg tenke på det e det jo kjempe rart :hilarious: så om det ikkje går denna gongen, så trur eg nesten det blir spikeren i kista for forumstilværelsen. Bruke rett og slett for mykje tid her inne ❤
Skal jo nevnes at eg har fått nokre vennskap her inne, som er etablert på utsida, og dei verdsette eg enormt, og veldig takknemlig for å kunne bli kjent slik ❤ men, plutselig finner denne babyen ut av det og bestemmer seg for å bli, så blir eg og :hilarious:
Men, er likevel slik eg føler det nå :)

Tok hCG blodprøve idag, så då får eg nå ein viss pekepinne på korleis dette går i måro formiddag ❤️

received_585578110010793.jpeg


Alle testene utenom den det står 1.urin på er på enten 2. eller 3.urin til info.
 
Last edited:
15dpo, 4+1.
Ser dessverre ikkje lovande ut detta. Hadde håpa på ein godt tydelig sterkere strek, men nope. Testa på morgenurin kl 5, og så 3.urin kl 11 uten å drikka nåke særlig imellom. Tydelig sterkere som alle andre har poengtert her inne i det siste :happy:
Men,likevell alt for svake syns eg, så merke eg har sona litt ut av termingruppene og går litt inn i meg sjølv. Hatt mange runder ja, og merke at eg e meir gira og håpefull pga babyverden forumet då, vil liksom inn der og der, gå gravid samtidig med den og den osv, og når eg tenke på det e det jo kjempe rart :hilarious: så om det ikkje går denna gongen, så trur eg nesten det blir spikeren i kista for forumstilværelsen. Bruke rett og slett for mykje tid her inne ❤
Skal jo nevnes at eg har fått nokre vennskap her inne, som er etablert på utsida, og dei verdsette eg enormt, og veldig takknemlig for å kunne bli kjent slik ❤ men, plutselig finner denne babyen ut av det og bestemmer seg for å bli, så blir eg og :hilarious:
Men, er likevel slik eg føler det nå :)

Tok hCG blodprøve idag, så då får eg nå ein viss pekepinne på korleis dette går i måro formiddag ❤️Vis vedlegget 404065
er tydelig øking, så hadde ikke mistet motet helt enda :Heartred
 
15dpo, 4+1.
Ser dessverre ikkje lovande ut detta. Hadde håpa på ein godt tydelig sterkere strek, men nope. Testa på morgenurin kl 5, og så 3.urin kl 11 uten å drikka nåke særlig imellom. Tydelig sterkere som alle andre har poengtert her inne i det siste :happy:
Men,likevell alt for svake syns eg, så merke eg har sona litt ut av termingruppene og går litt inn i meg sjølv. Hatt mange runder ja, og merke at eg e meir gira og håpefull pga babyverden forumet då, vil liksom inn der og der, gå gravid samtidig med den og den osv, og når eg tenke på det e det jo kjempe rart :hilarious: så om det ikkje går denna gongen, så trur eg nesten det blir spikeren i kista for forumstilværelsen. Bruke rett og slett for mykje tid her inne ❤
Skal jo nevnes at eg har fått nokre vennskap her inne, som er etablert på utsida, og dei verdsette eg enormt, og veldig takknemlig for å kunne bli kjent slik ❤ men, plutselig finner denne babyen ut av det og bestemmer seg for å bli, så blir eg og :hilarious:
Men, er likevel slik eg føler det nå :)

Tok hCG blodprøve idag, så då får eg nå ein viss pekepinne på korleis dette går i måro formiddag ❤️Vis vedlegget 404065
Ber for denne spira ❤️
 
Glømte å nevne at eg har iallefall nok symptomer om enn ikkje så veldig stigning!
Luktesansen er heeeilt crazy, blir den sterkere nå sa daue eg, det e jo midt i møkkasesongen :hilarious: det murre absolutt konstant i både mage og rygg, og har hatt ligamentslignende stikk. Dette er skikkelig typisk første 2-3 vekene for meg (hatt alle dei 5 svangerskapa som gjekk lenger enn kjemisk). I tillegg har eg av og på vært veldig kvalm idag. Håpe sjølvsagt det er noko heeeilt anna enn svangerskapskvalme, men notere det nå ned likavell, ellers er det borte vekk i denne teflonhjernen :hilarious:

Og takk for håp❤ legge eg 11, 13 og 15 ved siden av ein anna e det tydelig økning, men om det er nok vil hCG prøven vise. Alle testene utenom den det står 1.urin på er på enten 2. eller 3.urin til info.
 
Neeeei, vet du hva?❤️❤️❤️ den spiren skal KLORE seg fast, for du skal være med videre❤️ Testene er sterkere også :love017 :Heartred
 
hCG 15dpo var berre 15, så då er det ein kjemisk. Utrulig leit, men sånn er det ❤ blir forumspause her då, må kobla litt ut :bag:

Håper å logge meg inn om nokre mnd å se at alt går bra med alle som er gravide, ber og tenker på dokk ❤
 
hCG 15dpo var berre 15, så då er det ein kjemisk. Utrulig leit, men sånn er det ❤ blir forumspause her då, må kobla litt ut :bag:

Håper å logge meg inn om nokre mnd å se at alt går bra med alle som er gravide, ber og tenker på dokk ❤
Det var trist å høyra.. :sorry: forstår godt du trenge ein pause.
Håpa å sjå deg igjen her inne snart, helst med positivt test igjen. Ta vare på deg sjølv :Heartred
 
hCG 15dpo var berre 15, så då er det ein kjemisk. Utrulig leit, men sånn er det ❤ blir forumspause her då, må kobla litt ut :bag:

Håper å logge meg inn om nokre mnd å se at alt går bra med alle som er gravide, ber og tenker på dokk ❤
Så utrolig trist:sorry: Veldig forståelig at du tar en pause! Håper du klarer å koble ut og nyte livet med familien og dyrene❤️
 
hCG 15dpo var berre 15, så då er det ein kjemisk. Utrulig leit, men sånn er det ❤ blir forumspause her då, må kobla litt ut :bag:

Håper å logge meg inn om nokre mnd å se at alt går bra med alle som er gravide, ber og tenker på dokk ❤

Neeeei:smiley-angry017 Nå ble jeg SÅ lei meg på dine vegne, kjære ElskerJesus♡ min:sad010 Var så glad for at vi skulle dele denne reisen sammen❤️ Skjønner du er lei deg, og trenger en forumspause❤️ Kommer til å savne deg veldig:smiley-angelic003:Heartred Sender deg mange, varme klemmer❤️
 
så utrolig trist å lese :sorry: sender deg mange gode klemmer herfra :Heartred
 
Back
Topp