Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Ja det kan bli spennande om det blir før eller etter nyttår :joyful:
Er det og noko? Begynner skuleåret i januar då kanskje?

Ser ut for at me droppe prevensjon denne syklusen:gen014 Blir ikkje sånn intensiv aksjelegging som på førstemann, det skjer det som skjer:joyful:
Om ikkje anna så gir det litt spenning i ein lutealfase som ellers kun er prega av PMS "for ingen grunn" :bag:
Såå gøy :happy093. plutselig sitte me der i Januar sammen :cool:

Det er ikkje særlig skuleår på ein måte, det er læreplaner som viser til når ein skal kunne ulike greier, i dei fleste fag er det 2.kl, 4.kl, 7.kl og 10.kl. så innen utgangen av disse klassene slik skulen er lagt opp, må barna kunne det som er lovbefestet at dei skal få kunnskap om :)
Så er det også lov for barn født før 15.April å søke seg opp eit år, slik eg gjorde, men eg gjorde det i barnehagen og begynte då på skule med dei som var 1 år eldre. Med våre som er/blir født før 15.April vil me søke dei inn på videregående eit år før, altså slik at dei begynner på 1 vgs med dei som er eit år eldre :) om det ga meining?:hilarious:
 
hCG 6!
Tok blodprøve i går kl 12:40, og då var hCG kun 6:hilarious: så på disse testene er altså hCG i blodet 6:woot:
20230419_083759.jpg
 
Hehe, ja i påvente av at me begynne prøving så leve eg litt gjennom kjente "fjes" her inne:angelic: korti har du termin no? Kan vel fort bli desemberbaby dette? :joyful:

Her nærmer det seg den 2. Siste el me skal hoppa over. Det var perfekt planlagt med avslutning av eit prosjekt på jobb, samt flytting i hus.
Men no er huset forsinka og streiken har stoppa alt arbeid i prosjektet, så det komme til å gå over sommaren. Frista til å sei skjit og, me køyre på no til mannen:hilarious: Det passa jo aldri uansett :bored:
Så gøy at dere også skal prøve på nr. 2. Husker deg igjen fra prøvingen på første :)
 
Såå gøy :happy093. plutselig sitte me der i Januar sammen :cool:

Det er ikkje særlig skuleår på ein måte, det er læreplaner som viser til når ein skal kunne ulike greier, i dei fleste fag er det 2.kl, 4.kl, 7.kl og 10.kl. så innen utgangen av disse klassene slik skulen er lagt opp, må barna kunne det som er lovbefestet at dei skal få kunnskap om :)
Så er det også lov for barn født før 15.April å søke seg opp eit år, slik eg gjorde, men eg gjorde det i barnehagen og begynte då på skule med dei som var 1 år eldre. Med våre som er/blir født før 15.April vil me søke dei inn på videregående eit år før, altså slik at dei begynner på 1 vgs med dei som er eit år eldre :) om det ga meining?:hilarious:
Det hadde vore koselig :woot:

Det gav meining:joyful: Kjenner ingen som har hatt heimeskule, så kjenner ikkje til opplegget fra før:happy:
 
11dpo, CD 28, PP4, barn nr 4:dummy::dummy1:
Når eg blei gravid før jul, hadde eg ein svak følelse av at det var ei jente som skulle heite Lea Octavia:dummy1: Denne gangen har eg alt fått ein svak følelse på at det er ein gutt som skal heite David:dummy: Men det vil jo tida vise :shy: Verken Lea eller David er navn eg egentlig liker til egne barn, ene og alene fordi eg har liksom tenkt at eg vil ha sjeldne navn på barna mine :hilarious: men det er jo utrulig flotte navn, med solide historiske/bibelske personer i spissen❤️

Fekk det egentlig heilt når tempen var så lav idag, hadde eg ikkje alt testa positivt hadde eg definitivt tenkt at mensen kom i måro. Måtte google FF chart pregnant og se tidligere charts og heile pakka, haha, fort kossen det berre snur og blir kasta øve deg.
Vis vedlegget 403674
Men så kom disse strekane og 1-2 på digital, så då senka freden seg igjen ✨
Vis vedlegget 403675
Kanskje det er både Lea Octavia OG David, inni der? :love017
 
3+5 og IKM :excited001
Så sprøtt å tenke at eg e gravid og ikkje ein gang 4+0:hilarious: føles kjempe surrealistisk! Eg som sutre meg øve at eg ønske å følga ein strek fra usynlig til sterk, og så føle eg eg bomma når strekane e bittelitt meir synlig enn usynlig :hilarious:

E god stigning på dei, og hCG hadde stege til 12 :joyful: så liten oppsummering til framtidige meg og andre spesielt interesserte;

hCG;
10dpo kl 12:40 - 6u/l
11dpo kl 12:40 - 12u/l

Symptomer (som eg aldri har ellers);
4-5dpo - masse luft i magen og illeluktende fjerter.
6-7dpo - endra smakssans, likte plutselig salt chips igjen
6-7dpo - murring, vært konstant siden.
8-9dpo - økt spyttproduksjon/tynt spytt
8-9 dpo - økt luktesans
10dpo - humørsvingninger og ekstrem luktesans
12dpo - overkill luktesans:dead:

Igår sank tempen så masse at eg rakk og kjenna meg bekymra, men idag blei det redemption på tempen for å sei det sånn:cool:
Screenshot_20230421_223941_FF App.jpg

Tom for babyplan tidlig, så tok berre makesure idag, god stigning til tross for at den er svak. Ser tidligere og har den vært svak til IKM.
20230421_073301.jpg
 
3+6, 13dpo.
Merke at nå blei eg litt bekymra. Tidligare har eg testa ganske svakt rundt 12dpo, men 13-14dpo har den blitt kjempe sterk i forhold liksom. Denna e ganske lik, så det va drit idag. Håpte på ein skikkelig stigning eg. Så nå trur eg at eg droppe å testa til Tirsdag, og berre vente på svar fra blodprøve. Eller så teste eg i hytt og gevær gjennom dagen for å se om eg traff dritt-tiss :hilarious: off nei, ikkje lett detta her altså! Skulle vært som før, ein test, gravid, ferdig.:hilarious:
Symptomene e endo på plass då, og sånn mattematisk så trenge ikkje hCG'en vera øve 24 idag om den liksom doble seg kvar dag. Så endo tidlig, så eg møste ikkje heeeeilt håpet her:shy:
20230422_101427.jpg
 
3+6, 13dpo.
Merke at nå blei eg litt bekymra. Tidligare har eg testa ganske svakt rundt 12dpo, men 13-14dpo har den blitt kjempe sterk i forhold liksom. Denna e ganske lik, så det va drit idag. Håpte på ein skikkelig stigning eg. Så nå trur eg at eg droppe å testa til Tirsdag, og berre vente på svar fra blodprøve. Eller så teste eg i hytt og gevær gjennom dagen for å se om eg traff dritt-tiss :hilarious: off nei, ikkje lett detta her altså! Skulle vært som før, ein test, gravid, ferdig.:hilarious:
Symptomene e endo på plass då, og sånn mattematisk så trenge ikkje hCG'en vera øve 24 idag om den liksom doble seg kvar dag. Så endo tidlig, så eg møste ikkje heeeeilt håpet her:shy:
Vis vedlegget 403872
Håper og ber om dette går veien for deg ❤️ Jeg sendte deg jo noen snap gjennom testegalskapen min, sikker på st dette kom til å gå adundas pga dårlig stigning på testene. Prøv å finn roen i dette, slipp kontrollen og bare legg det i Guds hender ❤️
 
Håper og ber om dette går veien for deg ❤️ Jeg sendte deg jo noen snap gjennom testegalskapen min, sikker på st dette kom til å gå adundas pga dårlig stigning på testene. Prøv å finn roen i dette, slipp kontrollen og bare legg det i Guds hender ❤️
Kloke ord min gode venn tenk me bytta roller så kjapt:woot: love it!
Tok ein ny nå, 2,5t etterpå. Den var mykje sterkere, så nå ska eg senka skuldrene litt meir ja :Heartblue
20230422_114543.jpg
 
Korleis går det @ElskerJesus♡? Testa noko meir eller har du tatt pause? :love2
Eg var på overnatting i natt og testa hos dei, var SUPER fornøyd med testen, heilt sikker på at den var mykje sterkere. Men så kom eg heim og la den ved dei andre og den berre virka SÅ svak :hilarious: men den er litt rar, la den jo oppi emballasjen igjen og der låg den heile dagen. Så kjenne eg berre forholde meg lite til den, og venter til i måro med å stresse med det:smiley-ashamed005
Her er testen nokre minutter etter eg tok den i dag måres:
20230423_090921.jpg

Her er den lagt inn i rekke ikveld:
20230423_221206.jpg
 
Eg og syns den ser sterkare ut enn gårsdagens :joyful: og etter tida tells jo ikkje uansett, så hadde ikkje stolt på dei:happy:
 
Eg og syns den ser sterkare ut enn gårsdagens :joyful: og etter tida tells jo ikkje uansett, så hadde ikkje stolt på dei:happy:
Går iallefall ufattelig treigt uansett :hilarious: men skal eg gå ut fra dobling annkvar dag så er kun hCG rundt 40 idag då. Kanskje går det berre treigt fordi det vipper rett rundt 25u/l? I måro skal den være 50 og Onsdag 100, så tenker eg skal heller tenke OHNO på Onsdag om den er like svak. Eller om hCG prøven i måro er crap sjølvsagt, det får eg jo veta Tirsdag.

Kjenner at det går fint uansett heldigvis❤️
 
Går iallefall ufattelig treigt uansett :hilarious: men skal eg gå ut fra dobling annkvar dag så er kun hCG rundt 40 idag då. Kanskje går det berre treigt fordi det vipper rett rundt 25u/l? I måro skal den være 50 og Onsdag 100, så tenker eg skal heller tenke OHNO på Onsdag om den er like svak. Eller om hCG prøven i måro er crap sjølvsagt, det får eg jo veta Tirsdag.

Kjenner at det går fint uansett heldigvis❤️
Eg husker eg søkte mykje opp make sure og stigning når eg blei gravid med julekula og det var ein del som opplevde dei som treige rundt tida opp til ikm. Og dei første hcg målingane dine var jo veldig bra, så det tyder jo på at det blir ei ny julekule på deg :joyful::Heartred
Eg følger vertfall spent med:smiley-angelic003
 
Back
Topp