Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

6dpo, definitivt! :dummy1: :dummy:
Testa tempen idag siden eg kunne sove lenge, var 36,77 kl 06, og 36,89 litt før kl 10. Det betyr at tempen var nok mykje høgare enn 36,16 forrige Mandag, og dermed er eg definitivt 6dpo som eg sjølv kjenner på ❤️
Og se, dippen eg håpte på kom!:woot: dogg ganske liten, men likavell sååå spennande! Merke forhåpningane steig litt nå ja :cool:
Er i Oslo med jentene på besøk hos min bror og svigerinne og skal være skikkelig turister idag :D
Vis vedlegget 403369
Eg ska iallefall venta til 9dpo med å testa, helst 11dpo. 12dpo er TR her, så går liksom litt kjapt. Lyst å testa før det, berre for testinga sin del. Så kanskje 10dpo blir den beste testdagen denne runden? :cool:
Dette er såå spennende! :D Håper testene kommer frem i posten før testedagen, så du får brukt testene med babystøv :smiley-angelic001
 
8dpo ❤️

Travle dagar! Oslo i helga, ein liten tur til Stavanger idag og myyykje som skjer innimellom:scared007
Har gått på ein testesmell og to faktisk:hilarious: haha, hadde eg ikkje forventa, men kjent på så masse murring at eg blei litt gira på tidlig testing igjen :smiley-ashamed005 så tok det heilt øve og bang, blenda test :hilarious: i går sådann, 7dpo, morgen. Og e eg gravid blei nå babyen unnfanga på natto, så e jo egentlig ikkje 7dpo før etter midnatt den dagen eg er 7dpo:cool: så viste jo det var idiotisk tidlig. Men eg brydde meg såpass lite at eg tok liksågreit ein test til idag. Men eg hadde SÅ dårlig tid, skulle kjøre skuleunger, så eg duppa testen, stappa den inn igjen i pakningen og inn i lommo med den. Kikka såvidt på den i taxien (jada, i fart og greier:bag:) og såg blenda ut. Men så, når eg kom heim var den vekke, så enten ligge den på skuleplassen eller på spar. Trur ikkje eg tør å etterlysa den :laughing021
Får nå berre stålsetta meg på test i måro isteden! Har fått makesure i posten av gode @Lykke_lille93, så nå ska me avsløra eventuelle skygger :cool:

Siden eg tenke den var negativ idag, så friste det å venta til Torsdag og se an tempen, synke alltid 11dpo. Men, nå e eg jo igang så :hilarious:

Hvordan går det med deg?❤️

Takk som spør❤️ kossen går det med deg? Har du plan på første testdag?:woot:
 
8dpo ❤️

Travle dagar! Oslo i helga, ein liten tur til Stavanger idag og myyykje som skjer innimellom:scared007
Har gått på ein testesmell og to faktisk:hilarious: haha, hadde eg ikkje forventa, men kjent på så masse murring at eg blei litt gira på tidlig testing igjen :smiley-ashamed005 så tok det heilt øve og bang, blenda test :hilarious: i går sådann, 7dpo, morgen. Og e eg gravid blei nå babyen unnfanga på natto, så e jo egentlig ikkje 7dpo før etter midnatt den dagen eg er 7dpo:cool: så viste jo det var idiotisk tidlig. Men eg brydde meg såpass lite at eg tok liksågreit ein test til idag. Men eg hadde SÅ dårlig tid, skulle kjøre skuleunger, så eg duppa testen, stappa den inn igjen i pakningen og inn i lommo med den. Kikka såvidt på den i taxien (jada, i fart og greier:bag:) og såg blenda ut. Men så, når eg kom heim var den vekke, så enten ligge den på skuleplassen eller på spar. Trur ikkje eg tør å etterlysa den :laughing021
Får nå berre stålsetta meg på test i måro isteden! Har fått makesure i posten av gode @Lykke_lille93, så nå ska me avsløra eventuelle skygger :cool:

Siden eg tenke den var negativ idag, så friste det å venta til Torsdag og se an tempen, synke alltid 11dpo. Men, nå e eg jo igang så :hilarious:



Takk som spør❤️ kossen går det med deg? Har du plan på første testdag?:woot:

Deilig med travle dager da, så går tiden fort! Eller hvertfall litt fortere :angelic:
Spent på testen din imorgen! (hvis du vil dele da).


Her går det også fint! Er bare 4 dpo så føles ut som et helt liv til jeg kan teste… Tenker å begynne søndag kveld (9 dpo). Skal på tidligvakt på søndag og da gidder jeg ikke å begynne å styre med testing før jeg må dra.
 
10 dpo:dummy1::dummy:

I går tenkte eg eg skulle laga ein ny post, og skriva at eg følte eg fekk så mange symptomer som @mammatil2prinsesser&3prinser fekk, som f.eks økt/tynn spyttproduksjon. Ting eg aldri har tenkt øve før, og nå berre kom det liksom, men så tenkte eg på den testen eg møsta, som såg blenda ut i fart, at det e nok berre innbilling og det blir jo for dumt :hilarious: eg så testa i går for eg følte meg gravid og håpte eg catcha ein svaaak strek som eg ønska, åsså gjorde eg nok det og den ligge lost ein plass:hilarious:

Idag, på vårt lille do hadde lyset gått, så med lys fra eit lite vindu testa eg, did my business og satt og såg på at kontrollstrekane blei sterke og fine, og såg ingen teststrek og skjønte at løpet va kjørt. Rakk å bli skuffa, rista det av meg og tenka at det skjer når det skjer, nå ska eg berre konsa meg om gården, våren og familien ❤ kom så inn på soverommet og la testane i ein solfylt vinduskarm og holdt på å detta i bakken :laughing021 altså seriøst, det e så rart kossen ting snur på eit øyeblikk!:woot::woot:
20230419_083759.jpg


Symptomer:
•Masse murring i magen.
•Økt spyttproduksjon/tynt ish.
•Luft i magen fra 4dpo, sånn type crazy! helst på ettermiddagane.

10dpo blei definitivt den beste testdagen

:cool:
 
10 dpo:dummy1::dummy:

I går tenkte eg eg skulle laga ein ny post, og skriva at eg følte eg fekk så mange symptomer som @mammatil2prinsesser&3prinser fekk, som f.eks økt/tynn spyttproduksjon. Ting eg aldri har tenkt øve før, og nå berre kom det liksom, men så tenkte eg på den testen eg møsta, som såg blenda ut i fart, at det e nok berre innbilling og det blir jo for dumt :hilarious: eg så testa i går for eg følte meg gravid og håpte eg catcha ein svaaak strek som eg ønska, åsså gjorde eg nok det og den ligge lost ein plass:hilarious:

Idag, på vårt lille do hadde lyset gått, så med lys fra eit lite vindu testa eg, did my business og satt og såg på at kontrollstrekane blei sterke og fine, og såg ingen teststrek og skjønte at løpet va kjørt. Rakk å bli skuffa, rista det av meg og tenka at det skjer når det skjer, nå ska eg berre konsa meg om gården, våren og familien ❤ kom så inn på soverommet og la testane i ein solfylt vinduskarm og holdt på å detta i bakken :laughing021 altså seriøst, det e så rart kossen ting snur på eit øyeblikk!:woot::woot:
Vis vedlegget 403613

Symptomer:
•Masse murring i magen.
•Økt spyttproduksjon/tynt ish.
•Luft i magen fra 4dpo, sånn type crazy! helst på ettermiddagane.

10dpo blei definitivt den beste testdagen

:cool:

HALLOOO, åååå gratulerer!!!!!! :sad010:woot:❤️
 
10 dpo:dummy1::dummy:

I går tenkte eg eg skulle laga ein ny post, og skriva at eg følte eg fekk så mange symptomer som @mammatil2prinsesser&3prinser fekk, som f.eks økt/tynn spyttproduksjon. Ting eg aldri har tenkt øve før, og nå berre kom det liksom, men så tenkte eg på den testen eg møsta, som såg blenda ut i fart, at det e nok berre innbilling og det blir jo for dumt :hilarious: eg så testa i går for eg følte meg gravid og håpte eg catcha ein svaaak strek som eg ønska, åsså gjorde eg nok det og den ligge lost ein plass:hilarious:

Idag, på vårt lille do hadde lyset gått, så med lys fra eit lite vindu testa eg, did my business og satt og såg på at kontrollstrekane blei sterke og fine, og såg ingen teststrek og skjønte at løpet va kjørt. Rakk å bli skuffa, rista det av meg og tenka at det skjer når det skjer, nå ska eg berre konsa meg om gården, våren og familien ❤ kom så inn på soverommet og la testane i ein solfylt vinduskarm og holdt på å detta i bakken :laughing021 altså seriøst, det e så rart kossen ting snur på eit øyeblikk!:woot::woot:
Vis vedlegget 403613

Symptomer:
•Masse murring i magen.
•Økt spyttproduksjon/tynt ish.
•Luft i magen fra 4dpo, sånn type crazy! helst på ettermiddagane.

10dpo blei definitivt den beste testdagen

:cool:
Åååå du er gravid!!:excited001:excited001
Gratulerer så masse fine deg:joyful::Heartred:Heartred
 
Æææ, det her gjorde dagen min :excited001
Så gøy! Gratulera så mykje :woot::Heartred
Så kjekt at du følger med :love017 tusen takk, veldig veldig gøy! Mannen kom akkuratt inn i rommet når eg sto der og såg litt lamslått ut, og eg sa han måtte sjå i vinduskarmen, han berre: eh ja, ingenting her? Eg berre joooo, e jo strek! Å han berre nei det der gidde eg ikkje styra med igjen :hilarious: han tenkte på forrige runde med skyggane som eg stressa sånn med, men etter litt studering var han enig i at dette var sterkare strekar ja :cool:
 
10 dpo:dummy1::dummy:

I går tenkte eg eg skulle laga ein ny post, og skriva at eg følte eg fekk så mange symptomer som @mammatil2prinsesser&3prinser fekk, som f.eks økt/tynn spyttproduksjon. Ting eg aldri har tenkt øve før, og nå berre kom det liksom, men så tenkte eg på den testen eg møsta, som såg blenda ut i fart, at det e nok berre innbilling og det blir jo for dumt :hilarious: eg så testa i går for eg følte meg gravid og håpte eg catcha ein svaaak strek som eg ønska, åsså gjorde eg nok det og den ligge lost ein plass:hilarious:

Idag, på vårt lille do hadde lyset gått, så med lys fra eit lite vindu testa eg, did my business og satt og såg på at kontrollstrekane blei sterke og fine, og såg ingen teststrek og skjønte at løpet va kjørt. Rakk å bli skuffa, rista det av meg og tenka at det skjer når det skjer, nå ska eg berre konsa meg om gården, våren og familien ❤ kom så inn på soverommet og la testane i ein solfylt vinduskarm og holdt på å detta i bakken :laughing021 altså seriøst, det e så rart kossen ting snur på eit øyeblikk!:woot::woot:
Vis vedlegget 403613

Symptomer:
•Masse murring i magen.
•Økt spyttproduksjon/tynt ish.
•Luft i magen fra 4dpo, sånn type crazy! helst på ettermiddagane.

10dpo blei definitivt den beste testdagen

:cool:
Wæææææ! Gratulerer sååå mye!! ❤️
 
Ååhhhh, gravid sååå mye ❤️❤️❤️
 
Åååh, dette var bare det beste å logge inn til.. eveeeer :excited001 :Heartred :smiley-angelic003 :smiley-bounce015 :nailbiting: :sad010:cool05 Gratulerer så mye med spiren og få rompa di inn i desembergruppa❤️:greet008
 
Back
Topp