Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Åååh, dette var bare det beste å logge inn til.. eveeeer :excited001 :Heartred :smiley-angelic003 :smiley-bounce015 :nailbiting: :sad010:cool05 Gratulerer så mye med spiren og få rompa di inn i desembergruppa❤️:greet008
Tusen takk :love017 rompa mi er allerede godt planta :laughing021 gleder meg til å henge der inne med dokk! Så må du se til å bli bedre i formen fort så du kan væra sosial med oss:smiley-angelic001

Tusen takk :love017 rompa mi er allerede godt planta :laughing021 gleder meg til å henge der inne med dokk! Så må du se til å bli bedre i formen fort så du kan væra sosial med oss:smiley-angelic001

Så det i sta at du hadde skrevet deg opp på terminlisten :cool05 Detta er jo hereelt sjuuukt:excited001Tank at du er preggy a, snupp❤️❤️❤️❤️ Jaaa, jeg vil så gjerne bli bedre frisk og fin i formen, kjipt å ligge utslått av kvalmen..

Så det i sta at du hadde skrevet deg opp på terminlisten :cool05 Detta er jo hereelt sjuuukt:excited001Tank at du er preggy a, snupp❤️❤️❤️❤️ Jaaa, jeg vil så gjerne bli bedre frisk og fin i formen, kjipt å ligge utslått av kvalmen..
Ja det va litt uvirkelig, sjølv om symptomene tyda på det trur eg nok eg distanserte meg pga fallhøyden :hilarious: så blei gledelig overraska! Nå e det jammenmeg mange babyer me har laga med å kun ha sex ein gang :laughing021 så alle som stresse med masse aksjer/om det er nok aksjer, det gjelde berre å ha sex på rett tid, då holde det plenty med ein runde :cool:

Så kjekt at du følger med :love017 tusen takk, veldig veldig gøy! Mannen kom akkuratt inn i rommet når eg sto der og såg litt lamslått ut, og eg sa han måtte sjå i vinduskarmen, han berre: eh ja, ingenting her? Eg berre joooo, e jo strek! Å han berre nei det der gidde eg ikkje styra med igjen :hilarious: han tenkte på forrige runde med skyggane som eg stressa sånn med, men etter litt studering var han enig i at dette var sterkare strekar ja :cool:
Hehe, ja i påvente av at me begynne prøving så leve eg litt gjennom kjente "fjes" her inne:angelic: korti har du termin no? Kan vel fort bli desemberbaby dette? :joyful:

Her nærmer det seg den 2. Siste el me skal hoppa over. Det var perfekt planlagt med avslutning av eit prosjekt på jobb, samt flytting i hus.
Men no er huset forsinka og streiken har stoppa alt arbeid i prosjektet, så det komme til å gå over sommaren. Frista til å sei skjit og, me køyre på no til mannen:hilarious: Det passa jo aldri uansett :bored:

Hehe, ja i påvente av at me begynne prøving så leve eg litt gjennom kjente "fjes" her inne:angelic: korti har du termin no? Kan vel fort bli desemberbaby dette? :joyful:

Her nærmer det seg den 2. Siste el me skal hoppa over. Det var perfekt planlagt med avslutning av eit prosjekt på jobb, samt flytting i hus.
Men no er huset forsinka og streiken har stoppa alt arbeid i prosjektet, så det komme til å gå over sommaren. Frista til å sei skjit og, me køyre på no til mannen:hilarious: Det passa jo aldri uansett :bored:
Kjekt å holda seg litt oppdatert :love017 termin blir 3.Januar, kan nok fort bikka alle retninger, ingen fasit i min kropp :hilarious: men mtp heimaskule håpe eg i tilfelle på Januar, så trenge kidden berre gå 9år på grunnskule :happy:

Ja blir fort at uforutsette ting stoppe ting lengre og det aldri passe liksom, så berre å hiva seg igong:cool: så hoppe du rett inn i Januar :woot:

Gratulerer så masse! :Heartred

10 dpo:dummy1::dummy:

I går tenkte eg eg skulle laga ein ny post, og skriva at eg følte eg fekk så mange symptomer som @mammatil2prinsesser&3prinser fekk, som f.eks økt/tynn spyttproduksjon. Ting eg aldri har tenkt øve før, og nå berre kom det liksom, men så tenkte eg på den testen eg møsta, som såg blenda ut i fart, at det e nok berre innbilling og det blir jo for dumt :hilarious: eg så testa i går for eg følte meg gravid og håpte eg catcha ein svaaak strek som eg ønska, åsså gjorde eg nok det og den ligge lost ein plass:hilarious:

Idag, på vårt lille do hadde lyset gått, så med lys fra eit lite vindu testa eg, did my business og satt og såg på at kontrollstrekane blei sterke og fine, og såg ingen teststrek og skjønte at løpet va kjørt. Rakk å bli skuffa, rista det av meg og tenka at det skjer når det skjer, nå ska eg berre konsa meg om gården, våren og familien ❤ kom så inn på soverommet og la testane i ein solfylt vinduskarm og holdt på å detta i bakken :laughing021 altså seriøst, det e så rart kossen ting snur på eit øyeblikk!:woot::woot:
Vis vedlegget 403613

Symptomer:
•Masse murring i magen.
•Økt spyttproduksjon/tynt ish.
•Luft i magen fra 4dpo, sånn type crazy! helst på ettermiddagane.

10dpo blei definitivt den beste testdagen

:cool:
Gratulerer! ❤️

Så morro og oppløftende å lese gjennom på boken din her inne :love7 gratulerer SÅ med!! Kjente jeg ble glad på dine vegne av å lese meg opp mot den positive testen i dag!:Heartbigred
NYT!

10 dpo:dummy1::dummy:

I går tenkte eg eg skulle laga ein ny post, og skriva at eg følte eg fekk så mange symptomer som @mammatil2prinsesser&3prinser fekk, som f.eks økt/tynn spyttproduksjon. Ting eg aldri har tenkt øve før, og nå berre kom det liksom, men så tenkte eg på den testen eg møsta, som såg blenda ut i fart, at det e nok berre innbilling og det blir jo for dumt :hilarious: eg så testa i går for eg følte meg gravid og håpte eg catcha ein svaaak strek som eg ønska, åsså gjorde eg nok det og den ligge lost ein plass:hilarious:

Idag, på vårt lille do hadde lyset gått, så med lys fra eit lite vindu testa eg, did my business og satt og såg på at kontrollstrekane blei sterke og fine, og såg ingen teststrek og skjønte at løpet va kjørt. Rakk å bli skuffa, rista det av meg og tenka at det skjer når det skjer, nå ska eg berre konsa meg om gården, våren og familien ❤ kom så inn på soverommet og la testane i ein solfylt vinduskarm og holdt på å detta i bakken :laughing021 altså seriøst, det e så rart kossen ting snur på eit øyeblikk!:woot::woot:
Vis vedlegget 403613

Symptomer:
•Masse murring i magen.
•Økt spyttproduksjon/tynt ish.
•Luft i magen fra 4dpo, sånn type crazy! helst på ettermiddagane.

10dpo blei definitivt den beste testdagen

:cool:
Ååh! Gratulerer så masse! :Heartred :smiley-bounce016

Gratulerer så masse! :Heartred
Så morro og oppløftende å lese gjennom på boken din her inne :love7 gratulerer SÅ med!! Kjente jeg ble glad på dine vegne av å lese meg opp mot den positive testen i dag!:Heartbigred
NYT!
Så moro! Gratulerer så mye!❤️
Har fulgt med deg litt fra sidelinja her;)
Ååh! Gratulerer så masse! :Heartred :smiley-bounce016

Tusen hjertelig takk alle :love017 så hyggelig at så mange følger med, støtter, heier og gleder seg sammen med meg, setter SÅ stor pris på det ❤️

11dpo, CD 28, PP4, barn nr 4:dummy::dummy1:
Når eg blei gravid før jul, hadde eg ein svak følelse av at det var ei jente som skulle heite Lea Octavia:dummy1: Denne gangen har eg alt fått ein svak følelse på at det er ein gutt som skal heite David:dummy: Men det vil jo tida vise :shy: Verken Lea eller David er navn eg egentlig liker til egne barn, ene og alene fordi eg har liksom tenkt at eg vil ha sjeldne navn på barna mine :hilarious: men det er jo utrulig flotte navn, med solide historiske/bibelske personer i spissen❤️

Fekk det egentlig heilt når tempen var så lav idag, hadde eg ikkje alt testa positivt hadde eg definitivt tenkt at mensen kom i måro. Måtte google FF chart pregnant og se tidligere charts og heile pakka, haha, fort kossen det berre snur og blir kasta øve deg.
Screenshot_20230420_092332_FF App.jpg

Men så kom disse strekane og 1-2 på digital, så då senka freden seg igjen ✨
20230420_073352.jpg

Kjekt å holda seg litt oppdatert :love017 termin blir 3.Januar, kan nok fort bikka alle retninger, ingen fasit i min kropp :hilarious: men mtp heimaskule håpe eg i tilfelle på Januar, så trenge kidden berre gå 9år på grunnskule :happy:

Ja blir fort at uforutsette ting stoppe ting lengre og det aldri passe liksom, så berre å hiva seg igong:cool: så hoppe du rett inn i Januar :woot:
Ja det kan bli spennande om det blir før eller etter nyttår :joyful:
Er det og noko? Begynner skuleåret i januar då kanskje?

Ser ut for at me droppe prevensjon denne syklusen:gen014 Blir ikkje sånn intensiv aksjelegging som på førstemann, det skjer det som skjer:joyful:
Om ikkje anna så gir det litt spenning i ein lutealfase som ellers kun er prega av PMS "for ingen grunn" :bag:

Back
Topp