Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Sender en goood klem! Så leit det endte sånn :sorry:

Blir veldig trist på prøveforumet uten deg og dine fine tanker og ord. Håper på å se deg igjen her inne! Og håper en ny liten spire sitter fort igjen❤️
 
Tusen takk for gode ord alle sammen, eg blir neimen ikkje lett rørt, men dette røre virkelig ved hjerta mitt å se så mykje omtanke, støtte og kjærlighet ❤ heldige meg som får ta del i det ❤️

Eg e og heldig som har verdens beste legekontor, men ansatte som har SÅ omsorg for meg og virkelig går den ekstra milo! Dei seie at om det at dei gir meg litt ekstra privilegier og visa meg litt ekstra omsorg kan gi meg berre litt meir ro oppi alt, så e det så vell verdt det. Og akkurat det, det at eg kan berre komma inn der og bli møtt med alt EG føle at eg trenge, og å få svar på minuttet nærmast om det er noko, det har betydd så ufattelig mykje for meg. Mitt kjærlighetsspråk er tjenester, det at nokon gjer noko konkret for meg. Så når dei gjer detta blir eg så fylt av kjærlighet å eg kjenne at eg e verdens heldigaste så får bu i ei så fantastisk bygd ❤️

Eg har ein heilt enorm ro og fred oppi detta. Sjølvsagt er det vondt og uforståelig som alle andre ganger. Men det stjeler ikkje gleden min, eg forstår det ikkje, men eg velger heller ikkje å dvele ved det. Eg har SÅ mykje i livet å være takknemlig for, verdens snillaste mann, to døtre som er verdens mest omsorgsfulle små mennesker som har ein unik måte å gleda og løfta opp andre på, og ein liten minimann på 1,5år som smile og ler dagen lang og er raus med kos og kyss og laaaange klemmar ❤️ og så bur eg på verdens beste plass, med dei kulaste dyro, og det besta av alt er at eg har Jesus som min beste venn! Han svikte meg aldri, han støtte meg alltid, han er rein kjærlighet, veien, sannheten og livet. Uten Han hadde alt følt meiningslaust, uten Han hadde eg ikkje hatt noko av dette. Det å forstå kven Jesus er, og ka Han har gjort for oss, er utvilsomt den største gaven eit menneske kan få.

Idag starta SA'en, 18dpo, 4+4. Nok ein baby i himmelen! Lure på om det er ein David? Iallefall veit eg at hans ånd snart tar bolig i ein ny kropp, og han får møte lille venn, Neriah, Håp og Lea. Han får aldri oppleve sorg, smerte, mobbing, knust hjerta og død. Han tok ekspress billetten og skippa rett forbi denne falne verdenen og begynner sitt liv i Guds lys, som er rein kjærlighet og blotta for mørke. Det gir meg enorm trøst, håp og glede❤️ uten den biten, den vissheten om ka som er etter døden, ikkje eit håp, eller eit kanskje, men full visshet og overbevisning, ja uten det ville alt det eg har gått gjennom slukt meg levande.

Om eg berre hadde fått disse 3 barna eg har, så hadde det likevell vært komplett. Og eg hadde vært lykkelig❤️

Tenker nok eg henger med her inne innimellom, oppdaterer meg på alle fine folk og deiras ferd til familieforøkelse:joyful: men det blir ikkje noko aktiv prøving. Fra nå av blir det ingen testing etter EL, eller temping, ingen planlegging eller ønsker. Fra nå av blir det kun å legge alt på Gud, det som skjer det skjer og det som ikkje skjer det skjer ikkje. Kanskje blir det 10 unger til og gravid som 50åring, eller kanskje blir det berre disse 3 eg har ❤️

Eg har rundt 20 EL tester liggande, det er slike smale billige, men dei har funka heilt supert for meg iallefall. Om du vil ha dei kan eg sende dei til deg gratis:anyone
 
Tusen takk for gode ord alle sammen, eg blir neimen ikkje lett rørt, men dette røre virkelig ved hjerta mitt å se så mykje omtanke, støtte og kjærlighet ❤ heldige meg som får ta del i det ❤️

Eg e og heldig som har verdens beste legekontor, men ansatte som har SÅ omsorg for meg og virkelig går den ekstra milo! Dei seie at om det at dei gir meg litt ekstra privilegier og visa meg litt ekstra omsorg kan gi meg berre litt meir ro oppi alt, så e det så vell verdt det. Og akkurat det, det at eg kan berre komma inn der og bli møtt med alt EG føle at eg trenge, og å få svar på minuttet nærmast om det er noko, det har betydd så ufattelig mykje for meg. Mitt kjærlighetsspråk er tjenester, det at nokon gjer noko konkret for meg. Så når dei gjer detta blir eg så fylt av kjærlighet å eg kjenne at eg e verdens heldigaste så får bu i ei så fantastisk bygd ❤️

Eg har ein heilt enorm ro og fred oppi detta. Sjølvsagt er det vondt og uforståelig som alle andre ganger. Men det stjeler ikkje gleden min, eg forstår det ikkje, men eg velger heller ikkje å dvele ved det. Eg har SÅ mykje i livet å være takknemlig for, verdens snillaste mann, to døtre som er verdens mest omsorgsfulle små mennesker som har ein unik måte å gleda og løfta opp andre på, og ein liten minimann på 1,5år som smile og ler dagen lang og er raus med kos og kyss og laaaange klemmar ❤️ og så bur eg på verdens beste plass, med dei kulaste dyro, og det besta av alt er at eg har Jesus som min beste venn! Han svikte meg aldri, han støtte meg alltid, han er rein kjærlighet, veien, sannheten og livet. Uten Han hadde alt følt meiningslaust, uten Han hadde eg ikkje hatt noko av dette. Det å forstå kven Jesus er, og ka Han har gjort for oss, er utvilsomt den største gaven eit menneske kan få.

Idag starta SA'en, 18dpo, 4+4. Nok ein baby i himmelen! Lure på om det er ein David? Iallefall veit eg at hans ånd snart tar bolig i ein ny kropp, og han får møte lille venn, Neriah, Håp og Lea. Han får aldri oppleve sorg, smerte, mobbing, knust hjerta og død. Han tok ekspress billetten og skippa rett forbi denne falne verdenen og begynner sitt liv i Guds lys, som er rein kjærlighet og blotta for mørke. Det gir meg enorm trøst, håp og glede❤️ uten den biten, den vissheten om ka som er etter døden, ikkje eit håp, eller eit kanskje, men full visshet og overbevisning, ja uten det ville alt det eg har gått gjennom slukt meg levande.

Om eg berre hadde fått disse 3 barna eg har, så hadde det likevell vært komplett. Og eg hadde vært lykkelig❤️

Tenker nok eg henger med her inne innimellom, oppdaterer meg på alle fine folk og deiras ferd til familieforøkelse:joyful: men det blir ikkje noko aktiv prøving. Fra nå av blir det ingen testing etter EL, eller temping, ingen planlegging eller ønsker. Fra nå av blir det kun å legge alt på Gud, det som skjer det skjer og det som ikkje skjer det skjer ikkje. Kanskje blir det 10 unger til og gravid som 50åring, eller kanskje blir det berre disse 3 eg har ❤️

Eg har rundt 20 EL tester liggande, det er slike smale billige, men dei har funka heilt supert for meg iallefall. Om du vil ha dei kan eg sende dei til deg gratis:anyone
Du skriver så fint, gode deg ❤️ Gud rike velsignelse for deg og den nydelige familien din ❤️ Jeg ber om at Guds vilje skal skje i din familie, og at dere skal få en ro over Hans plan for dere ❤️ Takknemmelig for deg ❤️
 
Idag var eg hos legen, bestilte timen under min frustrasjon av å miste igjen, og rakk liksom ikkje summa meg før timen brått var her. Hadde jo egentlig ingen behov for timen, då me har bestemt oss for å berre legga alt på Gud og kvila i det ❤️
Men fant ut det kunne væra lurt å iallefall berre ta nokre blodprøver å sjekke progesteron nivå og slikt. Ikkje det at verken eg eller legen hadde særlig peiling, hu satt å sjekka i legetingen sin og eg satt innpå her og søkte i tråder om progesteron:hilarious: men til sammen kom me vell fram til noko iallefall:hilarious: så det blir å tempe denne syklusen også, for å finne ut når EL har vært, for så å måle om det er progesteron som gjer at eg mister (og har kortere lutealfase enn normalt). Dersom alt er normalt så går me tilbake til plan A. Dersom pregesteronet er lavt, så må me nok ta ein ny runde på kor vår terskel går på kor mykje me skal legge i sjølv for å få barn. Blir å finne ein balanse iallefall ❤️ det går iallefall ikkje ant å leve med å bli gravid til støtt og stadighet for så i miste heller liksom. Men kjenne eg blir koko av å tracke syklus og teste og styre på og :confused013

Går inn i ein enormt travel sesong nå, då snakke me type 50-60t arbeidsveker og "på" 24/7. Så passe meg egentlig å ikkje ver gravid, men skulle sjølvsagt klart å lagt om litt skulle eg vært/blitt gravid og :happy:

Enn så lenge er eg på cd11, blødde relativt lite, men mykje koagler i 7 dagar før det berre stoppa. 2 dagar med type smertestillande behov, resten med murring og krampar/fantomspark i magen, det e forøvrig fremdeles case her. Rekne med EL dukke opp iløpet av 14 dagar, med større sannsynlighet for seint enn tidlig.
 
Så godt å høre fra deg ❤️ Tenker du gjør rett i å oppsøke noe hjelp for å se hvorfor du mister, som du sier så er jo det utrolig ødeleggende over tid å gjennomgå abort etter abort! Jeg håper virkelig dere får noen svar, så kan du fortsatt legge det hos Gud og han vil velsigne dere med en liten skatt når tiden er inne for det - og forhåpentligvis vil du da kunne få fullføre et svangerskap ❤️
 
Åå så fint å høre fra deg! Sjekker om du har skrevet noe stadig vekk.. Savner deg her inne!

Så bra du får sjekket progresteron, det er jo ganske enkelt å gjøre noe med hvis det skulle være det som gjør at du mister:)

Lykke til med både det ene og det andre så lenge!❤️
 
Så godt å høre fra deg ❤️ Tenker du gjør rett i å oppsøke noe hjelp for å se hvorfor du mister, som du sier så er jo det utrolig ødeleggende over tid å gjennomgå abort etter abort! Jeg håper virkelig dere får noen svar, så kan du fortsatt legge det hos Gud og han vil velsigne dere med en liten skatt når tiden er inne for det - og forhåpentligvis vil du da kunne få fullføre et svangerskap ❤️
Kjenne eg e ganske splitta oppi det heila, som gjer at eg berre blir heilt likegyldig :hilarious: har ein veldig ro og fred med at ting blir som dei blir. Men ja, samtidig vil eg ikkje oppleva detta av og på resten av mitt fertile liv heller. Rekne med det ikkje blir noko svar og få egentlig, så då e me der me e :cool:
 
Åå så fint å høre fra deg! Sjekker om du har skrevet noe stadig vekk.. Savner deg her inne!

Så bra du får sjekket progresteron, det er jo ganske enkelt å gjøre noe med hvis det skulle være det som gjør at du mister:)

Lykke til med både det ene og det andre så lenge!❤️
Så snill du e ❤ kossen går det med deg? Såg det ikkje gjekk forrige runde, håpe det klaffe nå i mai ❤
 
Håper alle prøvar er fine og at du snart sit med positivt test igjen ❤️
Har det hjulpe med litt avstand frå forumet?
Eg krysser fingrane for at el kjem raskt og at kula sitter igjen med ein gong :hello2
 
Last edited:
Håper alle prøvar er fine og at du snart sit med positivt test igjen ❤️
Har det hjulpe med litt avstand frå forumet?
Eg krysser fingrane for at el kjem raskt og at kula sitter igjen med ein gong :hello2
Ja det hjelper med avstand, må liksom kalibrere oss litt, samtidig som lengselen etter nestemann er høyst tilstede ❤ full klaff på første runde for deg? SÅ kjekt :woot: virker som EL er på gang her, er på CD 20 nå Onsdag, så er ikkje så gale det siden det blei SA. Mulig EL har vært og, det finner eg nok ut på tempen etterkvart :)
 
Så bra. Kan bli litt intenst om ein henger her inne mykje. Har kjent på den sjølv i tøffe tider tidlegare :)
Håpar kroppen din er klar for ny runde no då :joyful:
Ja, klaff på første her, heilt i sjokk når streken kom! Brukte jo litt tid sist, så uvirkelig om det skal gå veien så raskt denne gongen:love2
 
Idag er eg på cd21 etter SA i uke 4+5. Har vært litt slow med å både tempe og teste, mest fordi eg var innstilt på å droppe begge deler, men så vil eg jo teste om disse hormonene er ok etter EL, så då måtte eg jo vita når EL var, så starta tempa, var ikkje så nøyen på det i starten. Men så ville også mannen at eg testa etter EL når me først tempa likavell, han ville ha meir kontroll og ønska det så lenge eg ikkje syns det var stress.
Eg skjønne han jo og, når me liksom normalt sett ikkje har sex annakvar dag så e det kjipt å gå glipp av muligheten når ønske om nestemann er så stort ❤ og eg følger min mann, bestemmer han først noko så ærer eg det så godt eg kan ❣️
Men, eg fekk altså EL slim i bøttevis på Søndag og tenkte noko er kanskje igang allerede, tok ein test som var type 0.8, så relativt høg. Travel neste dag, så tok berre ein test då og, som var ca lik. Rekna med at EL hadde vært og tempen hadde fasiten. Dealen e berre den at etter EL er det ALDRI el-slim her, aldri. Og denne gangen kom det først Søndag og så var det lika mykje idag (og kvar dag imellom), sjølv om tempen steig både i går og idag. Så tok ein ny EL test idag som var relativt positiv. Kanskje LH nivåene har vært litt på tur siden eg mista, at den på ein måte har prøvd på EL og dermed dei høge nivåene søndag, mandag og Tirsdag:confused005 eg har aldri pleid å testa etter positiv,så aner heller ikkje om det er relativt høge nivåer fleire dagar :hilarious:

Jaja, rekne med eg blir litt meir klok på tempen. Er det positivt test idag, så synker vell tempen igjen i måro før den stige på ny. Ellers så berre vente eg på TR :happy:

Lysten til å teste etter graviditet tidlig er forsvunnet laaangt laaaangt bort! Så drit å oppleve svake strekar som ikkje blir sterkere. Alle graviditetene har eg hatt symptomer som er super tydelig gravid. Så blir å sjekke symptomer og så blir første test laaangt uti løypa, minst 14dpo om eg finner EL dagen.

Igrunn håper eg at det blir baby allerede denne runden, så sleppe me forholda oss meir til heila greio :hilarious: nå e det så travelt framøve at tio komme til å fly ❤
Screenshot_20230518_164619_FF App.jpg
 
Last edited:
Jeg håper masse for deg, kjære du❤️✨
 
cd 23☀️
Definitivt el idag. Kom på at sist hadde eg og positive el-testar lenge etter SA. Så at tempen sank var ingen sjokk igrunn. Våkna idag med skikkelig murring i mage og rygg, sånn type veeeldig! Aldri (som eg huske) har eg hatt sånne tydelige el-smerter. Gav seg litt utpå dagen, så nå rekne eg med testane e negative igjen i måro, og eg er 1dpo. Og tempen stiger⚡

Screenshot_20230520_182321_FF App.jpg
 
cd 23☀️
Definitivt el idag. Kom på at sist hadde eg og positive el-testar lenge etter SA. Så at tempen sank var ingen sjokk igrunn. Våkna idag med skikkelig murring i mage og rygg, sånn type veeeldig! Aldri (som eg huske) har eg hatt sånne tydelige el-smerter. Gav seg litt utpå dagen, så nå rekne eg med testane e negative igjen i måro, og eg er 1dpo. Og tempen stiger⚡

Vis vedlegget 405823
Nå ble jo ikke jeg gravid etter å ha mistet, men på syklus 3-4 etter fødsel. Jeg hadde syke EL-smerter, såpass at jeg måtte ty til paracet! Og jeg ble jo preggo med twins :cool: Som jeg hååper for deg, samtidig som jeg er sikker på at bebisen som er ment for dere kommer snart :smiley-angelic001
 
Nå ble jo ikke jeg gravid etter å ha mistet, men på syklus 3-4 etter fødsel. Jeg hadde syke EL-smerter, såpass at jeg måtte ty til paracet! Og jeg ble jo preggo med twins :cool: Som jeg hååper for deg, samtidig som jeg er sikker på at bebisen som er ment for dere kommer snart :smiley-angelic001
Give me em twins thank ju!:smiley-angelic001 :hilarious:
Ja roen e her, det e godt ❤
 
Back
Topp