Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Såg det blei skikkelig dårlig bilde av streken sammen med sprøyta, streken var mykje tydligere i virkeligheten. Var faktisk mannen som såg den først :hilarious:
Nå har eg vært på legekontoret og tatt hCG og progesteron prøve, så får me sjå korleis det går denne gangen ❤ veldig gla for at eg er gravid og at symptomene var rett, kjenne eg hadde blitt SÅ forvirra om det ikkje stemte iallefall :happy:
 
Så fantastisk du er gravid igjen✨❤️ Gratulerer så mye med spiren:gen014 :excited001 :smiley-bounce012 :love7 :love017 :talk017
 
Håper dette er en terminspire!
 
Nei ikkje cider, eg er avholds så blir nok ingen cider produksjon på meg :hilarious: blir nok salg av mateple og sjølvplukk. Og det me ikkje får solgt blir det laga eplemost av:happy:
Gøy! Jeg har så lyst på frukttrær når jeg en gang får meg hage :)
 
Tusen takk alle sammen ❤ det blir nok test kvar dag nå til eg går tom (4 testar igjen, pluss 3 digitale) og så tenker eg at det blir blodprøver kvar 4 dag ca. Kanskje annakvar i begynnelsen. E jo berre 3+2, så er kjempetidlig. Men svaret på korleis dette går får eg iallefall så kjapt eg kan :) så blir det UL i uke 6, så e jo berre 3 veker til det også.
Lure litt på om eg berre skal følga FF, då blir liksom talla litt bedre, og så blir eg ikkje satt tilbake og styre med det :hilarious: så me går for 9dpo idag.

Glede meg ikkje til å setta sprøyta kvar dag i ein halv evighet, men første sprøyta var ikkje vond i det heile, så starta bra ❤ spent på progesteronprøven, men legen min har ingen peiling, så eg ane jo ikkje ka nivå det skal ligge på nå liksom:confused005 håpe igrunn det berre e super høgt tall så sleppe eg grubla/googla/styra
Screenshot_20230530_213803_FF App.jpg
 
Såg det blei skikkelig dårlig bilde av streken sammen med sprøyta, streken var mykje tydligere i virkeligheten. Var faktisk mannen som såg den først :hilarious:
Nå har eg vært på legekontoret og tatt hCG og progesteron prøve, så får me sjå korleis det går denne gangen ❤ veldig gla for at eg er gravid og at symptomene var rett, kjenne eg hadde blitt SÅ forvirra om det ikkje stemte iallefall :happy:
Sååå spennende!!! Håper spiren sitter hele veien!! ❤️❤️
 
Åh, detta MÅ gå veien :love017 :Heartred Gratulerer med dagens fine test:wav
 
Back
Topp