Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Så mange fine varme meldinger, de betyr utrolig mye, hver eneste én ❤️❤️

her har jeg distrahert hodet i dag med å bygge møbler til lille snuppa og oppgradere lekehjørnet hennes. Det andre kjenner jeg blir alt for mye å tenke og føle på... Føler meg helt tom og apatisk innvendig nå :happy3:happy9
 
Åh, fine du, det er jo ikke sånn det skulle gå! Nei, nå er jeg oppriktig lei meg på deres vegne. Håper du klarer å bare nyte jula og at mannen snur med litt tid :Heartred Alt er lettere når frøkna deres blir eldre også, ingen tvil om det! *klemme*
 
Da var det bekreftet... :sorry:
1000038193.jpg


Jeg tror det blir en pause fra forumet på meg nå. Takk for all støtte, heiing og morsomme koselige samtaler med alle som har vært innom dagboka mi. Jeg har rukket å bli på en måte glad i flere av dere! Masse lykke til med spirer og prøving!!! Håper vi en dag sees igjen ❤️❤️❤️ (jeg kommer nok til å snike iblant)
 
Mange mange klemmer til deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Sender deg en stor, stor klem :Heartbigred Kommer rett og slett til å savne deg her inne! Men forstår veldig godt behovet for å koble av herfra:Heartred
 
Bare trist :sorry: sender deg mange klemmer og ønsker deg kun det beste for framtiden! Kommer til å savne deg MASSE her på forumet! Jeg har jo på en måte blitt glad i deg også ❤️
Forstår veldig godt at du tar avstand fra forumet. Ta tiden til hjelp og nyt livet med vesla❤️
Håper vi plutselig snakkes igjen ❤️❤️

Håper dere får en fin jul og at 2024 blir et mye bedre år❤️:santa:rendeer
 
Lykke til videre! Det har vært gøy å følge deg, så positiv og åpen! :Heartred Håper dere får en fin jul tross alt! :Heartred
 
Da var det bekreftet... :sorry:
Vis vedlegget 421600

Jeg tror det blir en pause fra forumet på meg nå. Takk for all støtte, heiing og morsomme koselige samtaler med alle som har vært innom dagboka mi. Jeg har rukket å bli på en måte glad i flere av dere! Masse lykke til med spirer og prøving!!! Håper vi en dag sees igjen ❤️❤️❤️ (jeg kommer nok til å snike iblant)

Stor klem! :Heartred Det er ingen andre enn prøvere som vet hvordan det er å gå gjennom alt dette, så det er ikke rart man blir glad i hverandre. Håper du får en fin førjulstid uansett, og at 2024 blir deres år!:Heartred
 
Lykke til! :Heartred unner deg en god pause nå, og håper på å få se deg her inne igjen etterhvert :Heartred
Vi er mange som kommer til å savne deg her, så positiv og motiverende som du er :Heartred
Sender deg en god klem og ønsker deg og dine en riktig god jul :Heartred
 
Sender deg en stor, stor klem :Heartbigred Kommer rett og slett til å savne deg her inne! Men forstår veldig godt behovet for å koble av herfra:Heartred
Takk for god klem!! Og koselig å høre at jeg vil bli savnet, kommer til å savne deg også! ❤️ Har et håp om at jeg kanskje kommer tilbake om noen måneder :smiley-angelic001 masse lykke til med alt og håper du får en god jul! ❤️:hug013
 
Bare trist :sorry: sender deg mange klemmer og ønsker deg kun det beste for framtiden! Kommer til å savne deg MASSE her på forumet! Jeg har jo på en måte blitt glad i deg også ❤️
Forstår veldig godt at du tar avstand fra forumet. Ta tiden til hjelp og nyt livet med vesla❤️
Håper vi plutselig snakkes igjen ❤️❤️

Håper dere får en fin jul og at 2024 blir et mye bedre år❤️:santa:rendeer
Tuuusen takk fina ❤️ i like måte! Så koselig ❤️ :hug013 ja nå skal vi slappe av og prøve å nyte julen, snuppa er bare hærlig og elsket den oppgraderte lekekroken hihi. ❤️ Håper jeg også! Kanskje et par måneders pause er det som skal til ❤️

Riktig god jul og god 2024 til dere også, håper spiren sitter hos deg nå og at det blir verdens fineste julegave!! ❤️
 
Stor klem! :Heartred Det er ingen andre enn prøvere som vet hvordan det er å gå gjennom alt dette, så det er ikke rart man blir glad i hverandre. Håper du får en fin førjulstid uansett, og at 2024 blir deres år!:Heartred
Takk for stor klem! ❤️ Det er veldig sant, vi går igjennom mye her inne sammen, kanskje noe av det tøffeste man kan her i livet som man vanligvis ikke deler med noen/bare få av de rundt seg. ❤️ Takk i like måte, riktig god jul og snart godt nyttår! ❤️
 
Lykke til! :Heartred unner deg en god pause nå, og håper på å få se deg her inne igjen etterhvert :Heartred
Vi er mange som kommer til å savne deg her, så positiv og motiverende som du er :Heartred
Sender deg en god klem og ønsker deg og dine en riktig god jul :Heartred
Tusen takk! ❤️ Ja hvem vet, plutselig er jeg tilbake igjen (håper jeg). ❤️ Så koselig å høre at jeg kommer til å bli savnet, kommer til å savne dere også! ❤️:hug013god klem tilbake og riktig god jul!! Masse lykke til med prøvingen, neste gang så sitter den! :happy093.:love017
 
Ta vare på deg selv, @Alma<3 :Heartred Kommer til å tenke masse på deg!
Takk i like måte, det er ikke lett med alt det her. Håper den sitter for deg denne gangen, har ikke vært inne og lest i dagboka di i dag men vet at dette er tøft for deg også ❤️ håper du slipper noe mere kluss nå. Kommer til å tenke på deg også selvom jeg ikke er her inne ❤️:hug013
 
Back
Topp