Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Å nei:( uff. Tenker på deg❤️ håper sånn at du får en sterk strek i morgen. ❤️
 
Hvordan går det, kjære deg? Tenker på deg ❤️ :smiley-angelic001
Gode du ❤️ Har nettopp kommet hjem fra hematologen og lagt snuppa osv. Prøvd å distrahere meg og tenke på andre ting men er umulig... Har ikke tatt seg opp blødningene men har ikke blitt borte heller... Får se i morgen:confused013det positive er at de prøvene hematologen tok av meg var også fine, så alt ser bra ut, ihvertfall på papiret :hilarious:
 
Tusen takk alle sammen, herremann for en hjertevarme ❤️❤️❤️ det er ihvertfall en god trøst oppi alt det her. Akkurat nå håper jeg med hele meg at dette bare er pga blodfortynnende, det har jo gått bra for mange før med blødninger. Meg selv inkludert! Hadde blødninger i starten av svangerskapet med datteren min, og hadde en blødning så stor så jeg trodde det var mensen som kom men så fikk jeg positiv graviditetstest 2 uker senere istedenfor eggløsning i februar. Så, jeg håper i det lengste! Alt kommer an på disse prøvene de neste dagene, om de stiger eller ikke. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:angelic:
 
Uff, har ikke så mye å komme med her, men ville bare sende deg en stooooor klem :Heartred
 
Håper av hele mitt hjerte at dette er uskyldig❤️ tenker på deg og sender masse babystøv og gode klemmer fin vei❤️
 
CD33, 16 (17) dpo - eller 4+4

Blødningene har tatt seg opp, dyprødt nå. Testene slår ut men ikke sterke nok til at jeg vil si det er en dobling på 2 dager. Begynner å innse at dette nok desverre ikke går veien denne gangen heller...
1000038128.jpg
1000038133.jpg
 
Fader altså.... dette var skikkelig vondt :( ❤️ mange mange styrklemmer ❤️❤️❤️
 
Back
Topp