Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Ååå vet du det var veldig fint å høre!! Vært litt bekymret for de testene. Satser på at det går like fint med meg da ☺️❤️❤️ har du mange? Tuuusen takk!! ❤️❤️:joyful:
Jeg har 4 :love017 de to siste graviditetene har vært sånn test-kjør og begge har vært thrillere :woot:
 
Jeg har 4 :love017 de to siste graviditetene har vært sånn test-kjør og begge har vært thrillere :woot:
Oj så flott med 4! :love017 det er utrolig slitsomt med sånne thrillere, men godt å høre at også de kan gå bra, også 2 ganger på rad da :woot::Heartpink
 
Noo!! Håper virkelig det et uskyldig, mer festeblødning :smiley-angelic001 dette er jo terminspira!!
 
Håper det er uskyldig! :Heartred Blodfortynnende kan vel gjøre at man lettere kan få litt småblødninger av en liten rift eller lignende.. Krysser fingrene for at testene fortsetter å stige i morgen og at dette går hele veien til mål!:Heartred
 
Gode dere er alle sammen!!!! ❤️:love017:Heartpink:Heartpink hva skulle jeg gjort uten dere?!? :hug003

Kan hende det er, som dere sier, pga blodfortynnende ja? Er jo oppi der og styrer med å få satt progesteron hver kveld så lett det blir en rift da kanskje... Håper det bare er det :smiley-angelic001 ikke kommet noe mer nå heldigvis, prøver å ta det med ro og da roet smertene seg også.
 
Gode dere er alle sammen!!!! ❤️:love017:Heartpink:Heartpink hva skulle jeg gjort uten dere?!? :hug003

Kan hende det er, som dere sier, pga blodfortynnende ja? Er jo oppi der og styrer med å få satt progesteron hver kveld så lett det blir en rift da kanskje... Håper det bare er det :smiley-angelic001 ikke kommet noe mer nå heldigvis, prøver å ta det med ro og da roet smertene seg også.

Når du setter progesteron, bruker du applikator ? For det er ikke anbefalt isåfall pga skjøre slimhinner ❤️ er jo veldig positivt at det ikke har kommet mer! :D
 
Når du setter progesteron, bruker du applikator ? For det er ikke anbefalt isåfall pga skjøre slimhinner ❤️ er jo veldig positivt at det ikke har kommet mer! :D
Nei bruker fingeren ☺️ det er veldig positivt! ❤️Nå kommer jeg til å sjekke hver gang jeg går på do :hilarious: eller, det gjorde jeg vel allerede, men enda mer nå :p
 
Nei bruker fingeren ☺️ det er veldig positivt! ❤️Nå kommer jeg til å sjekke hver gang jeg går på do :hilarious: eller, det gjorde jeg vel allerede, men enda mer nå :p

Så bra! Er ikke alle som får med seg det eller får informasjon om det har jeg skjønt :wacky:
Ufff ja! Jeg spotta 4+5, og fløy på do heeeeletiden for å sjekke :bag: hjelper ikke da med progesteron :hilarious:
 
Så bra! Er ikke alle som får med seg det eller får informasjon om det har jeg skjønt :wacky:
Ufff ja! Jeg spotta 4+5, og fløy på do heeeeletiden for å sjekke :bag: hjelper ikke da med progesteron :hilarious:
Nei gyn har faktisk ikke sagt noe om det.. men jeg husket det fra Canestenen i forrige svangerskap :hilarious: ja man blir litt tullerusk av alt det her, godt det var uskyldig spotting hos deg! ♥️ Nei det hjelper ikke akkurat da :hilarious:
 
Gode dere er alle sammen!!!! ❤️:love017:Heartpink:Heartpink hva skulle jeg gjort uten dere?!? :hug003

Kan hende det er, som dere sier, pga blodfortynnende ja? Er jo oppi der og styrer med å få satt progesteron hver kveld så lett det blir en rift da kanskje... Håper det bare er det :smiley-angelic001 ikke kommet noe mer nå heldigvis, prøver å ta det med ro og da roet smertene seg også.
Gratulerer!! ❤️

Og ja, blodfortynnende + progesteron = spotting. Blødd tidlig med alle mine ❤️
Det murrer også godt med progesteron og tidlig graviditet, så tenker du må se bort ifra liten blødning og murring som symptomer på noe som helst egentlig :facepalm:
 
Back
Topp