Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Herreguuuud for en thriller!! Jeg har ikke turt å skrive verken det ene eller det andre, men nå tør jeg å si GRATULERER :Heartpink :love017

Og de easyathome testene må da være veldig dårlige ???:happy090
Haha ja, det har vært helt utmattende!! Deilig å endelig få et definitivt svar! Tuuusen takk!! :love017❤️❤️

Ja, de er nok ikke de beste nei... :hilarious:
 
Hurra!! Glad på dine vegne! :) velkommen til august.

hvilke tester var det som hadde ligget i varmen sa du?
Tusen takk!! Og i like måte! ☺️❤️

De siste fra easy@home, i starten brukte jeg en ny pakke av de som ikke har vært utsatt for varme og er klar forskjell på de (i "forskningsprosjektet" mitt sammenlignet jeg én ny med én av de gamle)
 
Tusen takk fina!!! Håper dette holder hele veien nå! ❤️❤️❤️:love017 hvordan går det med deg?
Det går greit! Har vært litt stille fra meg om dagen, har så lite energi med niagara falls i begge ender - hvis det er lov å si :hilarious: ❤️ Tusen takk som spør! Håper denne spiren sitter hele veien for dere ❤️ Det fortjener du!
 
Tusen takk kjære Luna!!! Du mistet aldri troa ❤️❤️❤️:love017 haha nei! De ser ikke ut til å være helt til å stole på, men som sagt, de siste er av de som har blitt fraktet i 40+ (rekorden her var 47 grader i sommer o_O), tydelig at de ikke har hatt godt av det

Får være godkjent å være dårlige tester da :hilarious:
 
Det går greit! Har vært litt stille fra meg om dagen, har så lite energi med niagara falls i begge ender - hvis det er lov å si :hilarious: ❤️ Tusen takk som spør! Håper denne spiren sitter hele veien for dere ❤️ Det fortjener du!
Uff... Det hørtes slitsomt ut! :Heartpink:shy:Haha ja bare å fortelle, jeg er ikke så fintfølende på akkurat det. :hilarious: Ikke bare bare med barn i magen, men godt å høre at det ellers går greit! ❤️ Jeg håper det... Kjenner jeg er veldig redd for å miste igjen, spesielt siden testene fortsatt er så svake og slo så "sent" ut. Men nå tar jeg jo både progesteron og blodfortynnende, håper det er det som skal til! ☺️:smiley-angelic001
 
Oi oi her har det skjedd ting! Himmel og hav, GRATULERER så mye!!! :Heartred :Heartred :Heartred Nå SKAL det gå bra! :happy093
 
Gratulerer så mye med spiren, kjære deg :gen014 :love017:santa:binkybaby:Heartred:Heartblue:Heartpink:love7:wav:hello2:blob9:love017:cool05:greet008
 
Dette ser jo ut akkurat som da jeg ble gravid med mine! Svaaaaaake streker. Ingen strek… BÆNG positiv!!! ❤️❤️❤️❤️
Gratulerer sååå mye ❤️❤️:happy093:love017
Ååå vet du det var veldig fint å høre!! Vært litt bekymret for de testene. Satser på at det går like fint med meg da ☺️❤️❤️ har du mange? Tuuusen takk!! ❤️❤️:joyful:
 
Back
Topp