Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Veldig upopulær mening muligens, men kanskje vente med testen til i morgen? Da er hcg konsentrert, rukket og økt litt og digital slår sikkert ut! Dumt å bruke den for tidlig og legge seg unødvendig skuffet (om den ikke slår ut). For du er jo uansett gravid! :shy:
 
Veldig upopulær mening muligens, men kanskje vente med testen til i morgen? Da er hcg konsentrert, rukket og økt litt og digital slår sikkert ut! Dumt å bruke den for tidlig og legge seg unødvendig skuffet (om den ikke slår ut). For du er jo uansett gravid! :shy:
Enig med deg! Men ÅÅÅÅÅÅ!!! Det er så lenge til :arghh::hilarious: hele BV holder pusten her :hilarious::hilarious:

Nå legger jeg meg, så bare vent til i morgen du:angelic::hilarious:
 
Oj, her har det skjedd ting! Gikk inn for å støtte snuppa i søvnen og sovnet litt selv :hilarious: er så trøtt om dagen! Jeg tror det blir til at jeg venter til i morgen tidlig med neste test, nå er det jo så seint uansett og orker ikke ligge å gruble på resultatet i natt ❤️ men blir digital ved første morgengry, det pleier å bety rett over kl.07 det her i huset :laughing002:love017
 
Først var det EL-thriller for en stund siden og nå er det baby-thriller! :laughing002
Kan ikke forstå noe annet enn at digital blir positiv i morgen.
Heia heia lille fnugg!! Klor deg fast og bliiii :Heartred
 
CD30 - 13/14 dpo eller 4+1! :joyful:

Se denne da dere!! :excited001:happy093:love017
1000037846.jpg


Tok også de andre:
1000037854.jpg
1000037853.jpg


Og LH-test-stigningen:
1000037856.png
1000037857.png



Jeg ER GRAVID!!! :excited001:wav:love2:love7:Heartred:Heartpink:Heartblue
 
Gratulerer så masse :Heartpink :love017
 
HURRA!!!!!!! Gratulerer så mye❤️❤️❤️❤️ visste dette MÅTTE være en spire :love017
Easy@home er ikle helt til å stole på ser det ut som:bag:
 
Back
Topp