Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Hahaha så gode dere er alle sammen!! :love7Jeg skal gjøre som dere sier ❤️❤️ ingen drikking og dobbel bp senere i dag, og en e@h, og en LH :hilarious: :hilarious: bare sånn for å undersøke dette skikkelig! :bookworm:

og ja @Lilly! du har jo en track record her å opprettholde i å forutsi utfall så jeg stoler på at den holder denne gangen også :p;):love017

får se om jeg venter @Bobben med den digitale, tror du har rett i at det kanskje ikke slår ut enda, selvom den også skal være på 10. Kanskje spare den til i morgen? Jeg ser an hvordan det går med de andre først iallefall... Mistenker at egget festet seg i går ja, eller natt til i går iom at jeg hadde den lille blødningen kl.07 i går morges.

Snakket med gynekologen min på telefon nå, hun sa at jeg skulle bare begynne med det også skal jeg inn til henne den 8. eller 10. for sjekk. Mandag skal jeg tilbake til hematologen. Så i sta satt jeg første sprøyte! Den var ikke akkurat god så gleder meg ikke til den hver morgen i ukesvis, men, det er verdt det hvis det hjelper lille spire! ❤️ Håper det blir nå!!! :smiley-angelic001:angelic:
 
Forskningsprosjekt #1

Nå har jeg holdt meg så lenge jeg klarte, ca 3 timer, og IKKE drukket noenting :hilarious: her er resultatene:

(Trommevirvel) :happy

Først har vi babyplan, innenfor tiden:
1000037789.jpg


Så har vi easy@home, innenfor tiden:
1000037791.jpg

(ser tydelig her at den ene er "tørr" i kontrollstreken, og den sugde mye dårligere)

Så alle sammen sammenlignet, over tiden:
1000037786.jpg


Og til slutt LH, tok en i går også og den har doblet seg! :woot: (tar det som et godt tegn da de plukker opp hCG også)
1000037792.jpg
1000037787.png
 
Du er nok gravid :Heartpink :Heartpink :Heartpink Denne må sitte hele veien:love7
 
Du er GRAVIIIIID!!!! Det er jeg sikker på!! Bare vent, den streken blir bare sterkere nå! Måtte den sitte helt til termin :smiley-angelic001
 
Du er GRAVIIIIID!!!! Det er jeg sikker på!! Bare vent, den streken blir bare sterkere nå! Måtte den sitte helt til termin :smiley-angelic001
Hihi kjære du!!! ❤️❤️❤️ Jaaaa! Nå må den bare stige godt, og lille spire klamre seg fast helt til august!! :smiley-angelic001:angelic:Gleder meg til å teste i morgen (tror jeg sier meg fornøyd for i dag). ☺️
 
Back
Topp