Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Whaaat? Klarer du å slutte å teste?? :hilarious: kvelden har vel mest hcg? Jeg tester iallefall best på kvelden :hilarious:
Det vil tiden vise, tenkte ihvertfall å prøve å la være :hilarious: gjør du? Her er det alltid best på morgenen hehe:happy:
 
Kan ikke skjønne annet enn at du er gravid nå! :woot: Velkommen inn til augustforumet :angelic::Heartred
 
Det der er altfor mange streker til å ikke være noe!! :joyful: Herregud så gøy!! GLEDER MEG til morgendagens test!!:gen014:Heartred
 
Iii så utrolig spennende! Håper sånn at dette er en sterk liten spire som blir helt til august :love017 :Heartred Høres lurt ut å vente til i morgen for å forhåpentligvis få økning i streken da.
 
Lest de siste sidene av dagboken din nå, og håper så inderlig for deg at dette er en terminspire! Hvisker forsiktig gratulerer :shy: :love2
 
Ja gjør det ikke?? Sist med den kjemiske fikk jeg ikke implantasjonsblødning, men med det nå så har jeg litt mer troa! ❤️ Takk søta! ❤️ Håper du snart kommer etter :love017
Elsker det! :smiley-angelic001 Håper det jeg også, har en god magefølelse, men fortsatt noen dager til testegalskapen starter igjen:hilarious:
 
Herregud! Du er jo gravid :love017 :Heartred Så fantastisk!! Gratulerer! Jeg mente faktisk at jeg tror den digitale slår ut senere i dag! :dance008 Hadde lett tatt en nå i kveld :smiley-bounce012
 
Iii så utrolig spennende! Håper sånn at dette er en sterk liten spire som blir helt til august :love017 :Heartred Høres lurt ut å vente til i morgen for å forhåpentligvis få økning i streken da.
Tusen takk!! Krysser fingre og tær her for at dette er en som blir helt til august ❤️☺️ kjenner det er litt vanskelig å stole på etter så mye uhell...
 
Elsker det! :smiley-angelic001 Håper det jeg også, har en god magefølelse, men fortsatt noen dager til testegalskapen starter igjen:hilarious:
Den magefølelsen kan det være noe i! Jeg hadde også en god magefølelse etter EL, helt fram til hormonene tok over og jeg ble heelt opp og ned her :hilarious: krysser fingrene!! Blir spennende når du starter å teste! ❤️
 
Herregud! Du er jo gravid :love017 :Heartred Så fantastisk!! Gratulerer! Jeg mente faktisk at jeg tror den digitale slår ut senere i dag! :dance008 Hadde lett tatt en nå i kveld :smiley-bounce012
Jeg klarer ikke helt å tro på det selv enda, men ja, jo, jeg er gravid!! :excited001:joyful::love7 tusen takk fina!! ❤️ Ahaaa, ja det kan hende den gjør. Nå blir jeg veldig fristet til å ta den i kveld altså! Hehe
 
Dette er neste Alma<3 vegen mot en ny graviditet minutt for minutt:angelic: oppdaterer flere ganger i timen i håp om å få se en enda mer positiv test ❤️ heiaheia!
 
Back
Topp