Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Skjønner godt at det blir mye følelser! Både med testene som forvirrer, og mannen som vil legge fra seg prøvingen :Heartred
På testene ser jeg streker, tydeligst på babyplan innenfor fristen og easy@home etter fristen! Og med høy livmortapp fra siste innlegg så beholder jeg litt håp for deg! :Heartred Og støtter fullt ut å vente med testingen, jeg elsker å følge med på andre sin tidligtesting, men den berg- og dalbanen det kan bli med håp og skuffelser om hverandre frem mot ikm, personlig takler jeg ikke den. Tester man nærmere ikm vil man som oftest få et tydeligere svar, og i tillegg får man både leve i håpet litt lenger, samtidig som man ikke får dratt skuffelsen utover mange dager dersom det ikke klaffet.
Angående prøvepause, kanskje dere kan bli enige om noen form for kompromiss - feks prøve 3 sykluser til nå som dere har fått støttemedisiner, eller sette en tidsgrense på prøvepausen, at det blir 3 mnd pause før man prøver igjen feks :Heartred
Sender deg en god klem :Heartbigred Og krysser fingrene litt til!!!
Hvis disse spåevnene dine slår til igjen så blir det regnbuebaby nå :laughing002;):love017

Ja, det er tydelig at jeg takler det dårlig også, samtidig som jeg synes det er veldig spennende og gøy å følge med på sånt. Det høres ut som en god idé, jeg tror vi må sette oss ned og snakke ordentlig om det, det er planen. Hvis ikke det nå plutselig har gått allikevel og vi ikke trenger å tenke mer på det :smiley-angelic001❤️

Tusen takk for gode ord og en god klem!!! ❤️❤️
 
Men de er jo så tydelige de strekene, og på begge testene??? Skjønner ikke åsn det kan være tull... :banghead:
 
Nei... Det skjønner ikke jeg heller... Ikke kommet noe mer blod her har det heller

Tenker du ta flere tester? Er jo ikke uvanlig å spotte rundt ikm som gravid heller :dontknow
 
Nå studerte jeg testene igjen, det der MÅ jo være starten på noe! Den viser jo bedre som tørket, noe den gjør helt i starten. Og den nederste er klart rosa!! Heia heia! Krysser fingrene for festeblødning i dag og sterkere test i morgen :smiley-angelic001
 
CD29 - 13 (12?) DPO

Foreløpig ikke noe mere blod her, og fortsatt forvirrende tester :hilarious: altså...! Babyplan har slått fint ut men ingenting på easy@home. Jeg blir tullete her. o_O Mulig den easy@home er fra en annen "batch" enn de jeg har brukt fram til nå, isåfall er dette en av de som ble levert i sommer i 40 grader (pakka var kokvarm når den kom på døra). Jeg tar en til om noen timer, må på apoteket og se om jeg får tak i en tidligtest til fra cb.

Etter 3 min:
1000037750.jpg


Over tiden:
1000037751.jpg
1000037754.jpg
 
CD29 - 13 (12?) DPO

Foreløpig ikke noe mere blod her, og fortsatt forvirrende tester :hilarious: altså...! Babyplan har slått fint ut men ingenting på easy@home. Jeg blir tullete her. o_O Mulig den easy@home er fra en annen "batch" enn de jeg har brukt fram til nå, isåfall er dette en av de som ble levert i sommer i 40 grader (pakka var kokvarm når den kom på døra). Jeg tar en til om noen timer, må på apoteket og se om jeg får tak i en tidligtest til fra cb.

Etter 3 min:
Vis vedlegget 421135

Over tiden:
Vis vedlegget 421136Vis vedlegget 421137
Hvertfall ingen tvil om at det er noe på bp både før og etter tiden, for en pine å ikke få klart svar :bag:
 
Hvertfall ingen tvil om at det er noe på bp både før og etter tiden, for en pine å ikke få klart svar :bag:
Pine var riktig ord ja! Hadde vært fint å fått det avklart da jeg jo skal begynne på heparin når jeg får positiv test. Så nå er jeg sånn, begynner jeg eller ikke?
 
Pine var riktig ord ja! Hadde vært fint å fått det avklart da jeg jo skal begynne på heparin når jeg får positiv test. Så nå er jeg sånn, begynner jeg eller ikke?
Usj, forstår at du er forvirret :bag:
Håper du får et klart svar ila dagen:Heartred
 
Dette var da rare greier :smiley-ashamed004 Skjønner godt du blir forvirra! Håper du får tydeligere svar og får konkludert med om du skal starte støttemedisin eller ikke :)
 
CD29 - 13 (12?) DPO

Foreløpig ikke noe mere blod her, og fortsatt forvirrende tester :hilarious: altså...! Babyplan har slått fint ut men ingenting på easy@home. Jeg blir tullete her. o_O Mulig den easy@home er fra en annen "batch" enn de jeg har brukt fram til nå, isåfall er dette en av de som ble levert i sommer i 40 grader (pakka var kokvarm når den kom på døra). Jeg tar en til om noen timer, må på apoteket og se om jeg får tak i en tidligtest til fra cb.

Etter 3 min:
Vis vedlegget 421135

Over tiden:
Vis vedlegget 421136Vis vedlegget 421137
Altså de bildene etter tiden er jo veldig tydelig på BP!! Og ser jo også fint innenfor tidsfristen! Prøve å ta to BP på samme urin neste gang (det er bare å droppe å drikke, idag må det testes til vi blir litt klokere! :hilarious: )
Nå har jeg litt trua her jeg altså :gen014 Og jeg har vært så sikker på at det skal klaffe for dere denne runden, så blir nesten litt personlig fornærmet om ikke det stemmer :greet015
 
CD29 - 13 (12?) DPO

Foreløpig ikke noe mere blod her, og fortsatt forvirrende tester :hilarious: altså...! Babyplan har slått fint ut men ingenting på easy@home. Jeg blir tullete her. o_O Mulig den easy@home er fra en annen "batch" enn de jeg har brukt fram til nå, isåfall er dette en av de som ble levert i sommer i 40 grader (pakka var kokvarm når den kom på døra). Jeg tar en til om noen timer, må på apoteket og se om jeg får tak i en tidligtest til fra cb.

Etter 3 min:
Vis vedlegget 421135

Over tiden:
Vis vedlegget 421136Vis vedlegget 421137
Liten tvil her spør du meg, den andre er nok defekt! Ganske sikker på at en digital vil slå ut i dag❤️
 
:dance008:HeartredCD29 - 13 (12?) DPO

Foreløpig ikke noe mere blod her, og fortsatt forvirrende tester :hilarious: altså...! Babyplan har slått fint ut men ingenting på easy@home. Jeg blir tullete her. o_O Mulig den easy@home er fra en annen "batch" enn de jeg har brukt fram til nå, isåfall er dette en av de som ble levert i sommer i 40 grader (pakka var kokvarm når den kom på døra). Jeg tar en til om noen timer, må på apoteket og se om jeg får tak i en tidligtest til fra cb.

Etter 3 min:
Vis vedlegget 421135

Over tiden:
Vis vedlegget 421136
Her er der jo strek! Hurra :smiley-bounce012:Heartred Ser strek på begge over tiden. Tror ikke den nødvendigvis er defekt, bare at det er veldig tidlig. Kanskje egget festet seg i går? :dance008 Tror du ikke digital slår ut senere? Krysser fingrene!
 
Last edited:
Oi oi oi!! Se den fine streken da!! Det må være at den andre trenge mer hcg, eller er defekt! Dette må være babystrek! Kjenner jeg blir ganske sinna om det er tulle-strek fra bp!!!!

Som @Lilly! Sier, ingen drikking i dag, dette må vi bli kloke på! :hilarious: :D og ja, ta 2 bp på samme urin, se om begge slår ut likt :D

SÅ spennende!!!
 
Back
Topp