Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Godt å høre dere har det bedre begge to, og at dere koser dere hjemme i Norge i jula ❤️❤️ håper den blir skikkelig fin og at dere kan ha en fin og avslappende (og forhåpentligvis kort) prøvetid på nyåret ❤️
Ønsker deg alt godt! Riktig god jul og godt nyttår til deg og dine :love017
Tusen takk fine du ❤️ riktig god overstått jul og godt nyttår!!! Håper dere har hatt en fin feiring og at det går bra ellers med dere ❤️ :love017
 
Tja, sånn rent fysisk går alt bra, jeg fikk endelig TR på ordentlig, null tvil liksom. Så jeg jublet jo litt for det. Nå kjenner jeg at jeg gruer meg mer og mer til neste del av prosessen… men har søkt om hjelp og fastlegen min er flink å mase for vi tror begge jeg kommer til å trenge hjelp til å holde psyken oppe i det nye året, uansett hvordan det blir :smiley-angelic006 Akkurat nå er fokuset å bli frisk fra halsbetennelse og få feiret jul på en koselig måte:Heartred
Beklager at det tok litt tid før jeg svarte deg, tydeligvis fortsatt litt vanskelig å gå inn her. Mannen er frem og tilbake nå om han vil eller ikke så har innsett at dette kan ta tid, eller ikke skje i det hele tatt...

Så bra det rent fysisk går bra og at du skal få hjelp til å holde psyken oppe. Endelig TR er jo veldig bra etter aaaaalt det styret etter mistet så skjønner du er fornøyd. Nå er du snart forhåpentligvis inne i ny EL da, det blir spennende! Krysser alt som krysses kan for deg. Og håper du har blitt frisk fra halsbetennelsen og har hatt en god jul ❤️ og snart et godt nyttår!! ☺️❤️
 
CD1

Da braker året løs med TR på full guffe første dagen i året. laughing6

Mannen og jeg har snakket litt dypere om det og blitt enige om å ta en liten pause nå på noen måneder, og så etter det ikke prøve aktivt men heller ikke gå inn for å forhindre det. Rett og slett bare slappe mer av og kose oss. ☺️ Og skjer det så skjer det (jeg håper jo selvfølgelig på at det skjer). Etter nå ett helt år som prøvere med 4 mist så må vi prøve en taktikk som ikke er så intens.

Jeg kommer til å fortsette å oppdatere her og være med litt, men ikke like mye som før. Blir litt smårar i hodet av denne testingen og prøvebobla. Tenkte å prøve å unngå å teste og tempe, og stresse mindre med det hele. Får se hvordan det går :hilarious:

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN :hello2 :happy093:love017:hug007:love7:love2:Heartred:Heartpink
 
Last edited:
Godt dere har fått snakket sammen og funnet ut noe som kan funke for dere begge ❤️❤️

Masse godt nyttår! Håper og tror 2024 blir året for dere❤️
 
CD1

Da braker året løs med TR på full guffe første dagen i året. laughing6

Mannen og jeg har snakket litt dypere om det og blitt enige om å ta en liten pause nå på noen måneder, og så etter det ikke prøve aktivt men heller ikke gå inn for å forhindre det. Rett og slett bare slappe mer av og kose oss. ☺️ Og skjer det så skjer det (jeg håper jo selvfølgelig på at det skjer). Etter nå ett helt år som prøvere med 4 mist så må vi prøve en taktikk som ikke er så intens.

Jeg kommer til å fortsette å oppdatere her og være med litt, men ikke like mye som før. Blir litt smårar i hodet av denne testingen og prøvebobla. Tenkte å prøve å unngå å teste og tempe, og stresse mindre med det hele. Får se hvordan det går :hilarious:

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN :hello2 :happy093:love017:hug007:love7:love2:Heartred:Heartpink
Godt nytt år! :happy:
 
GODT NYTT ÅR :happy093:dance018

Så godt å lese at dere har pratet skikkelig sammen og kommet til en enighet ❤️ jeg synes dette høres veldig bra ut, godt å finne roen igjen. Prøving blir fort altoppslukende!!

Kjekt du vil titte innom iblant, du er veldig savnet her inne ❤️

Håper 2024 blir et mye bedre år for deg:love017
 
Godt å høre fra deg. Håper og tror at taktikken vil fungere for dere begge - og en fremtidig spire. <3
 
Godt nytt år❤️ høres ut som om dere har en fin plan :gen014 ❤️
 
Godt nyttår :Heartred Så fint at dere fikk snakket sammen og syns planen høres lur ut:love017
 
CD6

Og TR har pakket sammen sysakene sine og dratt.
:smiley-bounce015
Det kløøøør i fingrene etter å begynne å teste som jeg nå har gjort i så lang tid, er nesten blitt rutine. Og det er en liten stemme inni meg som sier det hadde vært SÅ himla perfekt om jeg fikk EL på CD14 den 14. januar og at vi hadde blitt gravide da. Hadde vært så lett å holde styr på dagene i den graviditeten si :hilarious:

Men det skal nok bli fint med en pause også, kanskje kroppen og hodet har godt av det. ❤️

Nå har vi lagt en plan for å spise sunnere og bevege oss mer, og så håper jeg at det er det som skal til for at neste spire sitter hele veien når mannen føler seg klar for å starte å prøve igjen.

Han virker ihvertfall ikke imot ideen, jeg tullet i dag med at vi skulle få baby i år etter at jeg fikk "gaven i kringla" i dag, og det var en baby! Her i Spania så er det hellige tre kongers dag i dag, som er dagen da de bringer gaver til barna også spiser man en kongekringle som har én gave og én bønne gjemt inni seg. De representerer på en måte den heldige og den uheldige. Jeg fikk gaven i både vår kringle og i den til svigers, det MÅ jo bare være starten på et godt år med masse hell :angelic::hilarious::p

Gaven i kringla:
PXL_20240106_085812487_exported_957_1704565507424~2.jpg
 
Enig, dette mååå jo bety noe :love017 håper han plutselig snur så dere kan prøve videre :D

Lukke til med litt vektnedgang, håper det er nøkkelen for dere ❤️
 
Back
Topp